km:n jälkeen kuumeilevat...

? Keskiviikko 23.5 ?

Haaveissa esikoinen

Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06, 03/07, 05/07?
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Repa 27v KOTKA......KM 02/07......................... .KP 2/28-30
Tytti.........................KM....................................KP 4/28-34
Miikku72 35v............KM 04/07...........................KP 21/30
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 21/34
Empula81.................KM 03/07...........................KP 29/50
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 32/36
Jemina-81................KM 12/06............................KP 12/23-32


Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Kentia.......................KM 04/07..........................KP 15/30
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 27/26-31
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 32/27-33
Riikkuli ....................KM 03/07...........................KP 85/30

Haaveissa kolmonen

Sipuli..........................KM...................................KP-/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 27/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
 
Heipsis!
Ja höh, äsken jo tarinat kirjotin mut sitten tuli sähkökatkos ja kone sammu \|O

Miikkis: :hug: kyllä tää voi sitten olla rankkaa! Paljon jaksamisia teille!!!

Mitähän muuta mulla oli, noh, ei niitä enää muista :whistle:

Noh, mulle soitteli se lääkäri tänää niitä verikokeen tuloksia. Olin ihan varma siitä että keltarauhasen vajaatoimintaahan tuo on, mutta arvot olikin normaalit! Alarajoilla mutta kuitenkin normaalit. Eli se siitä "diagnoosista".
Laittaa mulle lähetteen nyt tonne keskussairaalaan, kyseli vielä että suostuukos tuo mies sitten näytteen antoon vaikkei hän sitä siihen lähetteeseen laita kun sieltä ne sen kuitenkin sitten varmasti vaativat (sanoi vielä että vaikka on jo yksi lapsi ja hedelmöityksiäkin on tapahtunu niin silti ne sen luultavasti vaatii). Ompas sekavasti selitetty, mutta en nyt parempaakaan pysty...
Eli kuitenkin tässä nyt lapsettomuustutkimuksiin taidetaan joutua, vaikka vuotohäiriöiden takia lääkärille hakeuduin :/ En oikeen tiiä miten suhtautuisin, eikö noita vuotohäiriöitä voi muuten hoitaa (juu, sano kyllä että ehkäsypillerit vois auttaa, mutta jos kerran raskaus on toiveissa niin...). Jotenki oon niin satavarma että ku vaan ton sais kuntoon niin tärppikin tulis!!
No, kesä on tulossa joten eiköhän sinnekin oo aika vaikee päästä ni varmaan menee syksyyn ennenku asia etenee. Että rättihousussa iso osa kesästä \|O

Mutta palataan asiaan!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 20:25 Jemina-81 kirjoitti:
Oon sen järkeilly niin että jos en asiaa mieti niin ehkä en stressaakaan asiaa niin paljon ja näin se plussa sieltä voisi helpommin pärähtää :D just joo...
Tuossa voi olla totuuden siemen. Mulla on nimittäin yksi tuttu, joka yritti lasta vuosikaudet, kävi läpi kaikenlaiset hoidot, mutta ei vaan onnistunut. Asian hyväksyminen oli hänelle tosi vaikeaa ja kesti kauan. Mutta sitten kun oli sen vihdoin hyväksynyt ja lakannut tietoisesti yrittämästä, niin tulikin raskaaksi. Ja nyt hänellä on ihana tyttövauva. Joten eipäs menetetä toivoa!
 
Heips kaikille!
Osanottoni Miikkis :hug: Tämä on niin väärin.
Kävin tänään lääkärissä. Ei ollut tietoinen km:sta ja onnitteli heti kättelyltä. Oli vähän kiusallinen tilanne kertoa, että kesken on mennyt. Varmistettiin tyhjennys vielä ultralla ja raskaustestikin oli aamulla nega. Eiköhän se mennyt jo aika varhaisessa vaiheessa kesken, kun hormoonikin on lähtenyt veks? Oli tyhjentynyt täydellisesti ja ei ollut tulehduksia.
No, sain ohjeeksi odotella menkkoja kesäkuun loppuun ja jos ei niitä näy, niin sitten käynnistämme ne Teroluteilla 1.7. alkaen. Toivottavasti alkaa luomumenkat nyt kesäkuussa, koska se olisi hyvä merkki mun kropan toipumisesta.
Seuraavasta vuodosta eteenpäin saankin aloittaa taas clomifenit. 4 kuukautta saan vielä käyttää (4 takana). Positiivista oli lääkärin mielestä se, että munatorvet ovat ainakin auki, koska raskauduin. Ei tarvi sitä tutkimusta tehdä. Sanoi, että melkein 100% varmuudella saan omia lapsia. Oli ihana lääkäri ja jaksoi kannustaa.
Nyt vaan odotellan menkkoja..
Onko teillä ollut km-vuodon ja menkkojen välissä ovulaatiota? En saanut mitään ohjeita ehkäisyyn menkkoihin asti, joten mietinkin että voikohan ovista bongata..?
 
Tänään tiputtiin korkealta ja kovaa. Ovistesti oli siis positiinen viime viikon ti, joten ovis tapahtui ke/to. Tänä aamuna tuli pieni tippa verta ja olin jo ihan onnesta soikeana, että tämä on nyt kiinnittymisvuotoa, koska ajankohta osui just nappiin. No nyt sitten sen jälkeen on tullut lisää vuotoa, joten taitaapa olla sittenkin menkat :'( En voi käsittää miten ne nyt jo tulee, maanantaina olisi vasta pitänyt alkaa. Hermot menee tämän touhun kanssa! Nyt se on sitten aika ottaa clomifeenit käyttöön ja toivoa parasta, mutta alkaa oikeasti jaksaminen tähän yrittämiseen loppua :( Katselin tuota listaa niin taidanpa olla pisimpään täällä roikkunut eli jolle tärppiä ei ole tullut keskenmenon jälkeen...
 
malttamaton, :hug: Tuskinpa näistä virtuaalihaleista on apua, mutta usko pois, paistaa se päivä vielä joskus risukasaankin! Juupa juu, sitä odotellessa... :D

Jokos Pulttis on aamutestit testaillu?! Olen utelias, kyllä... :ashamed: Mutta kun ei tässä omassa olossa ole vielä mitään jännää, niin täytyy jännätä muitten puolesta! ;)
 
? Perjanta 25.5 ?

Haaveissa esikoinen

Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06, 03/07, 05/07?
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Repa 27v KOTKA......KM 02/07......................... .KP 4/28-30
Tytti.........................KM....................................KP 6/28-34
Miikku72 35v............KM 04/07...........................KP 23/30
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 23/34
Empula81.................KM 03/07...........................KP 31/50
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 34/36
Jemina-81................KM 12/06............................KP 14/23-32


Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Kentia.......................KM 04/07..........................KP 17/30
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 1/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 34/27-33
Riikkuli ....................KM 03/07...........................KP 87/30

Haaveissa kolmonen

Sipuli..........................KM...................................KP-/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 1/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
<br><br>
 
:hug: Malttamaton ja kovasti voimia ja uskoa siihen, että vielä tärppää!!! :)

Pulttikselle kovasti plussapuhalluksia ++++++++++++ :whistle:

Tänne tuli täti kylään ja hyvä niin, pääsen nyt sinne röntgeniin vihdoin ja viimein. Aika varattu ensi tiistaiksi. Jospa sitten kohta pääsisi taas jatkamaan yritystä.

Aurinkoista viikonloppua kaikille! B)
 
pulttis pikana
täti taisi tänään yllättää meidät täysin- oireita oli vaikka muille jakaa ja sellainen jännä olo.
vähän jotain limasekaista "verta" tulee, huomenna nään onko menkkoja vai muuta. menkkamainen olo ollut eilisestä illasta saakka joten voisin kuvitella että näin on. :ashamed:
aamulla oli vi.tutus korkealla, nyt jo parempi olo kaikinpuolin =)

saatiin tänään 101 neliön asuntotarjous, olisi 4h+k+s rivitalo asunto omalla pihalla :D :D mennään su katsomaan ja sitten soitetaan otetaanko se vastaan :)
pääsisi vuokra luukusta pois joka on vaan 3h+k kerrostalo asunto.

eli ei tää päivä ihan metsään ole mennyt.
nyt vaan jäitä hattuun ja uuteen kiertoon valmistautumaan eli saa muuttaa tietoja jotka menee näin: 1/28-30 ja yrityskerta 2 lähtee käyntiin ja kolmannesta kullannupusta haaveillaan siis :) :heart:

oikein ihanaa viikonloppua kaikille..
jospa asunnosta saisi muuta ajateltavaa niin vauva-asia jäisi vähän "syrjemmälle" niin ei stressaisi sen kanssa- ehkäpä sitten voisi lykästääkin ;) :wave:

plussatuulia meille kaikille :hug: :wave:
 
