kodin sisustamisesta

kaikki minimitoimeentulolla olevat,kertokaahan edullisia kauppoja esim.,matto ostoksia ,verhoja ??siinä tällä hetkellä ,mitä oon eniten vailla..astioita ja kattiloita minulla on jo ihan kivasti.ja kysynpä vielä että millaisii on kirppari tarjonnat?ootteko tehneet sieltä hyvii löytöjä mattojen ja verhojen suhteen??sillä kirppariltahan minäkin aion eka lähteä etsimään...!kiitän etukäteen vastauksista ja mukavaa kesää!!!toivoopi:joulukuussa vauvan saava äippä.
 
Oletko käynyt kierrätyskeskuksissa? Entä oletko kysellyt, saisitko kunnalta lapun, jolla saisit Pelastusarmeijan kirpparilta maksutta huonekaluja?Joskus olen tehnyt edullisia ostoksia huonekalukaupan "vaihtohuonekaluista" eli käytetyistä.
 
piitu1981
Jos muutat nyt omaan asuntoon, sinun pitäisi saada sosiaalitoimistosta huonekaluihin, vaunuihin, lasten vaatteisiin ja tarvikkeisiin rahaa. Tai niin minä olen tutuilta kuullut, etten ole 100%varma.
 
lellu-79
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2004 klo 11:12 piitu1981 kirjoitti:
Jos muutat nyt omaan asuntoon, sinun pitäisi saada sosiaalitoimistosta huonekaluihin, vaunuihin, lasten vaatteisiin ja tarvikkeisiin rahaa. Tai niin minä olen tutuilta kuullut, etten ole 100%varma.
Tuo riippuu paljon kunnasta/kaupungista läheskään kaikkeen ei saa ja ainakin nuo vaatteet kuulluu siihen "perusosaan" yrittää aina voi mut ei pidä pettyy pahasti jos ei saakkaan. Yleensä ne sit katotaan jostain kierrätyksestä mahdollisimman halvalla.
 
Pikku-Mirtzu
Kannattaa seurata kauppojen ilmotustauluja (kalusteita ja rattaita), huuto.net on hyvä paikka. Mä oon ostanu paljon mattoja ja verhoja kirppiksiltä ja kierrätyskeskuksista.
Kodin anttila ja ikea on aika edullisii. Ja kannattaa tietenkin katsoa kaikki tarjoukset, ostaa yks juttu sieltä ja toinen täältä...
Onnea elämään vauvan kanssa!
 

Yhteistyössä