KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

Viivi ja vagner Tervetuloa ja ikävää, että sinäkin jouduit tänne puolelle :hug:

Monet meistä eivät ole odotelleet yksiä menkkoja ennen uuden yritystä, eikä meillä suurimmalla osalla ei ole tärpännyt pitkään aikaan, joten miksi pitkittää aloitusta koska koskaan ei voi tietää koska on tarkoitettu tärppäävän :)

 
kreta : Lugeista olit kysellyt..eli ensimmäinen pieni menehtyi noin rv 13-14, ei johtunut lugeista.
Seuraavassa ei lugeja: Oli tuulimuna
Kolmannessa: Luget mukana , kehitys loppui rv 7, eikä lugeilla kuulemma merkitystä.

Eli ilm luget saattavat auttaa kiinnittymisessä, mutta eivät kyllä keskeytä alkanutta raskautta, käyttää niitä tai ei.

Onnea sinun odotukseesi!!
:heart: :flower:
 
Tervetuloa kaikille uusille!! Kurjaa että keskenmeno taas niin monella :( Toivottavasti satelis paljon plussia vielä tämän vuoden puolella!!!
Omaa napaa: nyt kp 23. Välillä alavatsakipuja,ei muuta. Pientä flunssaa ollut parina päivänä. Saas nähdä mihin suuntaan olotila muuttuu.. 5-6 päivän kuluttua saa taas alkaa ootteleen tätiä!!! TÄssä kierrossa ollaan miehen kaa kyllä NIIIN paljon heiluteltu peittoa että ihmettelen jos ei nyt tärppää... ollaan siis kesäkuusta saakka yritetty... yksi keskenmeno syyskuulta ja sen jälkeen aina täti kurvannu paikalle.. blaah!!
Paljon haleja kaikille! Toivottavasti ei täällä tartteis kenenkään enää pitkään roikkua!!! Että päästäis tonne plussanneiden puolelle :).
 
Pahoittelut kaikille uusille, mutta tervetuloa tänne! Täällä saa myötätuntoa ja tsemppausta, sekä vapauden vuodattaa.

Ja onnea plussanneille, ihanaa odotusta! Toivotaan että kaikki menee hyvin! :heart:

Happihyppy oli nähnyt outoa unta.. Heh. Nauratti kun luin kuvaustasi, vaikka sua ei varmasti naurattanut. Mieheni näki unta kaksospojista. Oltiin siinä koko perhe yhdessä veneilemässä. Kaksoset olivat kuulemma ihana näköisiä:) Olen toivonut näkeväni edes unia vauvoista, olisivat sitten hetken tässä lähellä..

Kreta, , toivon että sun fiilikset helpottaa! Ja toivon todella että vauva pysyy matkassa. Mieli alkaa tehdä tepposia, kun kovasti haluaa jotakin asiaa ja miettii vain sitä. Mä alan toisaalta olla kyllästynyt koko tähän raskaus-asiaan, kun kaikki ajatukset pyörii vain tämän ympärillä. Nyt oon yrittänyt jarrutella ja miettiä muita juttuja, mutta vaikeeta se on!

Mulla oli jotakin muutakin asiaa, mutta en nyt just muista mitä :D Kai mä vaan toivotan kaikille hyvää uuden vuoden odotusta ja paljon, paljon plussia!!!
 
Viivi ja vagner :hug: Hurjan isona sulla ollu tuo hcg-arvo. Mulla sitä kontrolloidaan vielä 30.12. kun tämän vkon alussa oli yli 800 tosiaan.

Päivä kerrallaan. Josko tuota pian pääsisi sitä kolmatta yrittämään, vaikkakin pelottaa.
 
Kiitos kaunis kaikille tsempityksestä :heart: Toivottavasti teitä ei haittaa, että notkun asioineni täällä, vaikka olenkin plussannut. En vain oikein uskalla vielä siirtyä odottajien puolelle. Ensi viikko on kannaltani kriittisin, koska se keskemeno on tullut/alkanut aina 5+0 jne. Ensi tiistaina olis sitten se 5+0, joten päätin, etten mieti asiaa ennen kuin rv 6+ jotain on mennyt ja olen käynyt siellä varhaisultrassa. Jos nyt menee taas kesken, niin vaadin raivolla tutkimuksia, koska sitten on jo kolme perättäistä keskenmenoa.

Mutta Viivi ja vagner kovasti voimia sinulle :hug:

Kiitos Mahdotontako vastauksestasi. Onko kohdallasi tehty jo joitain tutkimuksia, kun kolme on mennyt kesken?

Happihypyn uni oli aika jännä, varmaan vähän ahdistavakin... Kun saa rangaistuksen siitä, että haluaa lapsen... Onneksi se oli vain uni :/

Mä olen samaa mieltä Ninnattaren kanssa siitä, että yrittämään vain, kun siltä tuntuu. Mä tiedän erään ihmisen, joka synnytti kaksoset rv36 ja molemmat menehtyivät ja siitä 5kk päästä oltiin taas raskaana ja terve poika syntyi. Mä olen sitä mieltä, että kroppa tulee raskaaksi koettelemusten jälkeen sitten, kun on siihen valmis. Tätä olenkin pohtinut, että eikös se mun kroppa ole ollenkaan toipunut siitä kesäisestä keskemenosta, kun menee kesken... Mutta, tätä mieltä olen kuitenkin. Yrittänyttä ei laiteta, vai miten se meni ;)

Nyt puuron laittoon.

Mukavaa sunnuntaita, täällä onkin jo parempi mieli. Täytyy yrittää pistää ne aivot nurkkaan. =)
 
Tervetuloa uudet mukaan. Me emme ole missään välissä pitäneet mitään taukoja, tjotina menty vaan koko ajan. Keskenmenon jälkeiseen jälkivuotoon olemme suhtautuneet kuin synnytyksen jälkeiseen, eli olemme pidättäytyneet niiden ajan kokonaan.

ON Aamulla testasin negan ja pari tuntia siitä alkoi vuoto. Eli kiertopäiviksi voi merkata 1/29-33? Kylläkin hieman ehdollisena, kun tuota maitoa tulee edelleen ja se voi pitkittää kiertoa. Mutta siis paluu elämään on alkanut!
 
Kuulumisia pitkästä aikaa...km sillo 9/09 veti hiljaseksi ja sen jälkeen onkin vauva uutisia tullut ovista ja ikkunoista...ja nyt tänä aamuna kp 28/30 testasin haamun!!!!!!!!! selvästi värillinen ja testiajan sisään. uusiksi piti ottaa samantien eri testillä ja myös siihen sain haamun jossa väriä...noita s-marketin testejä en osaa kovin luotettavina pitää mutta ti pitäs tulla lähetys kotitesteiltä joissa sitten ois varmistuksen vara (paljon testejä :LOL: ) joten...odottavalla kannalla..=)
 
27.12. SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 5/28
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 8/
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 22/30
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 29/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 29/
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 47/
Jeju81.......................KM 06/09
Nam2018...................KM 02/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................KM 11/09
Rinja.........................KM



HAAVEISSA TOINEN



tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09......................KP 1/29-33
Imoen..................KM 10/09............................................KP 11/29-46
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09...KP 11/
BlondeMonsoon...KM 07/09............................................KP 14/27-29
haicu....................TM 10/09............................................KP 19/26
avee....................KM ?/09, 12/09...................................KP 20/
Annemari-76........KM 11/06, 09/09.................................KP 24/31
sanzibar...............KM 09/09............................................KP 42/28-34
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis.....................KM 04/09, 09/09
SpanishDancer.....KM 10/09
kreta....................KM 08/09, 11/09
Riinu....................KM 07/09, KK 11/09



HAAVEISSA KOLMAS



happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 20/28
Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 32/27
Tsuba.......................KM 06/09
Piijuska-78...............KM 05/09
MayBeibi..................KM 09/09
Neila........................KM 09/09
Jaja78......................KM 11/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 10/28-47
rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 12/28-34(41)



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin, Miukkari



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22



 
Viivi ja vagner - Tervetuloa :hug: Me ei myöskään odoteltu ensimmäisiä menkkoja, mutta en myöskään ovuloinut ensimmäisessä kierrossa ollenkaan.

