Kohta on lapsellakin 1,5 viikon kesäloma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jees"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivottavasti tuota 1,5vkoa ei oo liikaa ohelmoitu ja aikaa on myös oleilulle muuten vaan. Omani kun jäi lomalle,meni useampi päivä siinä että lapsikin lepäsi ja ulkoiltiin jne. Sen jälkeen alko puhua menemisistä.

Voi surkea.. Eikö lapsella oikeasti ole tuon enempää lomaa :( Ja tuon lyhyen pätkän olette buukannut täyteen ohjelmaa. Milloin lapsi saa vapaasti olla vain ja levähtää..

Alkuperäinen kirjoittaja viiden äti;28607811:
Voi surkea.. Eikö lapsella oikeasti ole tuon enempää lomaa :( Ja tuon lyhyen pätkän olette buukannut täyteen ohjelmaa. Milloin lapsi saa vapaasti olla vain ja levähtää..

Ei ole täyteen buukattu.Kylpylä ja yksi huvipuistoreissu ja loput lepoa.Viikonloppuisin saa levätä.

[QUOTE="jees";28607779]Alkaa ensi viikon keskiviikkona ja ihanaa sitten on se 1,5 viikon kesäloma.Kovasti on menoa sille 1,5 viikolle suunniteltu.[/QUOTE]

Kolme kertaa 1,5viikkoa mainittu kolmessa lauseessa.

Meillä oli kans muutama vuos sitten lapsen kanssa 1,5 viikon kesäloma.olin vuoden alusta uudessa työpaikassa alottanu niin ei enempää lomia ollu kertyny, mies opiskeli ja oli koko kesän töissä. Oli ihana loma viikko, ei sinänsä suunniteltua ohjelmaa mutta joka päivä jotain kivaa tehtiin :)

[QUOTE="vieras";28607884]Meillä oli kans muutama vuos sitten lapsen kanssa 1,5 viikon kesäloma.olin vuoden alusta uudessa työpaikassa alottanu niin ei enempää lomia ollu kertyny, mies opiskeli ja oli koko kesän töissä. Oli ihana loma viikko, ei sinänsä suunniteltua ohjelmaa mutta joka päivä jotain kivaa tehtiin :)[/QUOTE]

Meillä ollut muutama vuosi näin yrittäjiä molemmat.

Mun lapsella oli viime kesänä kaksi viikkoa lomaa. Sitten alkoi koulu. Mutta kun miehellä ei lomaa ollut ja mun loman piti ulottua myös siihen, että koulu on jo alkanut, niin ei muu auttanut. Tänä vuonna lapsella on lomaa koko sen ajan, mitä koulukin on lomalla.

Alkuperäinen kirjoittaja bööö;28608091:
Meillä lapsilla aina koko kesä. Eli 2,5kk. Lapset ovat myös ansainneet kesäloman.

No kukapa ei ansaitsisi. Mutta kun se ei aina ja kaikilla ole mahdollista. Meillä ei saa kesäkuukausina palkatonta lomaa, joten se neljä viikkoa on maksimi. Ja vaikka äidin ja isän lomat laittais putkeen, se ei silti riitä kattamaan koulujen loma-aikaa.

Yhteistyössä