Kohta ripustan tuon esikoisen niskavilloista naulakkoon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
|O |O |O

Ihan joka asiaan jäkä jäkä, ini ini, nauku nauku |O |O |O Vastaan räkyttäminen on nykyään asia numero yksi, joka hemmetin asiaan pitää vastata; ei, enkä, en halua!! Ja kun menee, niinkuin neiti ei halua alkaa jumalaton huutaminen ja kiljuminen!!!!

MULLA PALAA HERMO TUON PENNUN KANS!!!!! |O |O |O

Mäki jo suunnittelin aamulla, mut tyydyin vaan lähtee juoksulenkille aamusta ja jätin miehen uhmakkaan lapsen kans tappelee:). Meillä tullu vaatteista kauhee kriisinaihe. Aamusin ei vaatteita sais laittaa päälle ym.oma tahto puskee NIIN päälle, ett pahaa tekee. Onneks miehellä paremmat hermot:). Ja mua ku on peloteltu, ett vaikeet ajat vaan pahenee vanhetessa!!!

Mun kuopukseni kysyi että koskas me lähdetään noita mattoja puistelemaan.
Vaikka mulla on kaks teiniä kotosalla niin melkosen rauhallista elämä on heidän kanssaan.
Voimia sulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Saanko tuoda tuon meidän kuopuksen (4v uhmis...:kieh: ) siihen viereen kiikkumaan ?? Hermo menee välillä ihan totaalisesti kun ei mikään kelpaa ja mikään ei ole koskaan hyvin |O

On jo omasta takaa... Jannu on 4v ja Pikkulikka 2v. :kieh:

Niin ja tää meidän DraamaDiivaPrinsessa (esikoinen siis) täytti tammikuussa 7v

Hmm...mä muutin tyyliä käskyttämisestä keskusteluun meidän 15v teinin kanssa ja nyt synkkaa :D Eli kun esitin pyynnön tiskata ja sain vastauksen KUI AINA MÄÄ |O selitin asian että jokaiselle kuuluu kykyjen ja taitojen mukaan kotityöt ja jos ei tiskaaminen kiinnosta ni sitten voi imuroida tai pestä lattiat ja perustelin sillä että kun tuota ikää alkaa olla jo noin paljon on hyvä oppia kotityöt kunnolla jo kotona kun kohta on edessä se omaan kotiin muutto ja on hyvä osata asioita kun omilleen menee. Lisäys loppuun että kukaan tyttö ei huoli täyspassaukseen miestä :D Vastauksesi saan vienon hymyn ja tokaisun JAA JAA ja poika menee ja tekee.

Tääl sama meininki! Hillitön uhma tytöllä! Kyllä sitä omatoimisuutta sillon löytyy ku kaapista pitäs jotai kaivaa tai pahuuksia tehdä mutta auta armia ku pitäs housut jalkaan laittaa ni ei onnistu ei! "Äitiiii auttaaaaaa!!!" :kieh:

Jotku sitä sanoo että 2 v uhma on pahin mutta ei todellakaan ole! Ainakaan tässä osoitteessa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Tääl sama meininki! Hillitön uhma tytöllä! Kyllä sitä omatoimisuutta sillon löytyy ku kaapista pitäs jotai kaivaa tai pahuuksia tehdä mutta auta armia ku pitäs housut jalkaan laittaa ni ei onnistu ei! "Äitiiii auttaaaaaa!!!" :kieh:

Jotku sitä sanoo että 2 v uhma on pahin mutta ei todellakaan ole! Ainakaan tässä osoitteessa :D

2v uhma on pientä teiniuhman rinnalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

2v uhma on pientä teiniuhman rinnalla :D

Juu näin se on :)

Ota ihan rauhallisesti vaan. Kyllä tiedän miltä tuntuu ,mutta räyhäämällä ei saada mitään aikaiseksi. Lohdutukseksi voin kertoa ,että vauhti kiihtyy vaan. Tyttäreni se paineli taas jo ennen yhdeksää hevostalallille. Kotityöt jätettiin taas väliin vaikka villakoiria on huoneensa täysi.

Juu meillä kans sama homma, neiti 7v ihan ap:n kuvaaman kaltainen. Hän kun oli lapsena, siis sillo 2-3 vuotiaana vielä ihan "helppo" lapsukainen, ei ollut edes mitään kamalaa uhmaa niin ajattelin et helpolla pääsen, mutta nyt huoh... Mitähän tuosta pienemmästä, neiti 6v:stä tulee... kauhulla ootan hänen 7v uhmaansa.

Kuulostaapa tutulta. Meidän poika täyttää kesällä 7v. ja joka asiasta pitää jankuttaa vastaan. Ja yleisimmin vastaukseksi saa mitä sitte? Entä sitte? Ei se minua kiinnosta! Voi ärsytyksen ärsytys |O

mulla olis siihen seuraksi toi meijen 3v |O |O pelkää kitinää ollu taas koko aamu ja päivä mikään ei kelpaa ja mikään ei ole hyvin :headwall: :headwall:
no jospas helpotas sitten siihen teinikään mennes kun olen kuullu jos tytöt on kauheita pienenä ni he ovat kiltejä murrosiäs :saint: :saint: varmaan toiveajatteluu :whistle: :whistle:

Yhteistyössä