Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Tervetuloa tänne kaikki jotka ovat joutuneet keskenmenon kokemaan. Täältä saa tukea, ymmärrystä ja mukavaa keskusteluseuraa




Ensimmäinen pino:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t701279

Vol.2
http://keskustelu.kaksplus.fi/t874288

Vol. 3
http://kaksplus.fi/keskustelu/t936475

Vol 4
http://kaksplus.fi/keskustelu/t969823
 



Haaveissa esikoinen

*Frizzante................KM 01/08
*Samary...................KM 10/07
*Kvart över...............KM 01/08
*ElinaMaria..............RK 01/08
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
*Valssu.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
*Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 4/30-32
*Katherine...............KM 06/07.................................KP 9/28-33
*Aili...........................KM 11/07..............................KP 12/-
*Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 14/24-30
*Emppu78.................KM 06/07.............................KP 15/-
Betania...................KM 06/07..............................KP 16/28
*Riine.......................KM 10/07..............................KP 18/34
*Diodium...................KM 11/07..............................KP 20/29
*JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 50/30

Haaveissa toinen

*Fey....................KM 3/07,9/07, 2/08
*Minni-07...............KM 10/07
*Säde82..................KM 01/08
*Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08
*Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Kotirokki.................KM 10/07
Smigul.....................KM 09/07
*Myymä....................KM 09/07
Kentia.....................KM 04/07
Mariq......................KU 07/07.............................KP -/29-36
*Danjuska................KM 08/07..............................KP 2/32
*Sonja74..................KM 07/07..............................KP 13/26-29
*Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 14/-
*Erzi.........................KM 08/07..............................KP 21/33-35
*Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 23/29
*Ansku07.................KM 01/08..............................KP 23/-
*Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 25/26-32


Haaveissa kolmas

*Äittä-67....................KM 02/08
*Daizz........................KM 09/07, 01/08
Elriina.......................KM 10/07
*Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07.............................KP -/27
*Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 2/29
*Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 11/28
*Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 13/-
*Kutmula....................KM 11/07.............................KP 21/28
*Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 25/30
*Orchid................enkelipoika 06/07..............KP 25-26/27-30
*Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 29/30-32

Haaveissa neljäs

*Muumiska...............KM 02/08
*Mimuli........................KM 08/07, 02/08
*Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Zelda.........................KM
*Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 9/26
*Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 11/26
*Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 17/30-39

Haaveissa kuudes

*Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99,11/04, 2/08,enkelityttö-92

Haamuilijat

Säde82


PS- *-merkityt ovat niitä jotka ovat ilmoittautuneet nimenhuudossa :D
 
Heips kaikki :wave: Toivottavasti huomaatte nyt tän vol 5:sen. Tuo edellinen ketju alkoi jostain syystä tökkimään eikä sinne saanut enää viestiä laitettua :/ Joten eikun uusi pino vaan pystyyn..
 
Täällä tällä hetkellä kyyneleet silmissä.. :'( Ei, ei täti ole tullut, sain vain s-postin ystävältäni. Viimeksi syksyllä näimme ja silloin juttelimme myös keskenmenoistani ja pitkään jatkuneesta yrityksestämme. Hänellä kaksi lasta ja silloin hän puheli että hekin vähän kolmannesta haaveilevat, mutta eivät tiedä yrittäisivätkö vai eivät jne.. no nyt hän kirjoitti viestissään olevansa rv 22.. Miten tuo uutinen nyt osaakin satuttaa :'( Itken täällä vaan oma surkeuttani ja epäonneani. Miksi en osaa iloita heidän onnestaan?
 
