noi kaksi keksii vaikka mitä tuhotavaa...aamulla piirsivät tusilla olkarin ikkunaan,sitten sohvaan samoilla tuseilla(piirtonallen tussit),
minä yritin imuroida ni eikös ne ollu saannu helminauhan poikki ja ne helmet oli pitkin latioita ,jos antaa piirustus kynät niilä piiretään mihin sattuu vaikka viere vahtis :headwall: :headwall: |O |O
mä alan olee niin kypsä sitten kun kiellät alkaa se hemmetin huuto ja kiljunta |O |O isäntä ei ole kotona joten sekään ei voi auttaa..mut likat kun on hänen kanssaan ne on kulemma ihan kiltisti.....mitä mä olen tehny et ne kohtelee mua sitten noin huuta ja karjuu ja tuhoo kaikki paikat ???
anteeksi oli pakko ..helpotti kummasti...tiedän et muilakin on ihan samaa :hug: :hug:
minä yritin imuroida ni eikös ne ollu saannu helminauhan poikki ja ne helmet oli pitkin latioita ,jos antaa piirustus kynät niilä piiretään mihin sattuu vaikka viere vahtis :headwall: :headwall: |O |O
mä alan olee niin kypsä sitten kun kiellät alkaa se hemmetin huuto ja kiljunta |O |O isäntä ei ole kotona joten sekään ei voi auttaa..mut likat kun on hänen kanssaan ne on kulemma ihan kiltisti.....mitä mä olen tehny et ne kohtelee mua sitten noin huuta ja karjuu ja tuhoo kaikki paikat ???
anteeksi oli pakko ..helpotti kummasti...tiedän et muilakin on ihan samaa :hug: :hug: