Pärjäisitkö työttömyyskorvauksella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaa:
pakko pärjätä ja minimillä
Tässä nyt haettiin sellaisia ihmisiä, jotka joutuvat työttömiksi työpaikastaan, miten sujuisi asuntolainanmaksu ym. normaalit työssäkäyvän kulut.
Unohdit kaikkien palstalaisten omaavan sellaisen vakituisen työpaikan josta heitä ei voida koskaan sanoa irti.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tässä nyt haettiin sellaisia ihmisiä, jotka joutuvat työttömiksi työpaikastaan, miten sujuisi asuntolainanmaksu ym. normaalit työssäkäyvän kulut.
Unohdit kaikkien palstalaisten omaavan sellaisen vakituisen työpaikan josta heitä ei voida koskaan sanoa irti.
Tai sen että useimmat työssä käyvät ovat maanantaiaamuisin kahdeksan ja yhdeksän välillä joko työpaikoillaan tai matkalla sinne eivätkä kirjoittelemassa Kaksplussan palstalla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Ai niin... Ja korkokattokin unohtui.

Alkuperäinen kirjoittaja Liitto?:
Vaikuttaako liitto tuohon työt.korvauksen suuruuteen? Mun käsittääkseni joo mut olenko väärässä?

Ei vaikuta

1700 euroa kuussa. Sillä pärjäisi. Äitiyslomallakin pärjättiin ihan mainiosti. Siinä oli hyvä testi, että lainojen takaisinmaksu onnistuu elämäntilanteiden muuttuessakin :)

Yhteistyössä