Minulla taasen oli ennen plussaa oviksen jälkeen tosi ylhäällä ja kiinni, mutta päivänä jona plussasin vahvasti (tein siis useitakin testejä, haamuja ) oli kohdun napukka alhaalla ja avonainen ja ajattelinkin, ettei tätä iloa varmaan kauaa kestä.
Mutta näin vain on, että vauva voi hyvin ja matkaa on taitettu tänä päivänä 17+3 ja mielestäni olen edelleen auki sormelle, kuten raskaana olevien termistössä kuulutaan sanoa.
Ja tämä siis toinen raskauteni.
En tiedä vaikuttaako asiaan se, että edellisestä synnytyksestä ei kerennyt kulua ihan vuotta, mutta vahvasti raskaana ollaan ja vauva potkii joka päivä tuntuvasti.
Onnea matkaan =)