Mulla oli ensin tuhruvuotoa ajoittain. Sitten tuli ihmeellinen lonkka/selkä/nivuskipu vasemmalle, ei siis vatsaan (mutta se varmasti riippuu sijainnista). Tuo kipu ilmaantui kuin salama kirkkaalta taivaalta yhtenä iltana ja kesti vielä seuraavan päivän pelkälteen, sitten alkoi jo kunnon vuotokin. Kohdun ulkoisista raskauksista vain 30%:ssa tapauksista esintyy raskausoireita. Minulla niitä kuitenkin oli: rinnat olivat erittäin arat, aaltoina tulevaa etovaa oloa, herkistymistä, väsymystä, huimausta. Minulla kohdun ulkoisuus ilmeni siis rv7+. Jos tilanne on päässyt pahaksi ja on jo kiire, niin voi aiheuttaa myös hartiapistosta.
Toivon kuitenkin, että jos kysyjällä ei mitään viitteitä kohdun ulkoiseen ole, niin ei niitä tämän luettuaan edelleenkään ole. Sillä itselleen saa kuviteltua erinäisiä oireita... Nyt meillä uutta yritystä meneillään ja heti kun on mahdollista että voisin olla raskaan niin vasen nivunen tulee kipeäksi (raskautta ei kuitenkaan edes olemassa). Mielikuvitus voi siis tehdä tepposia.
Kaikkea parasta toivotellen
Sunny