km vuoto runsastuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Sain km:n pari viikkoa sitten. Viikkoja 9+ jotain. Vuoto on ollut semmoista kohtuullista, kunnes pari päivää sitten alkoi runsastumaan. Siteeseen vuotoa ei kovinkaan paljoa tule, koska se on todella limaista. Mutta pyyhkäistäessä paperi on todella verinen. Onkohan normaalia vai oire jostain?

Mulla vuoti pari viikkoa rauhaisasti, kolmannella viikolla rupesi särkemään selkää ja hakeuduin lääkäriin. Lääkäri sanoi, että olen yllättävän kauan katsellut sitä vuotoa? Ultrasi ja totesi keskeytyneen keskenmenon. Eli veri tulikin irronneesta istukan palasta. Pieni oli kyllä kuollut silloin pari viikkoa aikaisemmin. Ja siispä pääsin lääkkeelliseen tyhjennykseen.

Ootko käynyt ultraamassa? Voi olla, ettei kaikki tule kunnolla ulos?

Alkuperäinen kirjoittaja october:
Mulla vuoti pari viikkoa rauhaisasti, kolmannella viikolla rupesi särkemään selkää ja hakeuduin lääkäriin. Lääkäri sanoi, että olen yllättävän kauan katsellut sitä vuotoa? Ultrasi ja totesi keskeytyneen keskenmenon. Eli veri tulikin irronneesta istukan palasta. Pieni oli kyllä kuollut silloin pari viikkoa aikaisemmin. Ja siispä pääsin lääkkeelliseen tyhjennykseen.

Ootko käynyt ultraamassa? Voi olla, ettei kaikki tule kunnolla ulos?

Ei ole ultrattu. Raskaushormooneja seurattu pariin otteeseen ja lekurin mukaan ne on laskeneet hyvin.

Kuulostaa siltä, et jos sitä verta tulee ihan norona et kaikki raskausmateriaali ei ole tullut pois, vaikka hcg laskeekin.
Ootko harrastanut eilen/tänään enempi liikuntaa, ollu yhdynnässä tai saunonu? itellä ainakin nuo seikat lisäsivät vuotoa

Alkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:
Kuulostaa siltä, et jos sitä verta tulee ihan norona et kaikki raskausmateriaali ei ole tullut pois, vaikka hcg laskeekin.
Ootko harrastanut eilen/tänään enempi liikuntaa, ollu yhdynnässä tai saunonu? itellä ainakin nuo seikat lisäsivät vuotoa

Ei mitään kipuja. Eikä haise. Enkä oikeastaan ole tehnyt mitään erikoista. Tiistaina kävin jumpalla eli siitäkin melko monta päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:

Ei mitään kipuja. Eikä haise. Enkä oikeastaan ole tehnyt mitään erikoista. Tiistaina kävin jumpalla eli siitäkin melko monta päivää.

Yhteistyössä