KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

1.9. TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



zanz..........................KM 07/09..............................KP 2/27-32
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 8/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 9/28
Murmelin....................KM 1/09...............................KP 12/28-38
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 19/26
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 20/33
Alisa84......................TM 05/09..............................KP 23/26-32
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 26/29-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 31/35
Orion.........................KM 02/09.............................KP 59/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
viirukissa...................KM, TM 07/09




HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja....................TM 02/09.............................KP 5/25-34
Zalmiakki....................KM 03/09.............................KP 11/
tillukas........................KM 05/09............................KP 13/31-35
Nappula......................KU 10/08, KM 02/09............KP 20/
Unnukka75.................KM 07/09.............................KP 21/29-30
marsa22.....................KM 06/09
Huisi...........................KM 08/09
Repa...........................KM 02/07, TM 08/09
Minky..........................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09




HAAVEISSA KOLMAS



Piijuska-78................KM 05/09..............................KP 2/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09



HAAVEISSA NELJÄS



Valkovuokko-72............KM 05/09...........................KP 28/26-32
Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 13/27-34



HAAVEISSA VIIDES









TAUSTALLA:

Unicco, Murmelin, Annemaarit, omenaruusu, Liilia



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy, papana77, Eelis, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade





 
Tässä meille uusi pino syksylle. Toivotaan että kukaan meistä ei ole täällä enään syksyn kääntyessä talveen!

++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Vanha pino löytyy täältä:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1425814,1700

Sorry jos poistin vahingossa jonkun joka haluaa olla vielä mukana! Ilmoitus vaan mulle niin lisään takaisin listoille!
 
Kivaa, kiitos uudesta pinosta! Mut voit muuten poistaa tuolta taustalta,kun olen jo tuolla pinoutuneena esikoista haaveilevien alla!

Kyllä se syksyltä jo tänään on näyttänytkin.. Syyskuu alkaa ovista odotellessa, tänään testit vielä negaa, ei auta kun toivoo,että siellä jotain silti olis tulollaan..

Jännää..kukahan avaa syyskuunplussahanat? +++++++++++ :whistle:
 
täällä vuoto hiipuu ja lääkäri antoi luvan yrittää heti kun kerta spontaani on. Neuvolassa käskettiin kyllä käydä viikon 37 lopussa verikokeessa jos näyttää vielä plussaa , niin olisi vielä istukkaa kohdussa, mutta mä kyllä kävin siellä äippäpolilla tarkastuksessa ultrassa, ja sisätutkimuksessa, joten tyhjä sen pitäisi olla :heart:

mä niin toivon että tärppää heti , kun esikoinen ja tämä kesken mennytkin tärppäsi vieressä nukkuessa :LOL:

täällä tämä päivä ollut jo normi arkea ja palaan töihin s.lomalta torstaina ja arkeen takaisin mahd. pian . mä luulen että toivuin jo pahimmasta , mutta kai sitä herrkkyyttä voi vielä tulla vaikka hormoonit jo poistuneet ?

Tuli vaan mieleen että viimeksi kun raskaus oli alussa niin tunsin hieman hiivan oireita, onko mitään mahdollisuutta aiheuttaa itse keskenmenoa jos on hoitamaton tulehdus. Pelottaa tietty jos on ollut osasyynä siinä, tänään oireili taas, oten taidan käydä hakemassa hoitoa apteekista huomenna ;)


toivotaan plussatuulia edelleen kaikille :heart:
 
Minäkin ilmottaudun mukaan joukkoonne. Eilen kävin ultrassa (rv tuolloin 8+4) mutta mitään elämää ei todettu. Kaiketi huomenna tai ylihuomenna pääsen Kättärille sitten, katsovat vielä tilanteen ja saisin lääkkeet mukaan. Kyseessä toinen keskenmeno, eka oli 11/2006. Ja silloin yhdet menkat odotettiin, kunnes 1/2007 raskauduin, ja 9/2007 syntyi meille tyttö :).
Nyt siis kovasti pikkukakkosta toivomme. Mutta kunhan on eka kohtu tyhjä ja jos sitten yhdet menkat odottais ja toivonmukaan vielä tämän vuoden puolella jos voisi raskautua... noh, aika näyttää. Ja onhan meillä tosiaan jo yksi ihana lapsi =)
 
Onnea Adeladelle :)

Pahoittelut Huisille ja Annmarille :hug:

Alisa Mä pidän täällä sulle peukkuja pystyssä, että piikittelystä seuraisi se toivottu lopputulos.