minä yritin tätä viestiä illalla laittaa varmaan sata kerta...mutta tässä se nyt on kun säästin raapustukseni.
---------
:'( kyllä tuli minullekin kyyneleet poskille asti tuosta MyAngelsin linkistä...ja minäkin näin koirani siellä kävelevän...tuli mieleen kotiintulon ilot! nuolasut ja hyppelyt, miten koira aina tiesin kaiken ja tiesi parhaiten. Osasi olla läsnä, tuli viereen istumaan, nojas koko painollaan ja katsahti suoraan silmiin;
Yksi syvän ruskea katse tiesi kaiken.
--------------
Epskeps,
mulla on kans montakin tuttua tullu tässä meidän koitosaikana (vaikkakin aika on lyhyt) raskaaksi. Tietysti olen heidän puolestaan onnellinen, eihän heidän onni todellakaan ole minulta pois, mielen vetää hieman matalaksi se, että ne pari kelle oon kertonu keskenmenoista eivät ole juuri mitään kommentoineet, saatikka kyselleet miten voin tms. kun ite oon kuitenkin koittanut olla heitä tukemassa pahoinvointien yms kanssa, kuunnellut pelkoja ja lohduttanut. Oli asia oikestaan mikä vaan (siis vaikka ei ois mitään tekemistä odotuksen tms kanssa), on harmillista huomata ettei saa mitään takas....mutta eivätpä he olekaan ns. oikeita ystäviä, tuttuja ehkä vaan.

Ja edelleenkin, tietysti kuten varmasti kaikki meistä, olemme onnellisia terveistä jo saaduista ihanista lapsista, se ei silti poista surullista mieltä silloin tällöin...
no joo eipä muuta, pelkään ett ovisaika alkaa jo nyt (?) kp11 limoista päätelleen...kääks, ja mies tulee vasta huomenna työmatkalta...

~täällä kuumetta ja nuhaa~ Pamuk :snotty:
 
Kiitos Epsu uudesta avauksesta :heart:

Kyllä mä tiedän kuinka toi voi sattua, vaikka pohjimmiltaan on tietenkin onnellinen toisen puolesta, mutta omat menetykset saattuu niin paljon ettei voi oikein iloita... mun kaveri sai viime viikolla tytön ja oli lähettäny siitä kuvia, en kyllä voi niitä katsoa varsinkaan nyt kun sen koirankin vielä menetin :'( Epsu darling voimia :hug:

Saataiskohan tuota ensimmäistä listaa kasvatettua tänä viikonloppuna mun unen mukaisesti :p viime yönä näin unta, että kaksi meidän listalaisesta ilmoitta plussasta :heart: nimiä ei paljasteta ;) :whistle:

Mulla on eilisen jälkeen ruvennu pikkasen aurinko paistamaan risukasaan :| vaikka nyt taitaa olla se vatsatauti kunnolla tehdä tuloaan. Poitsu pikkunen jo eilen vähän oireili ja itellä tänä aamuna tuntu, että ylös tulee :ashamed: meni kuitenkin mustikkamehulla ja keltasella jaffalla ohi. Katotaan nyt vietetäänkö meillä viikonloppua sitten vessanpyttyä halaillen :$

Nyt ei taas ehdi, palailen myöhemmin... :wave:
 
Joo täälläkin ongelmia saada viestejä läpi.
Kiitos teille kaikille, jotka olette niin sydämellisesti toivottaneet mukaan joukkoon. =)

Epskeps, kiitti uudesta ketjusta!

Orchidille suurensuuret pahoittelut, itse olen kokenut parivuotiaan kissan lopettamisen onnettomuuden vuoksi, ja se oli pitkään niin vaikea paikka, etten pystynyt siitä itkemättä puhumaan.

Samarylle onnea uusintatestiin.

AinoAmandalle samoin tsemppauksia!

Jonttu79, voi itku. :hug:

Emppu78: me ollaan kanssa vaihtamassa autoa - pitäsiköhän koittaa tuota sun teoriaa?? :LOL:

).( Täällä bongattu täti eilen, 27 päivää kaavinnan jälkeen!!! Kaippa tuo menee siihen 4-6 vkoa, jonka sisällä menkat pitäisi ilmaantua? Ei kai tämä mitään muutakaan vuotoa voi enää olla, kun pari viikkoa olin jo vuotamatta? Eihäneihäneihän!!!!??? Olen varoivaisen onnellinen siitä, että kroppa näyttäisi toimivan ja optimistinen ensiviikkoisen jälkitarkastuksen suhteen.

frizzante
 
epskeps iso :hug: itse koin ihan saman, kun serkkuni ilmoitti olevansa raskaana ja minulla oli jo km tavallaan alkanut. En yhtään osannut iloita hänen puolestaa. Ollaan aina oltu hyviä kavereita ja tuetu toisiamme ylä ja alamäessä. Jälkeen päin tuntui pahalta, että hylkäsin hänet.En pystynyt kohtaamaan hänen iloaan tulevasta lapsesta ja kuunnella hehkutusta.Onneksi saatiin asiasta puhuttua sen jälkeen kun itse toivuin km:n tuomasta katkeruudesta. Serkkuni ymmärsi kuinka kova paikka se oli minulle. Nyt asiat hyvin meidän välillä.
 
