R
rättikauppias
Vieras
Silloin kun mun esikoinen oli pieni, niin kaikki ns. hyvät, muotitietoiset ja laatuun panostavat mammat ostivat lapsilleen marimekkoa, benettonia ja pikkulapsille tuttaa. Tuolloin benettonien paitojen laatu oli jo samaa, mitä nykyään, mutta kukaan ei halunnut edes kuulla, jos sanoin benettonin paidan kutistuneen ja venyneen leveyttä yms. Olin kateellinen, juntti ja en ymmärtänyt mistään mitään
.
Nykyään marimekon raitapaita, tai kauluspaidat ovat soooo yeasterday.
Sitten kakkosen kohdalla vain Zara, Lindex ja henkkamaukka kävivät. Nykyään ne ihan hirveetä halpiskamaa.
Haalareissakin muotimerkki "mikä on ainut oikea haalari ja missä vain ja ainoastaan lapsella on hyvä olla" n vaihtunut vuosien saatossa.
Monia ärsyttää tämä aloitus. Ei ole tarkoitus olla ärsyttävä, mutta näin se meen.
Pari vuotta ja teidän Ticketit, Meandit, Metsolat jne on ihan hirveitä rääsyjä, jotka hajoaa heti ekassa pesussa ja niitä käyttää vain köyhä ja nouuu mä en ainakaan lapselleni mitään halpis metsolaa pue!!
Nykyään marimekon raitapaita, tai kauluspaidat ovat soooo yeasterday.
Sitten kakkosen kohdalla vain Zara, Lindex ja henkkamaukka kävivät. Nykyään ne ihan hirveetä halpiskamaa.
Haalareissakin muotimerkki "mikä on ainut oikea haalari ja missä vain ja ainoastaan lapsella on hyvä olla" n vaihtunut vuosien saatossa.
Monia ärsyttää tämä aloitus. Ei ole tarkoitus olla ärsyttävä, mutta näin se meen.
Pari vuotta ja teidän Ticketit, Meandit, Metsolat jne on ihan hirveitä rääsyjä, jotka hajoaa heti ekassa pesussa ja niitä käyttää vain köyhä ja nouuu mä en ainakaan lapselleni mitään halpis metsolaa pue!!