Kohta on syksy!!!

PirunRasittava

Aktiivinen jäsen
08.05.2007
1 131
0
36
Ihanaa. Enää muutama kuukausi ja syksy tulee. Onneksi Suomen kesä on lyhyt. Tuskaisia nämä yli 15c päivät. ja aurinko ei anna rauhaa edes yöllä. Aargh!! onneksi ensi viikolle on luvattu alle 15c ja sadetta. Kyllä mä taas nautin sitten :D

Minä odotan myös syksyä

blond.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Nani:
IIIIK! Älkää nyt puhuko syksystä, kun on ihana kesä just alkanut! B) [/quote :kieh: :kieh: Tämä kammotava kesänkuvatus etenee vääjäämättömästi kohti loppua ja parempia aikoja. Kohtahan on jo juhannus ja alkaa päiväkin pian lyhenemään.

Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:
Ihanaa. Enää muutama kuukausi ja syksy tulee. Onneksi Suomen kesä on lyhyt. Tuskaisia nämä yli 15c päivät. ja aurinko ei anna rauhaa edes yöllä. Aargh!! onneksi ensi viikolle on luvattu alle 15c ja sadetta. Kyllä mä taas nautin sitten :D

ah sä oot niin positiivinen B)

mutta joo. ei se syksy ole kovinkaan kaukana ja mukavan viilennyksenhän se tuo. minä tykkään kaikista vuodenajoista, paitsi semmosesta hellekesästä joka jatkuu monta kuukautta ilman sateita :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
juu, syksyä odotellessa, tosin säät kelpaa nytkin, mutku se jääkiekko :whistle: B)

Jotain kammottavaa on syksyssäkin, tuo jääkiekko siis :D :laugh:

Kohta on kesäkuun puoliväli ja sit se jo loppuu. Heinäkuu menee hujauksessa ja elokuussa haistaa jo syksyn. jihaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
juu, syksyä odotellessa, tosin säät kelpaa nytkin, mutku se jääkiekko :whistle: B)

Jotain kammottavaa on syksyssäkin, tuo jääkiekko siis :D :laugh:

Kohta on kesäkuun puoliväli ja sit se jo loppuu. Heinäkuu menee hujauksessa ja elokuussa haistaa jo syksyn. jihaa!

ei eieieieie ei..

katsos kun sä vaan et ymmärrä hyvän päälle :laugh: :saint:

Yhteistyössä