Kiitos uudesta pinosta Epskeps =) Ja ymmärrän hyvin tunteesi :hug: Itselleni on myös ollut aika kovia paloja tuttavapiirin vauvauutiset, vaikka olen kyllä ollut heidän puolestaan iloinen, varsinkin erään parin, jotka jo pitempään ovat vauvaa yrittäneet. Silti kirpaisee kyllä syvältä ja ikävä on kova.. Jaksamista sinulle ja hirmuisesti plussatuulia +++++++ :whistle:

PamuK paranemisia sinnepäin :hug: Toivottavasti mies ehtii työmatkalta ajoissa tositoimiin ;)

Orchid-Toivottavasti unesi toteutuu! Täältä siis db kaikille testaaville :) Paranemisia sinnekin, kovasti on kaikenlaista liikkeellä nyt. Oksennustauti on kyllä sieltä inhottavimmasta päästä :hug:

frizzante Onnea tädistä! Kyllä se varmasti tätipunainen on, kun olet ollut vuotamatta välissä. Pääsette siis toivottavasti pian tositoimiin ;) Tsemppiä ensi viikon jälkitarkastukseen db

(.) No niin, tänään sitten käytettiin kumia, joten suurimmat toiveet ylläristä voi tästä kierrosta haudata. Mutta pysyn silti täällä teidän kiusana, kun en osaa poiskaan olla :ashamed: Ovis on omien tuntemuksien mukaan lähestymässä, mutta ei kai siitä nyt muuta iloa ole kuin harjoittelun kannalta :p Sekin tosin on ihan mukavaa ;)

Mukavaa torstaita kaikille :wave:
 
Hellou! Täältähän löytyi uusi sivu!

Eipä sen kummempia kun että kai mä voisin sinne plussanneisiin nyt sitten ilmoittautua... sillälailla varovasti... Selkää särkee ihan tajusti, ja eilen tunsin siellä jonkun napsahduksen!!! Neuvolassakin kävin jo kerran ja oli kyllä viimeinen kerta siellä... tiedän itse paremmin kun ne.

J & p-m 5+2
 
Heissan!

Epskeps, ymmärrän hyvin fiiliksesi. Turha siitä on kuitenkaan itseään ruoskia, ettet juuri nyt pysty olemaan kovin onnellinen ystäväsi raskaudesta. Se on ihan normaalia ja jos ystävä on läheinen, hänen pitäisi se jo ymmärtää. Mun hyvä ystävä ilmoitti mulle raskaudestaan eikä ole vielä muille kuin miehelleen kertonut. Ovat yrittäneet 1,5 vuotta lasta, joten mahtavaa että nyt tärppäsi. Silti mulla oli paha mieli ja ihan suoraan sen hänelle sanoin, toki onnittelujen kera. Hän ymmärsi, koska oli itse kokenut vastaavalla tavalla pahaa mieltä kun minä ilmoitin raskaudestani. Hän kertoi nyt, että oli tosi pahoillaan ettei ymmärtänyt keskenmenoni aikaan miten kamalaa se on, nyt kun hän on itse raskaana ymmärtää sen menetyksen paremmin! Muutama muu ystävä taas ei ole ymmärtänyt menetystäni lainkaan, just sellaisia "kyllä se siitä" ja "luonto korjaa vialliset" tokaisuja on tullut riittämiin. Iso :hug: sulle Epsu!

Julietta, onneksi olkoon!! Saako kysyä mitä neuvolassa sitten tapahtui, jos et enää halua sinne mennä?

Orchid, edelleen iso :hug: , kyllä se oman aikansa ottaa ennenkuin pahimmasta surusta pääsee yli. Toivotaan että sun "enneunesi" pitää paikkansa ja tänne palstalle saataisiin plussia lisää! Tsemppiä, toivottavasti vatsatauti ei nyt tosiaan iske suhun.

