?
Vieras
http://www.taloussanomat.fi/omatalous/2008/07/18/yha-useampi-koti-vasaran-alle/200818602/139?rss=2i
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ei mee mun talo vasaran alle ainaka
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Mua sitten rasittaa tämä järjetön hehkutus tuolla lamalla ja sillä, että kohta kaikki on kusessa -jutuilla.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ei mee mun talo vasaran alle ainaka
Korkokattoko pelastaa palstan tapaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Mua sitten rasittaa tämä järjetön hehkutus tuolla lamalla ja sillä, että kohta kaikki on kusessa -jutuilla.
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Mua sitten rasittaa tämä järjetön hehkutus tuolla lamalla ja sillä, että kohta kaikki on kusessa -jutuilla.
Mun mielestä tuota hehkutusta on ollut jo viimeiset neljä vuotta. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Mua sitten rasittaa tämä järjetön hehkutus tuolla lamalla ja sillä, että kohta kaikki on kusessa -jutuilla.
Minä olen todistanut edellistä lamaa ja sen jälkiä suomalaiseen yhteiskuntaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Mua sitten rasittaa tämä järjetön hehkutus tuolla lamalla ja sillä, että kohta kaikki on kusessa -jutuilla.
Kuten myös.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Mua sitten rasittaa tämä järjetön hehkutus tuolla lamalla ja sillä, että kohta kaikki on kusessa -jutuilla.
Kuten myös.
Ja kaikki merkit ihmisten kulutuskäyttäytymisineen viittaavat samantapaiseen romahdukseen. Kuten jutut siitäkin, ettei niin voi koskaan käydä. Samanlaista juttua kuuli silloinkin purjeveneiden kansilta vierasvenesatamissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:kyllä on ruuan hinta JO nyt noussut ja nousee vaan koko ajan lisää :/![]()
Mutta lainaa saa kyllä nykyäänkin ihan ällistyttäviä määriä. Mulle tarjottiin sellaista lainaa, että tokaisin pankkivirkailijalle "hulluko sä olet"Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Aivan ja lainaa sai vaikka ei olis edes tulot riittäny kuukausilyhennyksiinkään, onneks tota ei sentään niin pahana oo ollu nyt.
Näinhän se on aina ollut. Mitä isommat palkankorotukset, sitä suuremmat korotukset kuluttajahintoihin.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ei ne palkankorotukset mitään lisänny sit kuitenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mutta lainaa saa kyllä nykyäänkin ihan ällistyttäviä määriä. Mulle tarjottiin sellaista lainaa, että tokaisin pankkivirkailijalle "hulluko sä olet"Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Aivan ja lainaa sai vaikka ei olis edes tulot riittäny kuukausilyhennyksiinkään, onneks tota ei sentään niin pahana oo ollu nyt.![]()