Kohdun limakalvon paksuus?

Tietäiskö joku? Kävin gynellä perjantaina (ovulaatio oli 99% varmasti keskiviikkona) ja hän mittasi limakalvon paksuudeksi 5mm ja totesi sen olevan hyvä... minusta kuulosti ohuelta? Jollakin kokemusta?

Mulla oli viimesimmässä ultrassa 4.7mm ennen irrotuspiikkiä ja tulos on pian 2v. Nyt kun kävin gynellä, oli limis muistaakseni 8mm ja gyne sano olevan ohut.. mutta onneks oli hoitsu siellä, joka on lapsettomuuspuolella ja katto mun paprut ja kerto mistä on aikanaan alotettu. Totes, että juu on tää tosi hyvä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2006 klo 14:54 mimoniandra kirjoitti:
Miulla oli muistaakseni 3mm ja siihen lääkäri sanoikin, että aika onneton... :( Milläköhän lääkkeellä sitä sais kasvatettua :D
Mulla oli hoitojen alussa 1mm. Mulla oli ekan vuoden estradot-laastarit (muistaakseni ton merkkinen) ja primolut-tabletit.
Sitten kun oli limis jo paksumpaa, niin sitten alko vasta hoidot. Kolmas menogon-piikittely sitten auttoi.

Riippu tuo paksuus ihan tosi paljon siitä, millä kiertopäivillä se on mitattu. Kierron alussa on tietty pienempi ja kasvaa sitten loppukiertoa kohden. Mulla oli kp 11 6-7 cm ja lääkäri sanoi sen olevan riittävä, koska ehti vielä kasvaa ovikseen mennessä. 8 mm on jo hyvä, että alkio voi kiinnittyy.

Mulla toi 4.7mm oli pari päivää ennen ovista ja plussa tuli. Mulla ei ollut menkkoja ollenkaan tai sitten jotain tuhrua tuli pikkasen. Nyt kun Onni synty, alko menkatkin taas ja vuoto on niukkaa mutta voi sanoa jo, että on menkat.

Yhteistyössä