Mulla sekoaa ppää tuon kohta kolme veen kanssa!!! =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minnie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minnie

Vieras
Miksi se on noin ärsyttävä, näsäviisas, turhia parkuva, komenteleva ja kovakorvainen? Oi miksi?

Tuo tyttö on niinkuin teini! Väittää joka asiaan vastaan ja sanoo "Siitäs sait!" ja muuta tosi ärsyttävää... Pukeminen, syöminen, ulkoilu, kaupassa käynti...kaikki yhtä tappelua. Miten mä pärjään sen kanssa!?

Voitte kuulkaa uskoa, että on ollu jäähypenkki kovassa käytössä nyt viikonloppunakin ja mitään hyötyä siitä ei ole. Mikä olis sellainen rangaistus tuon ikäiselle, että siitä olis jotain hyötyäkin?

Joku tosi suosittu lelu pois päiväksi ja sen saa, kun on päivän loppuun nätisti. Ja seuraavaa pinoon, jos ei auta. Meillä oli välillä aika paljon niitä leluja varikolla ja aika monta päivää piti pinnistellä ollakseen nätisti. Yksi lelu takas/per päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja uhmiksen äiti:
Jatka sitä jäähypenkkiä, ja perustele miksi näin ja näin ei saa tehdä. Meillä ollut 5 vuotta jo enemmän tai vähemmän vaikeaa

Eikä!? 5 vuotta!? Meillä tätä ei nyt oo jatkunu ku jokusen kuukauden ja mä oon nyt jo ihan loppu!

Tuntuu tosi kurjalle, että noin pieni osaa olla jo tahalleen ilkeä ja yrittää provosoida vanhempia koko ajan...

"Sä et täällä määrää!" Kuuluu tuon tintan suusta monta kertaa päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jatka sitä jäähypenkkiä, ja perustele miksi näin ja näin ei saa tehdä. Meillä ollut 5 vuotta jo enemmän tai vähemmän vaikeaa

Eikä!? 5 vuotta!? Meillä tätä ei nyt oo jatkunu ku jokusen kuukauden ja mä oon nyt jo ihan loppu!

Tuntuu tosi kurjalle, että noin pieni osaa olla jo tahalleen ilkeä ja yrittää provosoida vanhempia koko ajan...

Meillä taas oli tuossa vaiheessa samanlaista, mutta nyt on mitä hurmaavin kohta 5 vee neiti! Meillä ei kylläkään jäähypenkkiä oo kauheesti käytetty, siihen ois menny itseltä liikaa energiaa ja ihan hyvin tuo on asiat sisäistäny muutenkin. Positiivisen huomion kautta joskus helpotti, toisaalta pinna paloi säännöllisesti... Nyt enää onneksi ollut lyhyitä uhmakausia, jolloin puhe tehoaa jo paljon paremmin. Tsemppiä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Juh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Meillä taas oli tuossa vaiheessa samanlaista, mutta nyt on mitä hurmaavin kohta 5 vee neiti! Meillä ei kylläkään jäähypenkkiä oo kauheesti käytetty, siihen ois menny itseltä liikaa energiaa ja ihan hyvin tuo on asiat sisäistäny muutenkin. Positiivisen huomion kautta joskus helpotti, toisaalta pinna paloi säännöllisesti... Nyt enää onneksi ollut lyhyitä uhmakausia, jolloin puhe tehoaa jo paljon paremmin. Tsemppiä! :)

Kiitos tiedosta, että tää vois vaikka joskus helpottaakkin :)
Oliskohan se parempi, että jättäis tuon jäähypenkin pois ja olis niinkun ei huomaiskaan huonoa käytöstä? Jos se tinttailu unohtuis kun ei saa sillä mitään reaktiota/huomioita aikaiseksi?

Yhteistyössä