Täällä on jo parempi mieli. Toivon, että menkat alkaisivat itsestään ja mahdollisimman pian. Muuten meillä menee jännäilyt elokuun puoleenväliin. Onko teillä alkanut menkat pian km:sta? Lasketaanko se 4-8 viikkoa siitä vuodon alkamis- vai loppumispäivästä? Me ei aioita ottaa ehkäisyä käyttöön tälle kierrolle.
Kipeää tekee vieläkin katsella vauvoja. Nyt kesällä näkee paljon raskaana olevia äitejä. Olen niin kade, mutta toivon joskus saavani sellaisen masun.
Olen ottanut urakaksi siivota koko kämpän nyt ennen juhannusta. Siis kaikki kaapit yms. Pihakin pitäisi laittaa kuntoon. Saisi vähän muuta ajateltavaa. Olen myös miettinyt, että uskaltaisiko alkaa laittamaan vauvanhuonetta? Saan ilmeisesti tädiltäni paljon tarvikkeita (sänky, hoitopöytä yms.) ja hän haluaisi päästä niistä mahdollisimman pian eroon. En kuitenkaan uskalla ottaa niitä vielä, jos se tuottaa huonoa onnea. Olen näin taikauskoinen :LOL:
Lähdenpäs tuonne pihalle laittamaan kukkia... :flower:
 
Tsau... Pahoittelut tädin yllättäneille :hug:

Luin kaikki kirjotukset tosta eeltä,mut en enää muista mitään lukemaani :/ Oon vähän töittenjälkeisessä homeessa :ashamed:

Näin alkukierrossa taas vauva asia taka-alalla... ensviikolla tuuraan esimiestäni,vaativa viikko,joten tänään taidetaan lähtä nollaamaan tilanne :p

Ollut taas vähän vaikeampia päiviä,väkisin meinaa mieleen pyrkiä ajatus kuinka pitkällä sitä oliskaan jos..jos.. ääh,inhoon tätä :eek:

Mut kaikille kiertonsa aloittaneille,oliko ainakin Pulttis ja Malttamaton...? Voimia uuteen kiertoon ja plussaonnee kaikille!!!
Tää korkkaa nyt... :wave:
 
Heissan taas pitkästä aikaa. Täällä kiertopäivät lähenee loppua...ja menkkoja odotellaan alkaviksi. Kävin tällä viikolla gynellä ja se totesi ultran avulla melko varmasti PCOS:n. Tunnelmat ovat olleet aika maissa... :'( Ihmetteli ja sanoi olevan hyvä asia, että olen tullut kerran raskaaksi luomusti. Nyt antoi ohjeeksi yritellä kesän ajan ja syksyllä hoitoihin jos ei toivottua tulosta olla saatu. Tällasta siis täällä... Luulen, että menkat alkaa ihan lähipäivinä, koska rinnat ovat olleet jo useamman päivän todella kipeät ja raskaudestakaan ei näemmä ole toivoa.
 
Hippula
Miikkikselle erityisesti toivon että onni kääntyisi !
Ja kääntyhän se vielä !
Muillekin, varsinkin tädin yllättämäksi tulleille onnea seuraavaan yritykseen.

Itselläni on vaihteeksi onni matkassa ja täti yllätti kaavinnan jälkeen melkoisen nopeasti : ) Kaksi viikkoa kaavinnasta.. Ja täti jo lähtikin kyläilemästä ! Mun täti on onneksi ollut kyläilyssään hyvin pikainen : )

Jutun pitkä historia on sellainen, että mulla oli keskenmeno keväällä helmikuussa ja mikään ei sitten ole mennyt putkeen senkoomin.

Yritettiin tyhjentää lääkkeillä, muttei tullut kaikki pois ja sitten on odoteltu tätiä. Joka vihdoin tuli muttei mennyt pois ja se ei sitten ollutkaan täti-kyläily, vaan jotain ihan muuta ja nyt vihdoin kaavittiin.

Nyt odotellaan sitten ekaa oikeaa ovista ja toivotaan parasta !

 
Tädin yllättäneille tsemppiä taas uuteen yritykseen. Mulla alkaa olla kohta viikko oviksesta, joten ensi viikon lopulla on jännät paikat. Pelottaa jo etukäteen se pettymys, jos täti ilmestyy paikalle.

Tein sen virheen, että kävin ihan uteliaisuudesta vilkaisemassa marrasmasujen pinoa, jossa itsekin olin vähän aikaa mukana. Kuvittelin, että olisi kiva käydä lukemassa kuulumisia sieltä, mutta väärässä olin. Kylläpä tuntui pahalta ajatella, että tuossa vaiheessa minäkin nyt olisin... En ilmeisesti olekaan vielä ihan niin täysin päässyt keskenmenosta yli kuin kuvittelin...

Haikara, se 4-6 viikkoa lasketaan vuodon alusta lähtien. Mulle tehtiin kaavinta, jonka jälkeen jälkivuoto kesti melkein kolme viikkoa. Kuukautiset tuli kuitenkin tasan kuukausi (30 päivää) kaavinnasta. Eli reilu viikko ehti olla jälkivuodon loppumisen ja kuukautisten välissä.

Meilläkin odottaa tuolla yksi huone asukkiaan. Mielessäni olen jo ihan valmiiksi suunnitellut millainen siitä tulee, mutta sen verran taikauskoinen minäkin olen, että en uskalla alkaa laittamaan sitä vielä valmiiksi.
 
Pulttis :hug: :( Voi kurja! Mä niin toivoin sitä plussaa sulle! Mut minkäs näille voi :( Onnea kovasti tähän uuteen kiertoon!! :) Mennään näköjään samoissa taas.. Toivottavasti se kämppä on kiva ja kaupat syntyy! Pidän peukkuja! bd :D

Haikara, tiedän tunteen.. :ashamed: Mä en ole voinut käydä heinämassujen pinoa katsomassa, se on vaan liian kova pala. Lokamassuihin en tainnu keretä ees ilmoittautua.. :( Sitä tuli tuosta ekasta km:stä sen verran varovaiseksi.. Ja isomahaiset naisihmiset niin niitä on tosi vaikea katsoa. Sitä kun tietää, että itsellään ois jo melkoinen masu... :( Mut minkäs näille voi, tunteille ja ajatuksille. Eiköhän tämä joskus helpotu, toivon mukaan. Voimia kovasti sinulle! :hug:

tuutikki :hug: Toivottavasti ei olisi PCOS :( Tärppionnea tälle kesälle ja kovasti!!!! bd :) <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:06 tuutikki kirjoitti:
Heissan taas pitkästä aikaa. Täällä kiertopäivät lähenee loppua...ja menkkoja odotellaan alkaviksi. Kävin tällä viikolla gynellä ja se totesi ultran avulla melko varmasti PCOS:n. Tunnelmat ovat olleet aika maissa... :'( Ihmetteli ja sanoi olevan hyvä asia, että olen tullut kerran raskaaksi luomusti. Nyt antoi ohjeeksi yritellä kesän ajan ja syksyllä hoitoihin jos ei toivottua tulosta olla saatu. Tällasta siis täällä... Luulen, että menkat alkaa ihan lähipäivinä, koska rinnat ovat olleet jo useamman päivän todella kipeät ja raskaudestakaan ei näemmä ole toivoa.
Mä haluaisin rohkaista sua, älä anna ton PCOS epäilyn vetää mielialaa alas. Mä oon joskus pähkäillyt saman kysymyksen kanssa. Yks "kiva" gyne laitto mulle ko diagnoosin ultaran perusteella vuosia sitten ja muutenkin jutuillaan sai mut sillon aika epätoivoseks vauvan saannin suhteen... Myöhemmin kävin alan asiantuntijan luona, joka sanoi, että ultran avulla ei voi laittaa ko diagnoosia (useilla naisilla on munasarjoissa pieniä rakkuloita, vaikka ei ois PCOS.) Lisäksi pitää tehdä useita hormoonianalyysejä ja sittenkin voi olla joku hormoonihäiriö, joka on PCOS suuntanen, mutta ei silti vielä PCOS. Mulla itsellä ei oo ovista varmaan joka kuukausi ja väillä on syönyt kiertoja tasoittavia hormooneja, mutta silti kaks lasta on saanut luomusti alkunsa :wave:

Tsemppiä sulle!

T:Luhtalemmikki
 
pikkupeikko 85
moikka kaikille...

tulin kurkkaa ja moikkaa teiä tälle puolelle.. kattelin myös noita juttuja mitä aijemmin kirjoiteltu...


voi kun te kaikki tulisitte perässä tuonne odotus puolelle... siis näääääiiinnnn paljon täältä puhalletaan plussaonnea teille kaikille... ++++++++++ :heart: :heart:

-pikkupeikko ja "veikko"-
 
? Lauantai 26.5 ?

Haaveissa esikoinen

Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06, 03/07, 05/07?
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Repa 27v KOTKA......KM 02/07......................... .KP 5/28-30
Tytti.........................KM....................................KP 7/28-34
Miikku72 35v............KM 04/07...........................KP 24/30
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 24/34
Empula81.................KM 03/07...........................KP 32/50
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 35/36
Jemina-81................KM 12/06............................KP 15/23-32


Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Kentia.......................KM 04/07..........................KP 18/30
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 2/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 8/27-33
Riikkuli ....................KM 03/07...........................KP 88/30

Haaveissa kolmonen

Sipuli..........................KM...................................KP-/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 2/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
<br><br>
 
Heippa! :wave:

Täällä on koko päivän tuntunut vatsassa menkkatunnetta, mikä sinänsä outoa, koska nyt taitaa olla vasta kp24. Toiveita tietenkin on, että ne merkkaa jotain muuta... :D Hah, joopa joo.

Toivottavasti Epskeps pääsee röntgeniin ja sen jälkeen sitten ehkä jo aloittelemaan yritystä. Tuntuu siltä, että sä olet vaan joutunut odottamaan ikuisuuden, siis ei vain röntgeniä, vaan yleensä kaikkea tähän yrittämiseen liittyvää km:n jälkeen! Ehkä siitä on sitten lopulta jotain iloa.

Lauantai-iltaa tarkoitus viettää rauhallisesti saunomalla ja rentoutumalla, viime viikonloppuna oli vähän enemmän menoa. Toivottavasti Repalla oli onnistuneet nollaamiset B) <br><br>
 
Hups, tais unohtua viimeviestissä mainita että uutta kiertoa mennään! Nyt on vaan niin lahopää että oon tässä miettiny että mikäs päivä ne menkat alkokaan :ashamed: Mutta jossei nyt kauheesti huti mene ni nyt ois kp8/mitäs siellä nyt olikaan, että saa muuttaa! kiitos!! :D
 
Viuhtis, kiitos :hug: kauniista sanoistasi :) Ikuisuus tässä tuntuu menneen ja kapuloita rattaisiin tulee koko ajan lisää ja lisää, mutta toivoa en silti vielä aio menettää, vaikka toivottomalta tää alkaa hiljalleen tuntumaan.. Mutta vielä ei lyödä hanskoja tiskiin! :saint:

Toivottavasti sun menkkatuntemukset olisi jotain ihan muuta, vaikkapa pienen ihmisenalun ilmoittelua itsestään :heart: Toivotaan parasta! :) :hug:
 
? Sunnuntai 27.5 ?

Haaveissa esikoinen

Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06, 03/07, 05/07?
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Repa 27v KOTKA......KM 02/07......................... .KP 6/28-30
Tytti.........................KM....................................KP 8/28-34
Miikku72 35v............KM 04/07...........................KP 25/30
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 25/34
Empula81.................KM 03/07...........................KP 33/50
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 36/36
Jemina-81................KM 12/06............................KP 16/23-32


Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Kentia.......................KM 04/07..........................KP 19/30
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 3/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 9/27-33
Riikkuli ....................KM 03/07...........................KP 89/30

Haaveissa kolmonen

Sipuli..........................KM...................................KP-/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 3/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
<br><br>
 
Täällä toivuttu viikonlopusta,eli hyvin nollattu,kiitos kysymästä :D

Viuhtikselle plussaonnea!!! Kuulostaa hyvältä :p

Epskepsille tsemppiä :hug: Tuutikille myös voima :hug: ,toivotaan ettei olis pcos ja vaikka oliskin,niin ei anneta sen estää... :heart:

Ja Pikkupeikolle onnea odotukseen,toivottavasti tullaan pian perässä :heart:

Vinjalle ja pulttikselle onnea uuteen kiertoon jos en aikasemmin jo toivotellu... :saint:

Hyvät alkavat viikot kaikille :wave:
 
mun kp päiviä pitäisi vähentää yhdellä
eli tänään sunnuntaina on vasta k2 ja huomenna maanantaina on kp 3. kiitos =)

käytiin katsomassa asuntoa, ei ollut mieleinen ei :whistle: :ashamed: harmittaa mutta minkäs teet, pohjaratkaisu aivan kamala ja en vaan olisi viihtynyt siinä asunnossa päivääkään :x

nyt uutta etsimään.
syön juuri juustoja ja suolakeksejä, huomenna alkaa laihis :D :whistle:
 
? Maanantai 28.5 ?

Haaveissa esikoinen

Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06, 03/07, 05/07?
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Repa 27v KOTKA......KM 02/07......................... .KP 7/28-30
Tytti.........................KM....................................KP 9/28-34
Miikku72 35v............KM 04/07...........................KP 26/30
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 26/34
Empula81.................KM 03/07...........................KP 34/50
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 37/36
Jemina-81................KM 12/06............................KP 17/23-32


Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Kentia.......................KM 04/07..........................KP 20/30
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 4/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 10/27-33
Riikkuli ....................KM 03/07...........................KP 90/30

Haaveissa kolmonen

Sipuli..........................KM...................................KP-/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 3/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
 

Yhteistyössä