kovasti myllää mielessä... Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.
Mulla oli tänään kohdunsuu pehmeä, 2 sormelle auki ja kaulakanava hävinnyt kokonaan. Lääkäri sanoi, että on päivistä kiinni, että koska syntyy, mutten usko sitä.
Onko täällä jotain kellä vastaava tilanne ollut ja kuinka pian vauva on syntynyt?
Mulla oli tänään kohdunsuu pehmeä, 2 sormelle auki ja kaulakanava hävinnyt kokonaan. Lääkäri sanoi, että on päivistä kiinni, että koska syntyy, mutten usko sitä.
Onko täällä jotain kellä vastaava tilanne ollut ja kuinka pian vauva on syntynyt?