Kodin ulkopuolella työssä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vai ei?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vai ei?

Vieras
Hei!

Minua itseäni on alkanut vaivaamaan melkoisesti seuraava asia. Ja se johtuu siitä, että mielestäni asia vaivaa kumppaniani vielä enemmän.

Eli olemme uusiopari, jossa kumppanini on yrittäjä ja minulla on oma päivätyöni. Kotiyrityksessä olisi työtä myös minulle ja vaikkei se nykyistä ammattiani täysin vastaakaan, olen sen verran osallistunut työhön, että uskoisin siinä pärjääväni, ainakin olisin enemmän hyödyksi kuin vahingoksi.

Ongelmana on, että vaikka minulla on nykyisestä päivätyöstäni ""kohtalaisen"" hyvä palkka, myös kustannukset ovat merkittävät (elatusmaksu, lainat entisestä kodista ja avioeron osituksesta ym., työmatkakulut). Olen jo päättänyt luopua kiinteistöstä, koska en sitä tarvitse. Eikä sen pitämiseen ole varaa.

Tykkään kuitenkin työstäni. Toisaalta olen ollut tässä työssä varsin kauan, joten vaihtelu voisi virkistää. Ja minua häiritsee se, että kumppanini kärsii tilanteesta.

Ollako vaan itsekäs ja pitää työnsä vai heittäytyäkö uusiin kuvioihin? Olen jo yhden parisuhteen pilannut tekemällä liikaa töitä, joten en haluaisi tehdä samaa virhettä toistamiseen!

Yhteistyössä