KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Meritähti onnea kovasti vanhenemisesta.
Ja meninaako woodoo siis hylätä meidät noin moneksi päiväksi? Siis ou mai kaad :eek: .
Pikkumyy Tää mun dilemma on hankala, kun lääkäri on kehoittanut epikriisin mukaan odottamaan, niin kauan, että kaikki vastaukset on tulleet ja niissä voi mennä vielä parikin kuukautta (siis se kuukausi ei pitänytkään paikkaansa, mitä mulle ekaksi sanottiin). Mutta pitäiskö elää vaarallisesti ja heittää kontoomit takkaan :whistle: . JA ONNEA SINULLE UUTEEN KIERTOON!!! :heart:
 
Onnea Meritähti :heart:

Rouva Pikkumyy....minä ilmottaudun mukaan....kesän aikana tuli muutama kilo lisää ja niistä pitäis eroon päästä. Alottelinki tossa juoksemisen pikku hiljaa uudestaan, mutta nyt varovaisemmin kun keväällä tuli penikkatauti. Eli pari kertaa viikossa juoksua ja sitten pitäis vielä käydä kävelemässä lisäks. Ja uuuuuhh tuota ruokaa tai siis nameja tarttis kyllä
vähentää. Taidanpas huomisesta alottaa nyt ainakin kahden viikon karkkilakkon.
Tuleepas muutakin mietittyä kun plussaa =)
 
Onnea Meritähti :flower:
Ja :hug: kaikille tarvitseville, oli tullut niin paljon kaikkee etten enää nimeltä muista, joten kaikille tasapuolisesti.

Pikkumyy puhui herkkulakosta. Mä oon ollu nyt reilu 6 viikkoo herkkulakossa. Pelkästä karkista pääsen helpommin eroon, et siinä ei mene kuin muutama päivä kun helpottaa mut nyt kun jätin kaikki pois niin mulla meni melkein kaks viikkoo kun silmät pyöri päässä ja kokoajan teki mieli jotain. Olinkin jo vähän et mitä ihmettä et eiks tää olo lainkaan tasaannu, mut nyt menee jo ihan mukavasti onneks. Ens viikolla olen päättänyt että mulla on yks herkkupäivä ja saan syödä ihan mitä tykkään ja kovasti olen jo miettinyt mitä kaikkee haluan. Tosin tiedän ettei se maistu niin hyvälle kun on ollut pitkään ilman eikä edes kovin paljoo mene kurkusta alas mut syönpähän kuitenkin niin sitte voin jatkaa taas lakkoo. Jotenkin se on musta outoo että se ei maistu niin hyvällä pitkän lakon jälkeen kuin silloin kun sitä syö joka päivä. Oli miehen kanssa puhetta et jos mentäis ens viikonloppuna kylpylään kun mullakin on vapaata niin ajattelin et silloin mulla olis sitte se herkkupäivä. Eli matkalaukku on täynnä suklaata ja kaikkee muuta hyvää mitä mun tekee mieli =)
Herkkulakko on tuottanut tulosta -3kg et ihan "harakoille" se ei ole mennyt, vielä olis tavoitteena pari kiloa lisää, katsotaan miten käy.
Sitten oli vielä puhe liikunnasta. Mä kans aloitin nyt syksyllä taas latinodance tunnit, pitäis tosin keksii joku muukin tunti vielä, mut ei oikein oo tehnyt vielä mieli millekään muulle tunnille.

Aurinkoista sunnuntaita kaikille
=)
 
Niin, otsikkokin kertoo: Mulle voi merkitä kp 1. :'( Kierto lyheni sitten viikolla, ja vaikka bongasinkin oviksen, ei toivottua tulosta tullut - taaskaan. Mikähän mulla on vikana?!?

Olen TODELLA kiireinen töiden kanssa, joten käyn lueskelemassa juttuja tooosi harvoin, mutta jos voitte pitää minut listalla, niin pysyn kiertopäivissä ajantasalla.. :ashamed:

terv. surullinen Linnea
 
Dadan napaan:
Mun sunnuntaihin ei erikoisia, kaiketi kp21 mennään..
Hah mies kysyi eilen saunassa onko mun rinnat kasvanu :LOL:
Nännit on sen verran kipeät ettei tohdi koskea,
ja väsymys jatkuu entisen laisena..
Aamul vois jäädä vaan makaamaan, iltaa kohti väsykin helpottaa..
Muuta ei kyl ole mikä nyt sit tärppäämiseen viittaisi,
vähä tuntu pari iltaa sit masun puolel oudolta...
joten tuntuu joteki mielipuoliselta.

En tiedä miksi, mutta mul oli tä kierron aikana jotenkin niin varma olo tärpistä,
et sit kun menkat tavallisesti noin viikon pääst saapus ni tää tippuu korkeelta ja kovaa :ashamed:

Uskoin muute viime viikon ajan et mul olis virtsatientulehuskin,
kun tuntu semmonen hassu paine ja pisutti nii usein..
No se on helpottanu, ei enää pisuta normaalii useemmin tms..
mutta voiko semmonen muka parantuu itellee?
en ehtiny mennä viikolla lääkäriin :ashamed:
Maanantaina aattelin soittaa ajan.