Annmari-76 - Plussatuulia +++++++ :whistle: :whistle:

kreta - tsemppiä! Raskaana ennenkuin toisin todistetaan, eiks je :) ?

tillukas - sorit tädistä :(

Neila - varovaiset onnittelut :heart: haamukin on plussa!

ON: Ovis oli ja meni, nyt piinapäivä 2 menossa. Ei ole toiveet kauhean korkealla tämän kierron suhteen kun ovis meni taas niin myöhäiseksi :(
 
Viivi ja vagner,Tervetuloa ja pahoittelut...toi vuotelu kuulostaa ihan normaalilta,määrä vaihtelee ja mekään ei ootettu menkkoja tietosesti,tosin vuosin 2kk putkeen jotain aina et ne menkat tuli heti perään sitten. :hug:

Neilalle onnittelut haamusta,siitä se voimistuu :heart:

Tillukas,Pahoittelut tädistä :hug:

SW,ei sitä tiiä koskaan... ;) Aina hyvä merkki jos toiveet ei oo korkeella,sillon se yleensä tärppää :D

Jassoo,se vuotelu kesti yhden vuorokauden ja tänään ollut ovistuntemuksia ihan kunnolla,jopa pahaa oloa.... elikkäs,voiskohan liittyä sit siihen. Hämäännyin vaan kun niin aikasin ilmaantu,mut olihan tuo jo kp10...vai 11,eli mahdollista. Noh,kahtellaan...

 
Kaikille uusille pahoittelut :hug: ja tervetuloa siitä huolimatta.

Plussanneille onnea! :flower: kretalla toivottavasti helpottaa.

ON Täällä alkaa kohta olla tylsä (mutta samalla niin rentouttava) alkukierto ohitse ja suunnitelmat on selvät seuraavaa ovista varten. :) Laskujen mukaan osuisi just uuteen vuoteen. Saa nähdä nyt, miten käy. Jännää ainakin on. :LOL:

Oikeasti mä lupasin itselleni vähän rauhoittua tämän koko jutun kanssa, kun ei tässä kuitenkaan mikään kauhea kiire ole mihinkään. Toki vuosia ei ole ihan niin paljon ku nuoremmilla, mutta riittävästi kuitenkin.

Rentouttavia välipäiviä kaikille! :heart:
 
Hienoa Neila! Onnitteluni!

ON Olipas päässyt unohtumaan, miten runsaat on ekat kuukautiset keskenmenon jälkeen. Sama se oli toukokuisen jälkeen (elokuisen jälkeen tulin suoriltaan raskaaksi taas). Mutta verrattuna keskenmenon jälkeiseen vuotoon nyt sentään voi käyttää muutakin kuin sidettä. Siis itse suhtaudun jälkivuotoon kuin synnytyksen jälkeiseen ja olen superhypertositarkka hygieniasta, ettei vaan tule mitään kohtutulehdusta. Ja toinen ero keskenmenoon on kipu. Eipä ole liiemmälti kipulääkkeitä kaivannut, kun edelliset vuodot ovat olleet keskenmenokipuja ja nekin sentään pärjäsin ilman lääkettä. Jos vielä monta keskenmenoa tulee, njiin kohta pärjään jo synnytyksestäkin ilman! (Niin varmaan joo, en takuulla, jos joutuvat taas oksitosiinia laittamaan.) Henkisesti valmistaudun syksyllä koulujen alkaessa palaamaan töihin, sillä on vaikea uskoa, että kesäkuun alussa raskaus olisi niin pitkällä, että uskaltaisin sen varjolla hakea vielä virkavapaata hoitovapaalle. Sääli meidän pientä, emme olisi millään sitä halunneet hoitoon ennenkuin lapsilukumme on täynnä. Mutta ei meistä tämän valmiimpia tule koskaan sitä hoitoon laittamaan, meistä lapsen paras paikka olisi kotona äitin kanssa kouluun saakka. Mutta kun uuden asunnon velkakin pitäisi kai maksaa...
*muoks* Voi kiesus tätä vuodon määrää! Kahden tunnin välein on oranssi tampax ja super-vuokkoset täynnä! Anteeksi yökköselostus, mutta menkat keskenmenon jälkeen on niiiiiin pepusta.
 
Tilasin eilen nipun ovistikkuja, joten pääsen pian niillä hääräilemään. Tämän sen vuoksi, koska olen mielestäni bongaillut lähikuukausina selvät ovikset, mutta ei ole tärpännyt. Haluan näin vähän testailla, että olenko paikantanut oviksen oikein, mutta muussa sitten häikkää.

Onko muilla sellaista, että menkkojen aikana ei kipuile munasarjoista, mutta muut ajat sitten kylläkin aina ajoittain. Kummallista. Ihan kuin menkkojen aikoina ne lepäisivät ja heräisivät sitten eloon heti menkkojen jälkeen.
 
Heissan!
Mulle voi laittaa 7/24. Eli seitsemäs kiertopäivä. Olen taas linjoilla niin sanotusti. Nyt sitä yrittäminen kait alkaa tällä kierrolla. Vielä ei ole ehtinyt... =)
Mutta jospa tässä pikkuhiljaa.
Onnea kaikille plussanneille ja paljon tarrasukkia matkaan. :heart:
Ja tädin yllättämille pahoittelut.
Huisin jännää, kun vihdoin itsekin pääsee tähän jännittämiseen kiinni.
Joo, ne kuukautiset tillukas voi olla aika mielenkiintoiset keskenmenon jälkeen.
Mulla oli sellanen kiva taukokin ihan yhtä-äkkiä. Pakko oli mennä lääkärille . Sain terolutit ja alkoivat taas toimia Nyt mennään taas entiseen malliin. Vaikka en nyt ole satavarma tuosta kierron pituudesta, kun kalenteri on hukassa. Siis vanha. On nyt uusi tilalla. Mutta luulisin sen tuossa 24 tai 15 hujakoilla olevan.
Tässä uuta vuotta odotellessa kaikille plussapyryjä!
 
Joulunjälkeisiä tunnelmia on täällä näköjään jonkin verran. Uusille tervetuloa, jollen ole kaikkia ehtinyt vielä tervehtiä :hug:

kreta: koeta rauhoittaa mielesi, vaikka tiiän että on vaikeeta, kun on kokenu kaikenlaista. Mutta aattelepa, mitä jos kaikki menee hyvin? Uskon, että asiat menee niinkuin niiden on tarkoitus mennä, täälläkin se on todettu, että kroppa kantaa vauvan sitten kun on siihen valmis. Hengittelyä ja rauhaa nyt vaan, niin hyvä tulee!

Neila: paljon onnea jo nyt, ja haamulle vahvistumistuulia :flower: :heart:

tillukas: Kärsivällisyyttä vuotojen suhteen :hug:

Ninnatar kyseli munasarjojen nipistelystä. Mulla kyllä nipistelee nimenomaan oviksen tuntumassa (tosin en tikuttele, vaan bongailen luomusti) ja nyt sitten pari kiertoa on ollu ne kaikki tuhannet nippailut ja muut, mitkä on saanu mut luulemaan tärppiä. Ja ilmeisesti kaikki siis keskenmenon takia, edelleen. Kai sitä pitäis olla tyytyväinen, että edes kierto on suht normaali ja oviksiakin kuitenkin tullu. Eli:

