köyhäkirsi
Kiitos sinulleSaat rauhassa olla ahdistunut, mutta kyllä te loppujen lopuksi selviätte hienosti. Tsemppiä!!
Kiitos sinulleSaat rauhassa olla ahdistunut, mutta kyllä te loppujen lopuksi selviätte hienosti. Tsemppiä!!
Sama tilanne on todella monella muulla.Alkuperäinen kirjoittaja köyhäkirsi;28317633:No kyllä murehdin. Saa elää kädestä suuhun, kunnes löytyy ehkä miehelle duunia. Ja samalta alalta josta saa kenkää muutki kun mun mies ni hei haloo joku 100 tyyppii hakee saman alan hommia...
Yhyy.. kyllä kohta sullekki osuu pilkka nilkkaan.. Ellet ole joku sossusta saa aina tyyppi.. Mä en semmosta mainetta tuu itelleni samaan !!
80% palkasta saa liitolta, alkuun korotettua osaa vieläpä. Vai miten tuo liitto teitä kusettaa?Alkuperäinen kirjoittaja köyhäkirsi;28317743:MISSÄ mä kirjoitin että jää ylimääräistä ????
mun tulot nyt ja miehen palkka menee kaikki elämiseen.
Nyt kun mies jää kotiin saa sen 30% palkasta liitolta ja mun pieni palkka 1100e kuussa ni joo sit eletään kädestä suuhun, tällä hetkellä me voidaan just ja just ostaa muutakin kuin tarjous ruokaa..