Pamu k, pikaista paranemista ja onnea oviksen hyödyntämiseen! Eiköhän se mies kerkea tohinoihin ihan oikealla hetkellä kuitenkin!

Frizzante, hienoa että täti on löytänyt sinut ja vieläpä etuajassa! Mahtava homma, kohta jo siis pääsetkin tositoimiin! Sen jälkeen täti voikin taas häipyä vaikka Timbuktuun...

Mitähän muuta mun vielä piti kommentoida...En muista enää, kun tekstiä tuli edelliseen ketjuun niin paljon. Iso lohtu :hug: kaikille sitä tarvitseville ja ISOT plussapuhurit sekä ovista että sitä oikeaa plussaa bongaaville!

(.) Eilen sain sitten tietää, etten sitä työpaikaa Suomesta saanut. Oli kyllä iso pettymys ja vieläkin harmittaa. Siinä oli niin paljon kiinni,meidän Suomeen muutto yms. Ja kun päätös oli kuulemma sitten vähän politikoinnin tulos (oli siis toimitusjohtajan paikka, hallitus valitsi), niin harmittaa sekin. Eli muutosvastarintaiset voittivat ne hallituksen jäsenet, jotka olisivat halunneet uusia tuulia sinne, uudenlaista ja reippaampaa otetta. Ja se joka nyt valittiin, on sellainen perinteisempi tapaus, ihan eri tyyppinen toiminnaltaan ja myös koulutukseltaan kuin minä, hänellä juridinen tausta, meikäläinen on markkinointi-ihminen. Joten ehkä se duunipaikka ei olisi sitten mulle oikea ollutkaan, jos raamit työntekoon olisivat olleet tiukat ja perinteiset. Niin on pakko ajatella. Mutta kyllä se häviö aina kirpaisee, myönnettävä on.

Mitään r-oireita en ole havainnut, nyt on tätä tylsää odottelua kun kp on 20/29. Toivon nyt NIIN että olisin raskaana. No, kukapa ei toivoisi. Tuntuu ikuisuudelta nämä jäljellä olevat kiertopäivät...

Tsemppiä kaikille, onneksi te olette olemassa! :hug: :hug:
 
Diodium, harmi ettet saanu sitä työpaikkaa, olet ollut mielessäni useasti, ja oon jäännäilly sun puolesta.
:hug: ja tosiaan ehkä olet ihan oikeassa noissa pähkäilyissä, jos et oliskaan viihtynyt jos sut ois laitettu ns. liian ahtaalle, lian tiukkaan toimintamalliajatteluun ja tapoihin.
 
Kvart över Arvaas kuka kävi tänään kävelylenkillä? Sisällytin siihen myös kaupassa käynnin. Mä en muistanutkaan, kuinka hyvä olo siitä tulee, kun vähän reippailee. Myönnän kyllä, että kaupasta ostin myös suklaata :ashamed: .
Epsulle iso kiitos siitä, että jaksat näitä sivuja aina päivitellä :flower: :flower: . Ja niin, sulla rupee oleen jännät päivät.++++++++++++++ :whistle: puhureita sinulle koko sydämestäni.
(.) Mahaa juilii ikävästi jo nyt. Kierto taitaa lyhentyä tosta 30 päivästä.
 
No ni työhuki tehty nyt on taas vähän vapaampaa ku ei koko ajan puhelin soi :D

Tuolla edellisessä ketjussa joku kyseli minkälaisia kohteluja on KM:n jälkeen saanut. Mä jaksan sitten aina kertoa tämän... sinä päivänä kun olin meidän pientä enkeliä synnyttämässä niin kaverini, joka kyllä tiesi missä olen ja miksi niin kertoi mulle siinä kun mä supistuksista kärsin, että hän on plussannu sinä aamuna :'( ei ehken ihan sitä mitä haluais siinä tilanteessa kuulla. Sen jälkeen alkoikin liki puolen vuoden hiljaisuus, ei ottanut mitään yhteyttä ennen kuin joulukortin mukana tuli "kirje". Oltiin bestiksiä ennen tuota tapahtumaa, nyt satunnaisesti tekstiviestiä lähetellään.

