Alkuperäinen kirjoittaja heh hygieenikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
Pakko kysyä että miksi sinne pitää mennä sorkkimaan? Pääsee turhaan pöpöjä sotkemaan paikkoja. Ja kyllä, niitä menee sinne vaikka kuinka pesee käsiään, ei sitä pysty sorkkimaan ilman että osut häppäreiden tai muualle. Testaa testillä, kyllä se varmasti kertoo tarkemmin kuin mikään oma ropeltaminen, varsinkin kun siihen ei ole olemassa selkeää vastausta että miten se kohdunnapukka oikein menee kun on raskautunut.
Tähän pakko kommentoida sen enempää kantaa ottamatta et pitäiskö jokaisen sorkkia omaa napukkaansa....mutta mutta...miehesi ei koskaan työnnä sormiaan sisääsi? Luuletko että ne miehen sormet on sen puhtaammat kuin omat on? Meillä ainakin mies tyydyttää monesti etsien sormella G-pisteen ja koskaan ei ole mitään tulehdusta tullut....
Paikat ovat herkät raskauduttua, en vertaisi sitä seksiin. Senkus sorkitte, mä en vaan näe järkeä mennä sinne ropeltamaan.
"..ei mitään tulehdusta tullut..." Niin, sinulle. Se ei sulje pois sitä että se on mahdollista. Miettikää jos se napukka onkin siellä vähän avoinna, menet ja ropellat sinne ja viet samalla pöpöjä mukanasi. Saat tulehduksen (ja se ON mahdollista), ja sitten tulee keskenmeno. En mä oikeasti turhaan tästä varoita, olen ollut työssä äpolilla, ja onhan noita tapauksia.