Nii joo ja kiitti uudesta pinosta SW Ja vielä on toivoa...

On: oikeastaan se kp 1 onkin vasta tänään. Ainakin on helppo pysyä kärryillä päivistä (niinku se nyt muutenkaan olisi vaikeaa.. :/ ) Tajusin tänään, että pahimmalta tuntuu nähdä pieniä vauvoja ja odottavia äitejä "oman elämän paikoissa" ts. ympäristössä, joka kuuluu vahviten omaan elämään. Se tuo sen pahan olon takaisin,kyyneleen silmäkulmaan, tuossa minunkin pitäisi olla, noin sen piti mennä. Ei vielä viime keväänä yliopistolla tullut vastaan noin paljon odottavia äitejä, ei varmasti! Sama juttu käymälläni salilla (jonka jäsenyys oli kesän ajan vuokrassa kaverillani kun olin töissä toisaalla ja jonne tänään taas pääsin tauon jälkeen), siellä niitä mammoja jumppasi mahan kanssa, niinkuin minunkin piti. Tuttu ympäristö jotenkin korostaa omaa menetystä, itsensä kun on kuvitellut sinne. Niin, ei saisi liikoja pilvilinnoja rakentaa, mahdollisella seuraavalla kerralla siihen ei onneksi taida olla edes mahdollisuutta, sen verran pelottaa varmasti koko ajan. :ashamed:
 
2.9. KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



zanz..........................KM 07/09..............................KP 3/27-32
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 9/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 10/28
Murmelin....................KM 1/09...............................KP 13/28-38
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 20/26
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 21/33
Alisa84......................TM 05/09..............................KP 24/26-32
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 27/29-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 32/35
Orion.........................KM 02/09.............................KP 60/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
viirukissa...................KM, TM 07/09
n11na........................KM 09/09




HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja....................TM 02/09.............................KP 6/25-34
Zalmiakki....................KM 03/09.............................KP 12/
tillukas........................KM 05/09............................KP 14/31-35
Nappula......................KU 10/08, KM 02/09............KP 21/
Unnukka75.................KM 07/09.............................KP 22/29-30
marsa22.....................KM 06/09
Huisi...........................KM 08/09
Repa...........................KM 02/07, TM 08/09
Minky..........................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09
Annemari-76...............KM 11/06, 09/09




HAAVEISSA KOLMAS



Piijuska-78................KM 05/09..............................KP 3/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09



HAAVEISSA NELJÄS



Valkovuokko-72............KM 05/09...........................KP 29/26-32
Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 14/27-34



HAAVEISSA VIIDES









TAUSTALLA:

Unicco, Annemaarit, omenaruusu, Liilia



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy, papana77, Eelis, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade






 
Annmari-76 ja n11na - tervetuloa ja :hug: kokemastanne!

).( Eilen illalla ja tänään aamulla tuli pieniä vaaleanruskeita "limaklönttejä" paperiin vessassa pyyhkiessä. Aloin jo miettiä voisiko olla kiinnittymisvuotoa... :) oviksesta tänään 7 vrk. Minkälaista kiinnittymisvuoto on?? Ennen menkkoja mulla aina tuhruttelee pari päivää, mutta tämä oli ihan erilaista! Taidan taas mennä asioiden edelle... NYT PÄÄ KYLMÄKSI!!
 
