km:n jälkeen kuumeilevat...

Sipulille onnea uuteen kiertoon! :flower: Ja ei muuta kuin ne ovistikut käyttöön jos siltä tuntuu, ei niistä varmasti haittaakaan ole.

Kiva kuulla, että nasulla kaikki on mennyt hyvin! :) Me tullaan täältä kaikki perässä, hitaasti mutta varmasti. Näin on.

Ja vielä hiidille tervetuloa pinoon. :wave: Täällä pinossa pyöriminen saattaa auttaa km:sta toipumiseen, ehkä. =)

Täällä ei tätiä. Jes jes jes!!! Kierto ei toki vielä täynnä, mutta kun se ovis oli tosiaan selvästi aikaisemmin kuin yleensä. Elättelen täällä toiveita, ja kuulostelen jokaista vatsan muljahdusta korvat höröllä... :ashamed: Eilisestä asti on aina välillä tuntunut vaikka minkä asteisia menkkakipuja, mutta mitään ei ole näkynyt. Yleensä mulla ehtii jotain tulla ulos ennen ekoja kipuja. Olen siis toiveikas. Ja kuitenkin samalla pelkään putoavani korkealta... No, ensi viikko ehkä tuo valaistusta tähänkin asiaan. Yritän vielä huomenna aamulla pitää näppini erossa testistä, mutta kun se on niin kovin vaikeaa!!! :kieh:

Haaveissa esikoinen

Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06, 03/07, 05/07?
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Anni .......................KM 09/06............................KP ?/28
Repa 27v KOTKA......KM 02/07...........................KP 13/28-30
Tytti.........................KM.....................................KP 15/28-34
Miikku72 35v............KM 04/07...........................KP 6/26-30
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 32/34
Empula81.................KM 03/07...........................KP 40/50
Tuutikki ..................KM 02/07.............................KP 7/37
Jemina-81................KM 12/06............................KP 23/23-32

Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Kentia.......................KM 04/07...........................KP 26/30
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 10/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07.................KP 14/27-33
Riikkuli ....................KM 03/07....... ....................KP 96/30

Haaveissa kolmonen

Hiidi............................KM 05/07
Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 4/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07..........................KP 9/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07

Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss

Hiidi :hug: Keskenmenosi johdosta. Tervetuloa tänne kanssasisarten joukkoon :flower:

Viuhtis ++++++++++++ :whistle: Plussapuhalluksia täältä! :heart: Laitetaan vielä vähän tädinestopuomejakin :attn: :attn: :attn: :attn:

Hiidi: :hug: ja tervetuloa joukkoon.

Viuhtis: Tassut on täällä pystyssä, toivotaan että saat toivotut viivat testiin!!!!

Ja tunnustusta... Mä kun olin epävarma että millonkas ne menkat alko ja en viittiny kalenterista tarkistaa kun en muistanu sitä sinne merkanneeni. Äsken kun sitten muissa asioissa sinne katoin ni katos vaan, olinkin merkannu :whistle: Ja väärin olin muistanu, eli mulle vois laittaa 2 päivää vähemmän. Eli 14 taitaa olla nyt.

Haaveissa esikoinen

Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 1/33
Miikku72 35v............KM 04/07...........................KP 7/26-30
Tuutikki ..................KM 02/07.............................KP 8/37
Repa 27v KOTKA......KM 02/07............................KP 14/28-30
Tytti.........................KM......................................KP 16/28-34
Jemina-81................KM 12/06............................KP 24/23-32
Empula81.................KM 03/07...........................KP 41/50

Haaveissa kakkonen

Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 11/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07.................KP 15/27-33
Kentia.......................KM 04/07...........................KP 27/30
Riikkuli ....................KM 03/07....... ....................KP 97/30

Haaveissa kolmonen

Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 5/29
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07..........................KP 10/28-30

Haaveissa neljäs

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss

Mulla km:sta on kohta kolme viikkoa aikaa. Nyt eilen tein kummiskin ihan huvikseni mammaksin liuskaovistestin ja se oli melkein yhtä vahva viiva. Digitaalisella tein ja se oli nega, mut kun katsoo niitä viivoja siinä niin se toinen viiva eroittui ihan selkeesti. Voisko mulla olla ovista näin pian km:sta? Lämmöt ei oo vielä kohonnut. Niitä nyt tarkkailen. Vähän on alavatsaa nipistellyt ja pistänyt. Valkovuoto on ollut runsasta.
Ehkä tämä tästä normaaliksi muuttuu. Mullahan ei tapahtunut ovulaatiota ilman clomifeneja. Mitä muita selviä ovisoireita on?

Heissan!!
Tää uus tyyli on ihan pimeä... en osaa enää kirjoittaa tänne :headwall:
Pystyykö enää yksitysviestejä laittamaankaan?

Täällä aletaan olemaan jälleen ruodussa, tänään töissä ekaa päivää leikkauksen jälkeen ja hieman tekee kipeää, mutta onneksi on nuo lääkkeet...

Epskeps Hienoja uutisia röntgenistä! Ja nyt kun vauva-lupa niin ei muuta kuin sukat pyörimään jaloissa vaan!! ja kohta pääsette tositoimiin!

Hiidi Tervetuloa joukkoon! Pahoitteluni km johdosta, aina se ottaa yhtä koville kuulla kovia kokeneista. Tämä on kyllä sellainen paikka, että voi hyvin purkaa sydäntään ja saada hyvää vertaistukea!

Viuhtis Odottelen että tulet kertomaan plussauutisia :D Miun hyvä ystävä kanssa raskaana ja la olisivat olleet muutaman viikon erolla. Kyllä se koville ottaa ja on raskasta kuulla hänen jaksamuksia. Miekin tosi usein ajattelen raskauttani, että jos olisi mennyt hyvin, olisin nyt 20+ menossa.. hiljaiseksi se vetää :ashamed:

Sipuli Onnea uuteen kieroon, ei muuta kuin sata lasissa taasen!

Malttamaton Tule kertomaan ultra uutiset sitten, että miten clomit on toiminut..

Muutama sana vielä itsestä: vuotoa on sillai on/off-menetelmällä, joskus enemmän joskus taas ei ollenkaan. Kipu kyljessä hellittämään päin. Haavat ovat tosi arat ja muutenkin tuo vatsan alue hellä, mutta menkkoja odotellaan kuumeisesti, että päästäisiin jälleen yrittämään. jälkitarkastus parin viikon päästä. Valkovuoto oli runsasta yksi päivä ja hieman kipuilua oli.. ajattelin ettei voi olla ovis vielä, mutta mistä tuota tietää... :LOL:

Ihanan lämpöistä maanantaita siskoille :flower:

Mä NIIN mielelläni kertoisin teille plussauutisia, mutta kun ei! |O SOrruin tekemään testin tänään aamulla, ja vastoin kaikkia mun odotuksia se oli puhdastakin puhtaampi nega. Tyhmä mikä tyhmä, ei pitäisi uskoa siihen plussaan, vaikka niin siltä tuntuisikin, eikä ainakaan pitäisi mennä testaamaan turhaan. Olen nyt hieman tympiintynyt... :headwall: Ja niin kuin usein on ennenkin käynyt negan jälkeen, niin menkat alkoi äsken. Siis ihan uskomatonta! Eikö ne nyt voinut alkaa vaikka yöllä, niin olisi testikin säästynyt! |O :headwall: :kieh:

Jos vaan osaisin olla katsomatta ovislimoja ja ajattelematta kiertoa ja kuulostelematta alavatsan nippailuja, tekisin niin. Mutta kun en osaa! Taidan lisätä normaalin kiertoni oireisiin menkkajomotukset viikko oviksen jälkeen, menkkajomotukset muutamaa päivää ennen itse vuotoa, ja myös ne vihlaisut alavatsalla. En luota enää mihinkään...

No niin, tulihan vuodatus. Positiivista tässä on se, että voi mennä vaikka parille sidukalle terassille, jos siltä tuntuu! :)

Jaa niin, mikähän mun kierto sitten olis... Vaikka 1/33, se on siitä parin viimeisimmän välistä.

Hiidi, pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa joukkoon.
Viuhtikselle :hug: ja onnea uuteen kiertoon.
Mulla tuli yllättäen eteen tilanne, että pitäisi alkaa etsimään uutta työpaikkaa. Tai ei ole varsinaisesti pakko, mutta tilanne on vaan sellainen nykyisessä työpaikassa, että siihen ratkaisuun päädyin. Onko täällä kukaan ollut siinä tilanteessa, että on juuri aloittanut uudessa työpaikassa, kun on saanut tietää olevansa raskaana? Mun tuurillahan siinä käy tietysti niin, että tärppää heti, kun olen löytänyt uuden työpaikan. Koeaikanahan periaatteessa saa irtisanoa ilman sen kummempia selittelyjä, mutta toisaalta työsopimuslaissa sanotaan myös, että koeaikanakaan ei saa irtisanoa raskauden takia. Mutta nämä on tietty aina sellaisia tilanteita, joissa vaikea todistaa mitään suuntaan tai toiseen...

Mietin sitäkin, että jos laittaisi tämän vauvaprojektin jäihin vähäksi aikaa. Päädyin sitten kuitenkin siihen, että kyllä tämä on se kaikkein tärkein asia meidän elämässä juuri nyt ja kaikki muut asiat sitten sumplitaan sen mukaan miten tämän kanssa käy. Ja voihan se olla, ettei edes tärppää, joten sitten ei ole tätä ongelmaakaan... Mieskin näytti olevan erittäin huojentunut, kun sanoin, etten halua pitää taukoa vauvan yrittämisessä. Tämä on hänellekin niin tärkeä asia. Eipä tässä kai auta kuin katsoa miten asiat etenee....

Haikarakohan se kyseli ovisoireista. Mulla yleensä munasarjoja jomottaa muutaman päivän ajan ennen ovista. Ilmeisesti jotain munarakkulan "kasvukipuja". Ovis on yleensä parin päivän päästä jomotuksen loppumisesta.

Haikara, mun ovis ilmoittelee itsestään limoilla ja hirveällä himoituksella :p Lisäksi nippailuja tuntuu jommalla kummalla puolen muniksia pari päivää aiemmin. :)

Miikkis, kyllä tähän uuteenkin tottuu. :) Oikeastaan ihan kiva kun näkyy noi muiden kirjoitukset tässä samalla. Vanha lahopää kun ei kaikkea muista.. :D Ja kiitos, sukat alkavat täällä jo kohta pyörimään :LOL: Ovisaika ovella..

Viuhtis :hug: Voi sentään, niin toivoin sieltä päin plussauutisia!! Mulle on muuten käynyt ihan samoin, testin kun olen saanut tehdyksi niin menkat on alkaneet! Samalla vessakäynnillä! :eek: :headwall: Tärppionnea uuteen kiertoon!!! :heart:

Miikku72 Eihän siitä raskaudesta tarvitse uudelle työnantajallekaan kertoa kuin 2kk ennen laskettua aikaa (vai oliko se 3kk..?) mut joka tapauksessa, mitään velvollisuutta ei ole aiemmin kertoa ellei tee sellaista työtä joka voi olla vaaraksi odottavalle äidille tai sikiölle. Itse kun aloin esikoista odottamaan, olin ollut työpaikassa reilun kuukauden. Työsopimus kuitenkin vakinaistettiin, vaikka olin tuolloin alunperin määräaikaisena (4kk sopimus). Mut kyllä se pomo jakso siitä raskaudesta vouhkata silloin. Olisi kuulemma pitänyt heti kertoa että olen raskaana ja vaikka mitä... :eek: Mut se siitä. Se työpaikka sai sitten jäädä.. Mitään pakko moiseen ei ole, siis kertomiseen. Itse olen ajatellut, kun tässä töitä haen jatkuvasti, että jos ja kun töitä saan ja raskaudun, niin en varmasti siitä ihan äkkiä kerro työnantajalle. Toivottavasti löydät hyvän ja mieluisan uuden työpaikan itsellesi! =)

Miikkis Iso osanotto minulta myös täältä! Kuulostaa niin pahalta, ettei oikein sanoja löydy! :hug:

Hiidi Myös sinulle :hug: ja osanotto! Tämä on kauhean lohdullinen ketju. Itse olen kyllä saanut täältä niin paljon kannustavia sanoja, että se melkeinpä hävettää. Kun siitä sitten saa semmoisen olon, että ei ole itse kyennyt kumminkaan olemaan yhtä mahtava tukija!

Itse olen joutunut pakosta olemaan täältä nyt jonkin aikaa poissa, tietokoneesta nimittäin pimahti kovalevy. Ison laskun pelossa en sitä heti "hoitoonkaan" kiikuttanut, mutta ei se lasku lopulta kovin ihmeellinen ollutkaan. Hyvä, että oma nahkakantinen kovalevy sentään on kasassa :whistle: :D

Tämä palsta näyttää aika ihmeelliseltä. Rekisteröidyin, kun en muuta tiennyt. En tiedä, voiko tänne enää muuten kirjoittaakaan... Mutta kaikkeen kyllä tottuu. Tässä uudistuksessa näppärää on se, että näkee edellisten kirjoittajien kommentit. Voi vähän palailla taaksepäin!

Sipuli Minusta et ole pätkääkään epätoivoinen tikuttelun suhteen ;) Minä olen varsinainen tikkufriikki :D Olen hankkinu oikein digitaalisen ovismittarin ja sillä sitten ylpeänä mittailen. :D Siitä näkyy heti, onko ovis vai ei, tarvitte ollenkaan yrittää tulkita. Meni nimittäin hermot niitten tikkujen kanssa, milloin oli haaleata viivaa, milloin mitäkin. Eli tämä jos mikä on sitä todellista epätoivoa! |O Tänään juuri alkoivat toiset menkat. Ekat oli kivuliaat, ja kivuliaissa merkeissä alkoi nämäkin. Lääkärin mukaan ihan normaalia. Oviksen kyllä bongasin tässä kuussa, mutta harakoille meni. :headwall:

Haaveissa esikoinen

Napsu87..................KM 03/07...........................KP
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 2/33
Miikku72 35v............KM 04/07...........................KP 8/26-30
Tuutikki ..................KM 02/07.............................KP 9/37
Repa 27v KOTKA......KM 02/07............................KP 15/28-30
Tytti.........................KM......................................KP 17/28-34
Jemina-81................KM 12/06............................KP 25/23-32
Empula81.................KM 03/07...........................KP 42/50

Haaveissa kakkonen

Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 12/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07.................KP 16/27-33
Kentia.......................KM 04/07...........................KP 28/30
Riikkuli ....................KM 03/07....... ....................KP 98/30

Haaveissa kolmonen

Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 6/29
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07..........................KP 11/28-30

Haaveissa neljäs

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss

Ultrasta tuli hienoja uutisia eli eilen kävin ja oli kp 12. Clomit ovat toimineet halutulla tavalla ja nopeuttaneet ovulaatiota ja limakalvo oli loistavan paksu. Johtofollikkeli(t)oli jo 15mm eli itse asiassa 2 kpl ;) Menen perjantaina vielä ultraan niin varmistetaan, että on varmasti irtoamassa ja nähdään munasolun kasvutahti. Saan myös jotain tukea loppu kiertoon pidentämään luteaalivaihetta ja parantamaan sitä kautta kiinnittymismahdollisuuksia eli lisää lääkkeitä tiedossa. Mies naureskeli eilen, että tarvitsee kohta tehdä lääkkeenottokaavio, kun alkaa olla niin monenlaista, että joutuu ihan miettiä mitä syödään ja milloin. Huomenna alan tikuttamaan ovista ja nyt on toiveet korkealla :)

Onko kukaan samassa vaiheessa kiertoa eli ovista bongailemassa?

Miikkis: Musta on oikeasti ihan uskomatonta, että olet noin vahva ihminen ja jaksat toistuvista takaiskuista huolimatta olla noin positiivinen eli tsemppiä vaan!

Heissan!

Ompa tänään taas aivan ihana ilma, harmittaa tosissaan että piti tällä viikolla palata töihin, olisi ollut niin kivaa olla kotona ottamassa arskaa :D

Malttamaton miten kiva kuulla positiivisia uutisia ultrasta, montako clomia otitkaan päivässä? Mitäköhän lääkettä saat loppukiertoon, Teroluttia? Kyllä siulla on popsimista metujen ja clomien ja muitten kanssa =) Mutta tuo siun tilanne kuulostaa kyllä lupaavalta, joten ei muuta kuin lakanoita pöllyttämään!! ;)

Itse en koe itseäni vahvaksi, mutta on rohkaisevaa että muut näkevät asian niin. Ekaksi kemiallinen, sitten tuulimuna ja nyt kohdunulkoinen... kyllä mulla on päänuppi aika kireällä ja itku tulee helposti, mutta sen päätimme mieheni kanssa että periksi ei anneta kun kerta elämää meistä löytyy.
Pelottaa kyllä ihan sikana, kun oikea munatorvi poistettiin, että mitäköhän tästä enää tulee... Luin jostain, että vaikka mulla oikea munatorvi on poistettu niin silti munasolut voivat kypsyä oikealla puolella ja munasolu hedelmöittyä, miten?? Ei käsitä!
En vaan tahtoisi hukata minuuttiakaan enää (kuten varmaan me kaikki :heart: ) mutta pelkään että menee pitkään ennen kuin onnistumme ja saamme oman nyytin tuhisemaan..

Sipuli Miekin olen ihan tikuttaja-hullu, paitsi että nyt viime kierrossa en tikuttanut, koska ei ollut tarkoitus raskautua. Mutta se tekee sen, että ainakin tietää missä mennään ja milloin on THE BEST hetki pupuilla :D

Niin... piti vielä kysyä Epskepsiltä että miten tuo listan päivittäminen tapahtuu? Ajattelin että voin kanssa välillä päivitellä sitä, koska täällä tulee joka päivä pyörittyä... Ja se ei ole vain tiettyjen tyyppien juttu vaan meidän kaikkien juttu...

miikkis No mä ajattelin et jos nyt kokeilis, olen kyllä alkanu jo vähän perumaan koko ajatusta ;)
Ei siihen kummempaa syytä ole, mä vaan en halua että koko elämä pyörii sitten tän raskautumisen ympärillä, ja kun mä muutenkin stressaan kauheesti koko hommaa ja sekin jo haittaa..
Mut päätin mä vilkaista niitä testejä perjantaina kun meen Lahteen, täältä tuppukylästä tuskin löytyy =)

Kohta painun taas ulos nauttimaan tosta auringon tapaisesta, tultiin vaan pikaisesti syömään, meillä nää kesä päivät kuluu ulkona aamusta iltaan!
Eilen kävin jopa rannalla, lapset ui, minä en :D
Meillä on tossa toi yksi ranta mitä saat kulkea herra ties miten pitkän matkaa eteenpäin ennen kun syvenee!Loistava ranta!
No se siitä small talkista, yritän vaan ajatella joskus jotain muutakin!

:wave: Oon jo jonkin aikaa seurannu tätä palstaa ja aattelimpas sitten jotain kirjottaa.. Itse sain keskenmenon 3/07, viikoilla 6+2. Nyt odottelen TAAS menkkoja, joiden pitäisi alkaa 9.6, eli kohta... Keskenmeno vuodon jälkeen on parit-kolmet menkat ollu, eikä merkkiäkään vaavista. Saapas nähä onnistaako nyt. Se ois kyllä odotettu vauva. Sitä paitsi mulla on ollu ihan kauhea vauvakuume nyt viime aikoina!! En oo koskaan ennen kuumeillu näin paljo! Koko ajan vaan kattelen netistä kaikkien vauvojen kuvia jne.. Ja tuntuu et KAIKKI oottaa! :D Meillä siis ensimmäistä toivotaan... :heart:

Miikkis: Pystyy yksityisviestejä vielä kirjoittaa, katso sivun yläreunaan. Mulla muutes irotaa joka ikinen kierto oikealta vaikka vasemmallakin on munasoluja, mutta oikealta iana alkaa kasvaa?! En tiedä onko ne terot vai luget mitkä otetaan tuonne loppu kiertoon, mutta perjantaina selviää. Ei ole ainakaan siitä kiinni tämä meidän vauvan saaminen, että jotain hormonia puuttuisi näillä lääkityksillä eikä kyllä yrityksestä! Mies totesi eilen, että nyt se on vaan enää tuurista kiinni. Raskautumisesta alkaa kohta olemaan vuosi, koska tapahtui kesäkuun lopussa vuosi sitten eli olisi se jo aika tärpätä. Siitä tulikin mieleen, että kai tällä kaikella on tarkoituksen, koska elämämme on muuttunut aika lailla jos vertaa siihen aikaan. Olen saanut paljon paremman ja mieleisemmän toimenkuvan ja nyt sitten on ihana kotikin odottamassa vauvaa, myös keskenmeno ja uuden onnistumisen odottelu on muuttanut molempia ihmisenä ja ehkä sitä jotenkin arvostaa lapsen saamista vielä enemmän näiden hankaluuksien jälkeen. Kuulostaa tyhmältä, mutta ehkä ymmärrätte mitä tarkoitan? En usko, että ikinä kukaan tulee kuulemaan minun sitten joskus valittavan raskauspahoinvointia yms. sehän vaan kertoo, että sisällä on jotain. Näin etukäteen on helppo ajatella näin ja totuushan voi olla toinen, mutta...

Eikö lista päivitetä ihan vaan kopioimalla ja muuttamalla päivämäärät yms. niin ainakin itse tein, kun joskus päivitin jotain viikkopinoa?
Small talkista puheen ollen, meillä oli yhdessä (Miikkis ainakin oli mukana) niin vauvapuheiden lisäksi koirapuheet ja aika monella se koira löytyikin kotoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miikkis:
Niin... piti vielä kysyä Epskepsiltä että miten tuo listan päivittäminen tapahtuu? Ajattelin että voin kanssa välillä päivitellä sitä, koska täällä tulee joka päivä pyörittyä... Ja se ei ole vain tiettyjen tyyppien juttu vaan meidän kaikkien juttu...
Se on helppoa kuin heinän teko :D eli vaan "lainaat" sen edellisen päivityksen. Otat pois quotet alusta ja lopusta ja sitten vaan vaihdat kiertopäivät kohdilleen :D Mä en tätä päivittämistä koe kovinkaan rasittaksi ja ihan mielelläni sen teen. =) Mut en pistä pahaksi jos sitä muutkin tekevät. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Napsu87:
:wave: Oon jo jonkin aikaa seurannu tätä palstaa ja aattelimpas sitten jotain kirjottaa.. Itse sain keskenmenon 3/07, viikoilla 6+2. Nyt odottelen TAAS menkkoja, joiden pitäisi alkaa 9.6, eli kohta... Keskenmeno vuodon jälkeen on parit-kolmet menkat ollu, eikä merkkiäkään vaavista. Saapas nähä onnistaako nyt. Se ois kyllä odotettu vauva. Sitä paitsi mulla on ollu ihan kauhea vauvakuume nyt viime aikoina!! En oo koskaan ennen kuumeillu näin paljo! Koko ajan vaan kattelen netistä kaikkien vauvojen kuvia jne.. Ja tuntuu et KAIKKI oottaa! :D Meillä siis ensimmäistä toivotaan... :heart:
Tervetuloa mukaan Napsu87 :) Osanottoni keskenmenosi johdosta :hug: Toivottavasti teillä pian tärppäisi! :heart:

:wave: Täällä on paripäivää paistateltu auringossa :D Ihanata...

Tervetuloa jokkoomme Napsu78 ja Hiidi,pahoittelut keskenmenosta :hug: Plussaonnea roimasti molemmille :heart:

Viuhtikselle voima :hug: , toi on niiin perästä,kun on ihan varma et tärppää ja sitten...täti :ashamed:

Miikkikselle toivotan parempia vointeja ja voimia aloittamaan taas tää rumba alusta
:heart:

Malttamattoman uutiset kuulostaa hyvältä,nyt rutkasti plussatuulipuhureita++++ :whistle: ...täällä myöskin ovista odotellessa,ellei oo jo menny...ei kai,tosin selvästi hetki on käsillä :p

Tuohon listan päivitykseen voisin lisätä,että onnistuu myös kopioimalla...eli maalaa listan ja hiiren oikeasta napista kopioi ja sitten liittää tekstin...oon niin urautunu käyttään tota tapaa jokapaikassa,et tulee aina tehtyä noin :D

Ei tässä meikällä kummempia,nyt on viihdytty useammin pehkuissa,kun viimekerroilla,mut saas nähä.... ;)
Nyt on pidelly niin huimia kelejä,et varmaan harvemmin tulee käytyä...eli siis joka toinen päivä :LOL: On niin ihanaa kun voi olla ulkona ja on valoisaa...

