Heissan!
Epskeps, ymmärrän hyvin fiiliksesi. Turha siitä on kuitenkaan itseään ruoskia, ettet juuri nyt pysty olemaan kovin onnellinen ystäväsi raskaudesta. Se on ihan normaalia ja jos ystävä on läheinen, hänen pitäisi se jo ymmärtää. Mun hyvä ystävä ilmoitti mulle raskaudestaan eikä ole vielä muille kuin miehelleen kertonut. Ovat yrittäneet 1,5 vuotta lasta, joten mahtavaa että nyt tärppäsi. Silti mulla oli paha mieli ja ihan suoraan sen hänelle sanoin, toki onnittelujen kera. Hän ymmärsi, koska oli itse kokenut vastaavalla tavalla pahaa mieltä kun minä ilmoitin raskaudestani. Hän kertoi nyt, että oli tosi pahoillaan ettei ymmärtänyt keskenmenoni aikaan miten kamalaa se on, nyt kun hän on itse raskaana ymmärtää sen menetyksen paremmin! Muutama muu ystävä taas ei ole ymmärtänyt menetystäni lainkaan, just sellaisia "kyllä se siitä" ja "luonto korjaa vialliset" tokaisuja on tullut riittämiin. Iso :hug: sulle Epsu!
Julietta, onneksi olkoon!! Saako kysyä mitä neuvolassa sitten tapahtui, jos et enää halua sinne mennä?
Orchid, edelleen iso :hug: , kyllä se oman aikansa ottaa ennenkuin pahimmasta surusta pääsee yli. Toivotaan että sun "enneunesi" pitää paikkansa ja tänne palstalle saataisiin plussia lisää! Tsemppiä, toivottavasti vatsatauti ei nyt tosiaan iske suhun.
Pamu k, pikaista paranemista ja onnea oviksen hyödyntämiseen! Eiköhän se mies kerkea tohinoihin ihan oikealla hetkellä kuitenkin!
Frizzante, hienoa että täti on löytänyt sinut ja vieläpä etuajassa! Mahtava homma, kohta jo siis pääsetkin tositoimiin! Sen jälkeen täti voikin taas häipyä vaikka Timbuktuun...
Mitähän muuta mun vielä piti kommentoida...En muista enää, kun tekstiä tuli edelliseen ketjuun niin paljon. Iso lohtu :hug: kaikille sitä tarvitseville ja ISOT plussapuhurit sekä ovista että sitä oikeaa plussaa bongaaville!
(.) Eilen sain sitten tietää, etten sitä työpaikaa Suomesta saanut. Oli kyllä iso pettymys ja vieläkin harmittaa. Siinä oli niin paljon kiinni,meidän Suomeen muutto yms. Ja kun päätös oli kuulemma sitten vähän politikoinnin tulos (oli siis toimitusjohtajan paikka, hallitus valitsi), niin harmittaa sekin. Eli muutosvastarintaiset voittivat ne hallituksen jäsenet, jotka olisivat halunneet uusia tuulia sinne, uudenlaista ja reippaampaa otetta. Ja se joka nyt valittiin, on sellainen perinteisempi tapaus, ihan eri tyyppinen toiminnaltaan ja myös koulutukseltaan kuin minä, hänellä juridinen tausta, meikäläinen on markkinointi-ihminen. Joten ehkä se duunipaikka ei olisi sitten mulle oikea ollutkaan, jos raamit työntekoon olisivat olleet tiukat ja perinteiset. Niin on pakko ajatella. Mutta kyllä se häviö aina kirpaisee, myönnettävä on.
Mitään r-oireita en ole havainnut, nyt on tätä tylsää odottelua kun kp on 20/29. Toivon nyt NIIN että olisin raskaana. No, kukapa ei toivoisi. Tuntuu ikuisuudelta nämä jäljellä olevat kiertopäivät...
Tsemppiä kaikille, onneksi te olette olemassa! :hug: :hug: