Kohta alkaa tälläkin palstalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Mua sitten rasittaa tämä järjetön hehkutus tuolla lamalla ja sillä, että kohta kaikki on kusessa -jutuilla.

No aika monilla on ongelmia jo nyt lainojensa kans, et ehkä jotain on opittu edellisestä ja tää toivottavasti joidenki osalta vaikuttaa siihen et sitä henkilökohtasta konkurssia ei tulis.

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Mua sitten rasittaa tämä järjetön hehkutus tuolla lamalla ja sillä, että kohta kaikki on kusessa -jutuilla.

Mun mielestä tuota hehkutusta on ollut jo viimeiset neljä vuotta. :wave:

Tai niin kauan ku muistaa. Samoin työvoimapula. ainakin 10 vuuotta jo paasattu, mutta ei edelleenkään koske mua.

tulossa se on...
mut ei ihan vielä...
tosin ei niin pahana ku tuo 1990 luvun...mut tulee kumminkin...

niinpä...eikä munkaan ammatissa oo vielä tullu sitä suurta eläke ikä kertymää..
*odotaa varmaan hautaan asti sitä*

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja :

Minä olen todistanut edellistä lamaa ja sen jälkiä suomalaiseen yhteiskuntaan.

Kuten myös.

Ja kaikki merkit ihmisten kulutuskäyttäytymisineen viittaavat samantapaiseen romahdukseen. Kuten jutut siitäkin, ettei niin voi koskaan käydä. Samanlaista juttua kuuli silloinkin purjeveneiden kansilta vierasvenesatamissa.

Minä olen todistanut edellistä lamaa ja sen jälkiä suomalaiseen yhteiskuntaan.

Kuten myös.

Ja kaikki merkit ihmisten kulutuskäyttäytymisineen viittaavat samantapaiseen romahdukseen. Kuten jutut siitäkin, ettei niin voi koskaan käydä. Samanlaista juttua kuuli silloinkin purjeveneiden kansilta vierasvenesatamissa.

Aivan ja lainaa sai vaikka ei olis edes tulot riittäny kuukausilyhennyksiinkään, onneks tota ei sentään niin pahana oo ollu nyt.
Kyllä se kerskakulutus vaan vie mennessään.

Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
kyllä on ruuan hinta JO nyt noussut ja nousee vaan koko ajan lisää :/ :whistle:

ja kaikki nämä vaikuttaa ihmisten maksukykyyn myös lainojen osalta vaikka kuin olis kiinteen korot.
Just on ollu uutisissa suomen inflaatiosta, et miten se meneekään. Ei ne palkankorotukset mitään lisänny sit kuitenkaan.

Aivan ja lainaa sai vaikka ei olis edes tulot riittäny kuukausilyhennyksiinkään, onneks tota ei sentään niin pahana oo ollu nyt.
Mutta lainaa saa kyllä nykyäänkin ihan ällistyttäviä määriä. Mulle tarjottiin sellaista lainaa, että tokaisin pankkivirkailijalle "hulluko sä olet" :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mutta lainaa saa kyllä nykyäänkin ihan ällistyttäviä määriä. Mulle tarjottiin sellaista lainaa, että tokaisin pankkivirkailijalle "hulluko sä olet" :D

Mä en oo nyt käyny juttelees pankissa (tarttiskohan =) ) mut aikoinaan mulle tarjottiin sellasta lainaa ja sellasilla ehdoilla et en olis pystyny niitä mitenkään hoitamaan ja pankissa vielä se tiedettiinki =) ei tullu mieleenkään ottaa lainaa.

Yhteistyössä