Kodussa nestettä/verta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuraskaudessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkuraskaudessa

Vieras
Varhaisultrassa kaikki oli muuten ok, ja sikiö sen kokoinen kun viikon 7 jälkeen kuuluukin olla, ja sydämen syke näkyi. Kohdussa oli kuitenkin havaittavissa jotain nestettä mahd verta? Lääkäri oletti sen mahd jossain vaiheessa valuvan tuhruna ulos. Alkuraskaus mennyt sinänsä hyvin, ettei minkäänlaista vuotoa ole ollut. Mikä tuo havainto kohdussa oli? Onko kokemuksia, onko se mahd jäänteitä menkoista, valuuko se joka tapauksessa jossain vaiheessa ulos?
Tietty jos yhtäkkiä alkaa runsas vuoto, tiedän mitä tehdä mutta...

Entä te jolla ollut alkuraskauden tiputtelua, onko vuoto havaittu ultralla?

Minulla myös ultrassa näkyi mömmöä, valuu parhaillaan ulos ja tulee valillä kirkasta vertakin , mutta kun kävin tarkistuttamassa niin silti kaikki hyvin, vauva kasvaa ja niin edelleen...

Hei,

Minulla sama homma rv 7 tuli parina aamuna hiukan verta ja kävin tämän jälkeen ultrassa. Sikiö oli oikean kokoinen ja sydämen syke näkyi. Kohdussa näkyi myös veri alue. Rv9 minulla tuli runsaampi ruskea vuoto, joka oli samalla kertaa ohi. Kävin tämän jälkeen vielä ultrassa ja kaikki näytti olevan edelleen kunnossa.

Toivotaan molemmille että jatko menee hyvin. Itselläni pelko on ainakin suuri, tällä hetkellä menossa rv 10+6.

Yhteistyössä