Toinen mun serkku, loppukesästä soitti ja jutteli niitä näitä (säätä ja mun häitä ) ja kysyi itse synnytys tapahtumasta ihan ku mä sitä nyt jaksaisin kenenkään kanssa käydä läpi. Ei kertaakaan kysyny mitä mulle kuuluu, miten mä voin tms... puhelun jälkeen oli lähettäny sähköpostia "sulle salaisuuden suuren kerron nyt, meille maaliskuussa haikara tulee" oli sitten niin vitun huono idea tuokin. No eipä ole sen jälkeen serkusta kuulunut mitään. Ei siis puhelimessa saanu sitä sanotuks, ku meikäläinen itkua piteli vaan lähetti sitten sähkärin. Ei hirveesti innosta serkkuun ottaa yhteyttä, tässä oon miettiny että liekö edes viitin onnitella ku nyyttinsä saavat...

Juliettalle hyvää matkaa odottajien puolelle, tuu aina välillä kurkkaamaan :wave:

Mitäs tässä... päivät mataa ku kierron viimesiä ruvetaan vetelemään. Enää ei mitään tuntemuksia ole ollu suuntaan eikä toiseen. Valkkari edelleen puuttuu ja vatsan turvotus, sitä ihmettelen. Väsyttää mutta huonosti on tullu yöt nukuttua ku pikkusen koiran kuolema vähän painaa :'( Nenä on varsinkin aamulla tukossa, tuntuu että pikkasen helpottaa ku pääsee pois vieraan kissan luota.

Tänään päästään takasin kotiin :D melkein 2 viikkoo evakossa oltu, kyllä on ihanaa vaikka remontti onkin vielä osin kesken. Tunnin päästä pitää soittaa verikokeen tulokset lekurilta, jospa niistä nyt jotain vastausta sais...

 
Piti vielä tulla kommentoimaan noita läheisten vaikeita vauvauutisia. Mulle ei ole kukaan vielä ehtinyt uusista odotuksista ilmoittaa KM:n jälkeen, mutta yhtä raskaana olevaa kaveria en ole uskaltanut treffata. Pelkään, että menee vaan vollottamikseksi. Kerroin tuntemuksistani, ja hän kyllä ymmärsi.

Mulla kävi sitten kuitenkin niin, että tosi läheisellä kaverilla on pieni vauva. Sitä tyttöä näen koko ajan ja onneksi mitään vauvakammoa ei ole tullut. Mutta ystäväni paljasti, että on ollut hirveän huonolla omalla tunnolla vauvaonnestaan KM:ni jälkeen. Ettei ole uskaltanut seurassani hehkuttaa, saati sitten valittaa väsymystä jne. En nyt tuotakaan tietenkään halunnut, mutta tietenkin ihanaa, että hän otti sillä lailla huomioon. Nyt olemme asiasta jo puhuneet paljon.

Diodium, pahoittelut työpaikasta. Tosin minusta tuntuisi, että kohtalolla on teille jotain muita suunnitelmia.... Olen niin uusi täällä että olet saattanut kertoakin, mutta oletko jossain Euroopassa vai kauempana, kaunko olet jo ollut poissa Suomesta jne?

Juliettalle vielä onnea :heart: ja Orchid, tervetuloa evakosta takaisin kotiin!

frizzante
 
frizzante anteeksi jos en ole huomannut toivottaa tervetulleeksi minunkin puolestani!! :hug: ja suuri suuri myötätunto :hug: kokemuksestasi. Mutta nyt vaikuttaa hyvältä tuo sinun tilanne... +++++++ :whistle: puhuri sinne!
epsu i know....... kamalaa olla koko ajan itekin oon, läsnä vauvaatursuavassa maailmassa... kirjotinkin siitä vol neloseen. Oon kuitnekin yhen jutun tajunnut; kantsii raivota ja surra ja sanoa että tuntuu paskalta ym.. eikä siinä oo mitään hävettävää, päinvastoin ihanan helpottavaa kun saa näyttää oikeat tunteensa ja siten niitä pystyy käsittelemään ja jatkamaan elämää..tää siis oma havainto, eikä mikään "minä kyllä tiedän"-sepustus... mua kyllä vieläkin ärsyttää mun hyvän ystävän vauvakuvine näyttely km:n JÄLKEISENÄ viikolla ja kun myöhemmin sanoin hälle miltä tuntui, sanoi että oisin itse toiminut samoin. No en hiivatissa olisi, ei tulisi mieleenkään olla niin omanapainen pösilö.
joo..