*muoks:
Mitähän mahtaa tarkottaapi, kun tuli pyyhkies jostakin tuolta iiiihan hailakan hailua vaaleanpun. verta paperiin..
Pisu ei oo normaalista poikkeavaa.
 
Meritähdelle onnittelut :flower:

:hug: kaikille tädin riivaamille ja muillekin sitä tarvitseville.

mymmyryy hankala toi sun tilanne, eipä tohon pysty valitettavasti mitään "viisasta" neuvoa antamaan. Kurja kun toi epätietoisuus jatkuu noin pitkään :(

ON: eilen jo pyysin päivittämään kp 1, mutta tänään ei ole ollut vuotoa lainkaan... Eilenkään ei mitenkään runsaasti, mutta selkeesti enemmän kuin vaan tuhrua ja muutenkin menkkaoireet päällä. Luultavasti huomenna alkaa sitten "oikeesti" (joskus ennenkin käynyt näin) eli onko sitten vasta se ensimmäinen kp? Päivittelen tilannetta huomenna mymmyryy. Positiivista tässä se, että jo kierto ei ollutkaan noin lyhyt, niin noissa ovisplussissa saattoi sittenkin jotain tolkkua olla...

Mäkin taidan liittyä teidän kuntoilukerhoonne. Kesä meni liikkumatta pahoinvoinnin kourissa ja heti km:n jälkeen ei ollut fiiliksiä mihinkään. Pari viikkoa ehdin taas käydä salilla ja olla pitkästä aikaa tyytyväinen itseeni, mutta nyt taas flunssa estänyt viikon liikuntaharrastukset :( Ei vielä paniikkia, mutta muutama kilo jämähtänyt tässä kesän aikana vyötärön ja lantion seudulle.
 
*nostaa mymmyryyn perässä lippua ylöspäin*
Milloinkohan tohtisi testata..
mulla ei tosiaan oo kierron kestosta mitään hajuakaan,
luulisin et reilu vk päästä vois alkaa tätii kuuluu..

-Hämillään dada
 
Kiva , kun muitakin liikunnankärpäsen puremia;=)


Tänään kävelin 6 km sauvakävelylenkin ja päälle rintalihasliikeitä 2 lai, ja jalkaliikkeitä ja vatsalihaksia suorat ja vinot vatsalihakset, olen tyytyväinen, nyt kun vielä pysyisin terveenä, antibioottikuuri loppui pvllä;=)

Hyvää yötä kaikille ja ihanaa alkavaa viikkoa!"!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 

aloittaa viikon.
29.9.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN


DeviLiah.................KM 09/08..............................KP *yk4
Lehmis....................KM 09/08.............................KP
Betania.................KM 06/07...............................KP 7/27-28 (palstatauolla)
tyttö onnellinen......KM 12/07.............................KP 9/28-32
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08........KP 12/
Elviira-76...............RK 11/07..............................KP 15/26-27
Kanella..................KM 05/08..............................KP 15/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 17/30-33
Dada.....................KU 07/08...............................KP 22/
tytti82..................TM 05/08...............................KP 22/30-33
Huhtityttö.............KM 5/08.................................KP 24/28
Liinakko..................TM 07/08..............................KP 24/28
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 33/29
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 34/28-30
Lymypiilo.................KM 07/08.............................KP 44/28



HAAVEISSA TOINEN


Annemaarit............KM 08/08................................KP 2/24-28
Nemu......................KM 08/06, 08/08....................KP 6/
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 17/27-29(pt)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 24/31
freebird..................05/08 Enkelivauva..................KP
Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
[color]


HAAVEISSA KOLMAS


woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP 2
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 2/36
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP 10/27
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 12/28 Unicco......................KM 07/07......................................KP 12/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 12/37-44
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Äittä-67...................KM 07/08.......................................KP
Nirtsu......................KM 08/08,09/08...........................KP

[color]


HAAVEISSA NELJÄS


Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 3/30 *yk1
Herkkupeppu............KM 06/08................................KP19/30-31 *yk2
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08..........KP
[color]

HAAVEISSA VIIDES

mother4..................TM,KM 6/08............................KP 6/27-28 *yk4
Millukka...................KM 05/08...............................KP 23/30 *yk13
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 43/32-38


HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP8/25-
[color]

TAUSTALLA:
Sini74
Sussoo
[color]

HAAMUILIJAT:
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81.........................09/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:


 
Dada on ilmiselvästi raskaana :saint:

:hug: tädin löytämille :hug:

on... Ei ihmeempiä, kamala flunssa ja kurkkukipu, ei saa nukuttua :snotty: Voisin liittyä tuohon kuntoilukerhoon, kun tästä paranen ;) Eilen mentiin puoljuoksua (isommat ajo pyörällä ja kuopus rattaissa) kamalassa tuulessa ja eipä tainnut tää mun tauti tykätä :kieh: :/
 
Huomenta vaan! Täällä venaillaan sitä pirun tätiä... Aina se vaan on tulossa, mutta ei ikinä silloin kun pitäis, ***kele!!!!! No, tänään käyn hakemassa primolutit, jos vaikka auttais. Huomenna sitten vielä varuilta testaan, mutta negaa pukkas viikonloppuna.