HEIPSISTÄ TAAS =) kuinka kauan teillä tuo jälkivuoto on jatkunut , taas tänään aamulla kunnon vuotoa, aargh :snotty: menisi jo ohitse että saisi uuden alun kaikelle :x

ja sanokaa mulle että on mahdollista raskautua heti uudestaan tästä kuusta, sanokaa joohan :saint: B)
 
n11na :hug:

Huisi Mulla kesti enemmän tai vähemmän kunnon vuotoa 2 viikkoa, sen jälkeen pari viikkoa tuhrua vaihtelevasti. Sitten tulikin ekat menkat, mutta niittenkin jälkeen vielä tuhrutteli hetken. Eli valitettavasti se voi kestää, mutta mulle tehtiin lääkkeillä tyhjennys, eli toivottavasti sulla ei kestä noin kauan kun ei tarvittu lääkkeitä. Voimia joka tapauksessa. :hug:

SW En tiedä noista vuodoista, mutta sulla ei siis ole ollut ennen tuollaista? Tai ainakaan km:n jälkeen? Toivottavasti tarkoittaisi jotain positiivista. =)
 
KIITOS kaikille haleista. Täällä kyllä saa älyttömän hyvää vertaistukea!!! Oon kyllä ihan yllättynyt! Ihanaa!

Mä kanssa toivon, että tää vuoto ei kauheen kauaa jatkuis. Mulla sitä tuli kuitenkin jo viikko ennenko edes meni kesken! Onneks se on nytkin todella niukkaa. Kolmen viikon päästä ollaan lähdössä kyprokselle, että toivottavasti siihen mennessä loppuis... taitaa olla toive ajattelua.

ISO :hug: TEILLE KAIKILLE TÄÄLLÄ!
 
zanz - Ei ole ollut koskaan ennen! Todennäköisesti kuitenkin kertoo siitä että menkat tulossa.. blääh.. Toivottavasti täti ei kuitenkaan kurvaa vielä paikalle koska muuten luteeliaika (oviksesta menkkoihin) jää liian lyhyeksi! Ovis tosiaan oli vasta viime ke.
 
n11na :hug:

Minulla jälkivuoto kesti 6 viikkoa. Oletan, että vieläkään ei ole tullut ovista (km toukokuussa). Ovistikut siis ostoslistalla, jotta ei tarvitse turhaan kuvitella ovista, jos sitä vaikka ei tulekaan. Tosin ei ole tikkuihinkaan luottamista mitä olen täältä lueskellut.

Kaikille meille menestyksekästä syksyä joka saralla :flower:
 
n11na pahoittelut km johdosta :hug:

Jälkivuoto on mulla kestänyt nyt viikon,lääkkeellinen tyhjennys siis takana. Tällähetkellä ainakin tosi niukkaa,rusehtavaa..aikasemmassa keskenmenossa mikä tapahtu itellään se kesti 5 viikkoa joista toki viimeset tais olla sitä tuhrua.

Nappula,Mitä apuja tarkoitat? Miä kävisin ihan gynen pakeilla jos siis olisin vailla jotain lääkitystä tai vastaavaa... sitä en tiiä voisko neuvolalääkäri määrätä esim.teroluteja kierron tasaamiseen.

 
Silent Kiitos uudesta pinosta!! :wave: :flower: Toivottavasti veriviirut on kiinnittymisvuotoa, jännää :D

Unicco Oho, onkohan isokin leikkaus tulossa? :eek: Kuulostaa hurjalta :/ Toivottavasti saat avun siitä :)

N11na Iso voimaHali :hug:

Huisi Aina on mahollisuudet :)

Tänään on mitä todennäköisimmin ollu ovis eli huominen on sitten pp (piinapäivä) numero 1 :x Nyt sitten alkaa varsinainen kropan kuuntelu :/ Voi kunpa...
 
[/b]Huisi Mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys kesäkuussa ja vuotoa kesti noin kolmisen viikkoa ja ekat menkat olikin melkeen heti perään.

SW Kiitos uudesta, hienosta pinosta:)

Alisa84 Sulla on kyllä nyt jännät paikat, pidän sulla peukkuja :hug:

Annmari76[/b] pahoittelut kokemastasi ja tervetuloa mukaan :hug:
 

Yhteistyössä