gynellä kävin tänään..kaikki ok, munasarjat, kohtu, ym.. :saint: epäsäänn. kierto (tai yli 32) viittais kuulemma ettei ovista oo..ainakaan aina, joten heinäkuussa päästään tutkimuksiin jos ei tärppi käy. Lohdullista, vähän turhauttavaa, mutta toivoa siis on.
Oisko aika alkaa nauttimaan tästä tänhetkisestä elämästä.. nyt kun enskuussa ois omat häätkin.. :saint:
ettei nekin mee omaa napaa surressa ja sen jälkeen surressa että tuli surtua :LOL:
just.
orchid: ei oo totta..tollasia ihmisiä pitäs niitata takaraivoon!! Omanapaisia pösilöitä, jokta ei tiedä elämästä mitään, pumpulissa kasvaneet mokomat..
Aion juhlistaa "tervettä kohtuani" minttujäätelöllä ja suklaateellä, nam!
OIkein mukavaa torstaita kaikille..ootte ihania :heart:
 
Frizzante, asun Lontoossa, nyt kohta 2 vuotta. Mies on asunut jo reilun 10 vuotta, on kyllä kans siis suomalainen. Täällä on ihanaa, mutta välillä on tosi kova ikävä Suomeen, ystäviä ja perhettä lähinnä. Tykkään Lontoosta tosi paljon, mutta onhan tää sikakallis kaupunki. Toistaiseksi nyt ainakin siis aiotaan asua täällä, katsotaan sit jossain vaiheessa muuttoa Suomeen. Varsinkin sitten jos ja kun vauva saadaan, niin en tiedä haluanko lapseni kasvavan täällä...Ja täällähän on synnytyssairaalat olleet just paljon mediassa esillä niiden huonon palvelun ja hoidon vuoksi. Joten jos ja kun raskaaksi tulen ja synnyttämisen aika tulee, niin yksityissairaalaan varmaan pitäis mennä. Ei uskaltais luottaa näihin julkisiin, niin karuja tarinoita niistä on nyt ollut.

Katherine, ihanaa kun sulla on häät tulossa! Nyt nautit niistä täysillä ja unohdat vauvanteon hetkeksi. Onneksi olkoon "terveen papereista", kyllä se helpottaa kun tietää ettei mitään elimellistä vikaa ainakaan ole.

Pamu k, kiitos tsempistä ja että olet ajatellut mua! Kyllä mä jo olen suurimman pettymyksen yli päässyt. Uutta haastetta kohti vain...
 
AinoAmanda
Paa on viela ihan pyoralla.. Kavin aamulla ultrassa ja siella nakyi pikkuinen, jolla selkea syke!! :heart: :heart: :heart: Viikon verran kehitys on lasketusta myohassa, mutta nyt haluan vain koko sydamestani uskoa, etta se johtuu vain arviotua myohemmasta hedelmoittymisesta ei siita etta kehitys jotenkin erityisen hidasta olisi ollut. Olen paattanyt, etta naiden alkutuskailujen jalkeen, asiat nyt alkavat sujumaan sutjakkaasti! :D :D

Miljoonasti kiitoksia teille kaikille kaikista onnitteluista ja tsemppauksista! :hug: :hug: :heart: Olette ihania! Toivottavasti seuraatte joukolla pian perassa tuonne raskautuneiden puolelle!

Plussamyrskyja toivotellen ++++++++++++:whistle:
AinoAmanda

:heart: :heart: :heart: :wave:
 
Voi ei Orchid, tosi ajattelemattomia ihmisiä! Olisivat voineet kumpikin ehkä vähän aikaa odotella uutisensa kertomista kun tiesivät siun tilanteesi!