Mä aloitan huomenna laihdutusoperaation. Ainakin 10kg on tavoitteena... riippuen tietysti siitä että jos tulen raskaaksi. Ja toivottavasti tulenkin. =) onko täällä joku "laihdutusbuumi"? =)

No, palailen paremmalla ajalla... nyt täytyy lähtä sinne laihdutusjutskaan... =)
 
Kiitos synttärionnitteluista! =)

Tänään vähän mieli maassa. Ovis kolkuttelee ovella, nippailut alkoi eilen. Ja ukko-kulta on kipeenä :/ Kovasti koitti lohdutella että kyllä hän jaksaa sen verran ettei mene ovis ohi, mutta eipä se kovin kivaa taida kuumeisena ja räkäisenä olla.
Ja mahtaako vaikuttaa siittiöihinkin tuo kipeenä olo...? :ashamed:

Voi kun nyt ei menisi tämä ohi...ketuttaa ihan sikana! :headwall:
Sori tää omanapainen purnaus...

Dadan oireilut kuulostaa lupaavilta =) Siispä plussapuhureita lähettelen sinne päin...

Back to work :wave:

-Meritähti-
 
Täällä taas! Olen ollut ilman konetta toooodellla pitkään, mutta nyt on uusi kotikone hankittu ja olen taas mukana täällä kuumeilemassa! Todellinen KP olis tällä hetkellä 18/28, eli ei tärpännyt viime kierrosta, en sitä kyllä odottanutkaan... Oli hieman kireä tunnelma kotona juuri oletetun ovulaation aikaan, joten se siitä. Ehkä sitten tässä kierrossa!

Suuronnittelut kaikille plussanneille! :flower: :flower: :flower:
 
Maanantaita! Dada oireet kyllä viittais siihen suuntaan....onnea testaukseen! :heart:
Omaan napaan sen verran et ovis meni ja yritystä oli :saint: . Nyt vaan pidetään peukkuja että tärppäis. Mies oli mahtavasti mukana kun mua meinas lauantaina väsyttää räkiksen takia niin tämä vaan hoputti että ei niitä vauvoja muuten saada.. :heart:
Pitäisi itsekkin alkaa kuntoilemaan kunnolla ja kattomaan mitä suuhunsa työntää.Onnes on tuo koira niin on pakko edes kerran päivässä käydä pidempi lenkki. Mulla tekee menkkojen alussa kauheesti kaikkee mättöö mieli että huh huh! sillon voi tuottaa hieman onkelmia makeislakko... :p
ei kai taas muuta.. Hyvää Viikkoa kaikille,tsemppiä ja paaaljon +++++! :heart:
 
Maanantai, ja työpäivä onneks pulkassa.
Ei meinannu tulla mitään.
Aamulla kun heräilin, olin niiin väsyny kun nukuin vaan kolmisen t viime yönä.
tuntu masun pohjassa hassulta..ei kipeeltä, mut hankalalta :kieh:
Meniki pari tuntii että sitten käynnistyin ku 5.30 piti töihin lähtee tarpomaan,
ensimmäistä kertaa elämässäni luulen tietäväni mikä on närästys :x
Hehh te ootte kaikki ihania tuon tukenne kanssa, siitä kiitos :heart:

Nii tääl käynnis hoikistusaikeet?
Munki pitäs katella mitä suuhun työnnän..kolme kiloa jotenkin kyllä on jo lähtenyt vaikken mitään ole mun mielest tehny..paitsi mussuttanu ruisleipää :p
 
Mun on nyt ihan pakko purkaa tuntojani, kun työkaveri sanoi tuossa ruokatunnilla, että hänelle iski viikonloppuna jokin ihan ihme siivousvimma. Oli jynssännyt tiskiharjalla vessan seiniä. Ja minä siinä tietysti hymyilin ja mietin, että voi itku, mä en kestä jos se on raskaana ja alkaa kasvattaa vatsaa tuossa silmien edessä. Pelkästään tuo jo ahdisti ja äsken kahvitaulla hän sanoi, että on huono työtuoli, koska on alkanut selkää särkeä. Minä en suostu :headwall: :headwall: :headwall: Tiedätte varmaan, että aina on iloinen muiden puolesta, mutta ei voi mitään, että sydän menee mykkyrälle tuollaisesta.
 
Huhtityttö:

monta Oikein isoa :hug:

Tiedän tunteen..mykkyrällä on ollut tämäkin sydän, syntyi kaunis veljentyttö parisen viikkoa sitten :ashamed: On se silti kovin rakas, pieni olento, en minä sitä :heart:
Muiden raskautuminen on vaan niin kovin...epäreilun tuntuista :D
 

Yhteistyössä