Mutta plussa onnea kaikille rakkaat kohtalotoverit :flower: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja malttamaton:
Ultrasta tuli hienoja uutisia eli eilen kävin ja oli kp 12.

Onko kukaan samassa vaiheessa kiertoa eli ovista bongailemassa?
Malttamaton, täällä samoissa mennään eli kp 12 meneillään :wave: Toivottavasti teillä nuo kaikki hoidot sun muut auttavat ja tästä kierrosta se plussa tulisi!! Pidän kovasti peukkuja!! bd :heart:

Itse tänään leikin tikuilla ja jonkin sortin haamu siihen tuli.. Pissi oli kyllä jokseenkin laimeaa ja ohjeissakin lukee ettei saisi ennen testin tekoa juoda paljoa jne.. Mut ei sitä oikein näin kuumalla juomattakaan voi olla... (selityksen makua ;) ) Mut pitää tässä nyt vielä tikutella (ja olla juomatta ja pissimättä moneen tuntiin). Mulla tuon oviksen pitäis tässä olla kohta kp 14 tietämillä..

kiitos kaikille tervetulotoivotuksista ja osaanotoista. heti tuli parempi mieli. mun kesken meno oli siis 05/07 ja tänään tuntui, että nyt ne menkat alkaa kaavinnan jälkeen, joten pian siis alkaa meidän projekti. tosin yleensä on riittäny pelkkä katse. naureskeltiinkin, että nyt kun sitten oikeasti yritetään niin tuskin onnistutaan pelkällä katseella saamaan masukkia. :LOL:
ollaan muuten koko perhe punaisia(oltu kaikki päivät ulkona ja sen näkee), joten huomenna helteestä huolimatta pitkähihaiset ylle. :)

hiidi ja Napsu87: Tervetuloa minunkin puolesta!
hiidi: Mulla oli myös keskenmeno kolme viikkoa sitten, mutta ei tietoakaan menkoista. Km oli rv 5 ja tuli itse pois, joten en tiedä vaikuttaako asiaan ja mulla oli muutenkin epäsäännööliset kuukautiset ilman clomifeneja.
malttamaton: Sun tilanne kuulostaa lupaavalta. Itse kävin ultrassa raskauskierrossa kp13 ja siellä näkyi VAIN 11mm follikkeli. Lääkäri ei lupaillut mitään, mutta kylläpä se sitten siitä kypsyi ja hedelmöittyi kp21. Sulla siis tosi tosi hyvä tilanne. Itse käytin clomeja kp5-9 ja 1tabl/pvä. Seuraavassa mahdollisessa kierrossa aloitetaan taas popsiminen, mutta ilman ultraa.
Olen ottanut niitä multitabs raskaus-vitamiineja, koska lääkäri määräsi minun ottavan e-vitamiinia ja foolihappoa. Otan 1 tabl./pvä. Paketin kyljessä lukee 1-2 tabl. Mitenhän se pitäisi tulkita? Onko muita, jotka käyttävät ko. vitamiinivalmistetta? E-vitamiinia pitäisi erityisesti nyt saada ja kasvattaa limakalvoa. Pitäisk mun ottaa se 2 tabua sit.. Eivät osanneet apteekissakaan juuta eikä jaata sanoa... :kieh:

Kukkia laittelin tuossa ja iltatorkutkin otin. Ei se mun ovisoireilu sitten ollutkaan mitään. Olen nyt lämpöjä seuraillut, mutta ei ole ollut muutoksia. En viitsi testejä turhaan tehdä, koska emmehän me vielä yritä. Tahti on ollut kyllä joka toinen päivä, mutta tulee jos on tullakseen tässä kierrossa.

Jotenkin mua on alkanut taas mietityttään, että ei me koskaan saada vauvaa. Ei vaan niinku jaksa enää tätä yrittämällä yrittämistä. Pelottaa jo valmiiksi. Kuitenkin haluan niin paljon.. :ashamed:
"Te ootte vielä niin nuoria!" -tätä kuulee koko ajan.

Yhteistyössä