kohdun ulkoisen jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja susku83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

susku83

Uusi jäsen
28.08.2007
5
0
1
Heippa kaikille,

Olen jo aikaisemmin tuossa -06 kirjoitellutkin tänne kun silloin meni raskaus kesken, sikiö oli kuollut, ei kuulunut sykettä...

Mutta nyt sitten kyselisin teiltä jotka ovat kokeneet samaa, että miten on mahdollisuudet tulla raskaaksi kohdun ulkoisen jälkeen?? Onko joku kokenut kohdun ulkoisen ja tämän jälkeen tullut raskaaksi ja kaikki mennyt ok? Olisi ihana kuulla teidän kokemuksianne asiasta, sillä itsellä alkaa toivo hiipua...

Perjantaina jouduin lähtemään töistä sairaalaan kovien vatsakipujen vuoksi, todettiinkin, että pikkuinen on elossa, mutta väärässä paikassa. Jouduin välittömästi leikkaussaliin, olin ilmeisesti vuotanutkin johonkin(en tarkkaan kuunnellut kun kaikki tuli todella shokkina kuin kirkkalta taivaalta), mutta leikkauskeen lähettiin.
Leikkaus tehtiin tähystämällä, jotenka mitään ei tarvinnut poistaa(luojan kiitos), pikkuinen oli ollut oikealla puolella, tarkkaa sijaitia en muista.
Mutta nyt alkaa jo pikkuhiljaa haavat vatsasta parantua, mutta henkisellä puolella taistellaan jo toistamiseen, tämä oli kyllä vielä kamalampi shokki kuin edellisellä kerralla.
Usko ja toivo alkaa olemaan todella hiuskarvan varassa, kokoajan epäröin saadaanko ollenkaan lapsia. Tällaisia järkytyksiä ei enää tarvitsisi tulla.

Itse olen muutenkin henkiseti saanut taistella 7vuoden ajan, olen saattanut 7läheistä hautaan ja nyt on tullut kaksi raskautta ja molemmat ovat päättyneet huonosti.

Olisi ihana kuunnella teidän kokemuksia asioita! :'(

Hei susku83

Ekaksi voima :hug: kovasta kokemuksesta, se että saa tiedon että pikkuinen on elossa mutta väärässä paikassa, huih kamala, en edes pysty ajattelemaan miltä susta tuntuu :hug:

Miulla kaksi keskenmenoa takana ennen kohdun ulkoista raskautta.
Miulta leikattiin kohdun ulkopuolinen raskaus toukokuussa 07. Oli mennyt niin pitkälle (rv 12) että vuosin kohtuun ja oikea tuuba oli kovin pullistunut raskaudesta, joten lääkäri näki parhaaksi poistaa sen kokonaan sisäisten arpien takia.
Sen jälkeen olen kaksi ovulaatiota bongannut muttei vielä toivottua tulosta ole tullut... Olen kuitenkin kuullut monia ihania onnistumistarinoita kohdun ulkopuolisen raskauden jälkeen onnistuneista raskauksista, jopa yhdellä tuuballa!!!

Joten, ei menetetä vielä toivoa!!!! :hug:

Yhteistyössä