Mulla on yksi tosi hyvä kaveri raskaana ja toinen sai vauvan juuri ennen mun keskenmenoa. Oon kuitenkin yrittänyt olla iloinen heidän puolestaan ja luulen, että ihan oikeasti olenkin. Ovat kuitenkin sen verran hyviä ystäviä, että heidän onni ei tunnu pahalta, vaikka tietenkin pieni kateus välillä iskee. Yritän kitkeä sen pois, kyllä se onni vielä meillekin tulee! Tämä vauvan saanut kaveri vielä sanoi mun keskenmenon jälkeen, että ymmärtää jos en halua tulla vauvaa katsomaan. Tuntui tosi kivalta kun ajatteli, miltä minusta tuntuu. Olen kuitenkin käynyt ja iloinen olen hänen vauvastaan! Toinenkin on kokonaan lopettanut raskausasioistaan puhumisen, vaikka niitä jankutettiin silloin loputtomiin, kun mäkin olin raskaana. Oon huomannut että kun yritän välillä kysellä, niin silloin kyllä juttelee, mutta ei ala itse niistä kertomaan. Että kyllä ihaniakin ystäviä vielä on :heart:

Nyt on varmaan kyllä hormonit aika pepullaan kun itkua väännän täällä omistakin kirjoituksistani. Ihme touhua kun joka asiasta liikuttuu! :D
 
DIODIUM: Saa kysyä miksen halua mennä... tästä tulee pitkä tarina....

Siis toi medän neuvola on suoraan sanottuna suoraan a*aalista!!! Ensinnäkin silloin kesällä kun kävin siellä ekan raskauden takia niin ei saatu niitä sydänääniä kuulumaan, niin se täti meni ihan paniikkiin ja sillai hysteeriseksi,,, no tietenkin minäkin menin ihan lukkoon.. sit se laitto mut yläkertaan et se nauvolalääkäri ultrais.. No tää lääkäri ultras ja sanoi että ei tarvite huolehtia... Oli sitten kuitenkin´kirjoittanu mun papereihin keskenmenosta.... |O |O |O ei vaan mulle kertonu, vaan käski olemaan rauhallisin mielin... Myöskään minkäänlaista pahoittelua ei tullut siitä että olin saanut sen keskenmenon.... ymsyms...


Tiistaina kun kävin siellä ja lääkäri teki sisätutkimuksen niin sanoi että joo,,, kohdunsuu on kiinni, mutta tämä kohtu on kyllä aika pieni...... mutta niinhän sen kuuluukin näillä viikoilla olla... täh!? Sitten sanoi vielä että pääsitkö sinne yksityiselle vaikka tarkastamaan että kaikki on ok? Eli oikein kannustavaa toimintaa....

Toisekseen eivät sitten uskoneet kun sanoin että mulla on viikkoja 5+1. Väänsivät ja käänsivät sitä pirun kiekkoa ja sanoivat ettei viikkoja voi olla noin vähän kun kk mukaan plaaplaa... Sanoin sitten että mä tiedän tasantarkkaan koska mulla oli ovis ja ettei mun kierto ole 28 päivää ja että kävin lääkärilläkin toteamassa sen oviksen. Ni sit tää lääkäri kysyi että... Mistäs se lääkäri muka näki että sun ovis on silloin ja silloin....!!!??? HÄH? NO, ULTRALLA, HALOO!!!!!!!!

Eli... tosi kiva... mä nyt täällä sitten murehdin kun kaikki ei varmaan ole ok ja kohtu on pieni jnejne... Eli näin kannustavia ja ammattitaitoista henkilökuntaa tuolla. Saavat muutenkin hysteerisen raskaana olevana naisen vielä enemmän hysteeriseksi. Ja toista neuvolaa ei ole, eikä toista tätiä tai lääkäriä. Olenkin jo varannut ajan yksityisestä äitiysneuvolasta... se on 10.3.

Sori kun tuli (.) ja vuodatusta.
 
Täällä edelleen jotteensakin mieli maassa ja pahalla päällä
Eiköhän se tätikin tänne kohta löydä ja koko rumba taas alkaa alusta.
Anteeksi tämä valivali taas :ashamed: Kiitos haleista :heart:

Onnea AinoAmandalle
Paljon tarriksii pienelle :heart:
 

Yhteistyössä