).(: Ovis tais olla sit kuitenki vasta eilen ja me kun päästiin peittoa heiluttelemaan aiemmin, eli to ja pe :/ En ihan satavarma oo, oliko se vasta eilen, voi olla et oli jo lauantaina mutta vähän epäilyttää ettei sintit oo hengissä pysyny riittävän kauaa, eikös se oo sen kaks vuorokautta mitä ne elää? Kun lämpöjen perusteella oisin kuvitellu oviksen olevan lauantaina, mut muansarjat tykytti sitten koko viime yön. No, sitten sen näkee parin viikon päästä. Jollei taaskaan tärppää, ni seuraava yritys onkin sitten samoilla ajoilla, kun ekan kolme vuotta sitten, eli lokakuulle menis la, jos seuraavaks tärppi kävis. Turha kai näitä on laskea, ennenku se plussa testiin lävähtää, kunhan haaveilen...

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :heart:
 
täällä käyty digitesti ostamassa samalla kun alessa..ja noin 30sek meni kun näyttöön tuli teksti "raskaana" joten :D huomiseksi mulla vielä ihan tavallinen testi on ja semmonen viikkonäytällinenkin jäi vielä jemmaan...niitä kun sai ton viikkonäytöllisen kun osti ni sen tavan digitestin kaupanpäälle...yht 12e ..nyt meille kaikille vaan PALJON tarrasukkia matkaan!
 
Täällä myös keskenmenon kokenut haluaisi liittyä joukkoonne!

12.10. ultrassa todettiin, ettei pikkuisen sydän ei enää lyö. 14.10. tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Tiputtelua ollut siitä asti ja nyt olen syönyt Terolut kuurin. Toiveissa olisi, että täti vihdoin tulisi ja päästäisiin taas yrittämään meidän kolmatta pikkuista.
Viimeiset reilut kaksi kuukautta menneet keskenmenosta toipumiseen, mutta nyt alkaa vihdoin ajatukset siirtyä taas kuumeiluun. =)
 
Sain vihdoin melkein kuukauden tauon jälkeen luettua teidän kaikkien kuulumiset ja ihanan paljon plussia olette saaneet, onnittelut :flower: :heart:

Ja pahoittelut :hug: kaikille uusille, tervetuloa mukaan. äiti0408, kuulostaapa tutulta tilanteesi, minulla lääkkeellinen tyhjennys 30.10. ja sen jälkeen vain 12 vuodotonta päivää (tässä ilmeisesti kahdet menkat parin viikon välein). Jos vuoto ei nyt vähitellen rauhoitu, taidan minäkin päätyä lääkäriin kyselemään apuja. Onnea uuteen yritykseen!

BlondeMonsoon ja Repa, kiitos vastauksista vuotelukysymykseeni - rauhoitti kummasti mieltä kun kuulin muiden saman tyyppisistä historioista.

Jaja78, olit kysellyt ovulaatiosta KM-vuodon aikana. Mulla tosiaan ultralla todettin ovulaation tapahtuneen KM-vuodon viimeisten tuhrupäivien aikana. Itseasiassa ovulaatiopäivänä verinen vuoto runsastui hetkellisesti. Tuhrut loppuivat 3 päivää ovulaation jälkeen ja menkat alkoivat tuolloin ajallaan. Ovulaatio oli tuolloin kp 25 lääkkeellisestä tyhjennyksestä laskien ja 5 päivää sen jälkeen kun viimeiset istukanrippeet poistuivat kohdusta.

).( Mun kp 13 alkaneet menkat tai muu kummallinen vuoto kesti yhteensä 9 päivää joten päätin tulkita nämäkin menkoiksi. Nyt siis menossa kp12 (voi lisätä listaan, kierrosta ei näiden hormoonihäiriöiden jälkeen ole aavistustakaan) laskettuna tästä uusimmasta vuodosta ja todellakin toivon, ettei uusia vuotoja ihan lähiaikoina näkyisi (mieluiten saisin tietysti sen plussan tikkuun ja onnistuneen raskauden ihan onnelliseen loppuun saakka).

Plussaonnea kaikille! =)
 
Heippa pitkästä aikaa!

En ole aikoihin käynyt palstaa lukemassa, olen yrittänyt siirtää ajatuksia muualle... Ihan hyvin olen siinä onnistunutkin, mutta nyt taas vauvajutut pyöriin mielessä, kun vuoto vihdoin alkoi. Eli mulla TM:n ja kaavinnan jälkeen ekat menkat nyt, kierto venyi 47 päivään, teroluteista huolimatta. Eli mulle saa nyt päivittää siis kp 2! :attn:
Uskomattoman pahalta tuntuu vieläkin, tunteet nousivat taas pintaan, kun vuoto alkoi.

Taidan ottaa urakan ja lukea teidän muiden kuulumiset. Jospa tässä taas itsekin aktivoidun kirjoittelemaan enemmän :)
 
29.12. TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Heilo..........................KM 11/09.............................KP 2/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 3/30
Rinja.........................KM........................................KP 7/24
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 8/28
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 10/
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 24/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 31/
Jeju81.......................KM 06/09
Nam2018...................KM 02/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................KM 11/09



HAAVEISSA TOINEN



tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09......................KP 3/29-33
SpanishDancer.....KM 10/09............................................KP 12/
Imoen..................KM 10/09............................................KP 13/29-46
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09...KP 13/
BlondeMonsoon...KM 07/09............................................KP 16/27-29
haicu....................TM 10/09............................................KP 21/26
avee....................KM ?/09, 12/09...................................KP 22/
Annemari-76........KM 11/06, 09/09.................................KP 26/31
sanzibar...............KM 09/09............................................KP 44/28-34
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis.....................KM 04/09, 09/09
kreta....................KM 08/09, 11/09



HAAVEISSA KOLMAS



happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 22/28
Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 34/27
Tsuba.......................KM 06/09
Piijuska-78...............KM 05/09
MayBeibi..................KM 09/09
Jaja78......................KM 11/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 12/28-47
rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 14/28-34(41)



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin, Miukkari



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22, Neila





 
Kipinäkenkä Neilan plussaus puuttuu. Eli uudelleen hirmuisot onnittelut Neilalle!

Ja äiti0408 tervetuloa joukkoomme kirjavaan. Kroppa voi todellakin olla "hieman" sekaisin keskenmenon jälkeen.

ON Vuoto inhimillistynyt. Kaikki siis kunnossa. Ja vaikuttaa siltä, että, kun vuoto päättyy, myös maitoilu alkaa olla ohi. Eilen ei tullut toisesta enää mitään, toisesta tuli jokin hapantunutta ternimaitoa muistuttava "mato". Testaan tissejä pari kertaa viikossa varovasti, etten ärsytä niitä toimimaan.
 
Kiitti tillukas!

Neilalle samalla vielä isot onnittelut! Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin!

Lisäsin äiti0408 listalle myös, toivottavasti meni oikeaan kategoriaan.
Voi itku onpa pitkään kestänyt sulla vuoto. :( Toivottavasti Teroista ois apu ja kierto vaihtuis.

Tuota pitkää kiertoa itekin pelkään nyt eniten. Oon kyllä meinannu aloittaa Terot jos kp15 kontrollissa kaikki on ok.
Vuoto on vähentynyt, mutta edelleen sitä tulee ja miusta se haiskahtaa kummalle.Tuo haju siis kummastuttaa, ei vuoto sinänsä. Eihän tässä oo vielä ku vko ite tapahtuneesta.
Oon menossa parin tunnin päästä lääkäriin, mutta tiiä nyt sitten mitä nuo terveyskeskuslääkärit osaa sanoa tai tehdä.

Noista Teroista... Ootteko kukaan syöny niitä keskenmenon jälkeen, alottaen jo kp15? Mietin vaan, että pitäiskö sen vuodon antaa tulla sieltä sitten kun se tulee, vaikka ottaakin päähän jos sitä ei ala kuulua.

Miula meni viimeks yli 7 viikkoa ekoja menkkoja odottaessa, ja se oli kyllä ihan liikaa miun tilanteessa. En tarkota tällä sitä, että en vaan jaksanu odottaa, muita syitä valitettavasti.
 

Yhteistyössä