Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

Vol. 4 lähtee tästä käytiin... Onkin pinon vuosipäivä :flower:

Tervetuloa tänne kaikki jotka ovat joutuneet keskenmenon kokemaan. Täältä saa tukea, ymmärrystä ja mukavaa keskusteluseuraa




Ensimmäinen pino:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t701279

Vol.2
http://keskustelu.kaksplus.fi/t874288

Vol. 3
http://kaksplus.fi/keskustelu/t936475
 



Haaveissa esikoinen

ElinaMaria..............RK 01/08
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Riine.......................KM 10/07..............................KP 3/34
Diodium...................KM 11/07..............................KP 5/29
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 17/28-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 20/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 26/40
Katherine...............KM 06/07....................................KP 27/28
Betania...................KM 06/07..............................KP 28/28
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 29/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 30/-
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 35/30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 50/-

Haaveissa toinen

SaHeLi 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 6/33-35
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 7/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 10/26-32
Danjuska................KM 08/07..............................KP 14/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 24/26-29
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 35/-
AinoAmanda...........KM 09/06,08/07...................KP 37/30-32
Mariq......................KU 07/07.............................KP 41/29-36

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 10/30
Orchid.....................enkelipoika 06/07.................KP 10-11/27-30
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 14/30-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 17/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 19/35
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 41/27

Haaveissa neljäs

Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Zelda.........................KM
Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 19/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 22/-


Haamuilijat

AinoAmanda
 
No niin, jatketaan juttua täällä. :) Alkoi tuo vanha pino tökkimään ainakin mulla niin kovin et kokeillaan josko onnistuisi nyt paremmin. Voihan noi tökkimiset johtua kaksplussan uudistuksistakin.. Mitä mieltä muuten niistä..? Ei ainakaan tunnu paremmaksi menneen.. :snotty:
 
Ihan kamalaa... mä yritän olla töissä ja mikään ei suju! On niin vaikeeta. :( Mua itkettää ja tekis mieli huutaa kaikille asiakkaille vaan että menkää pois mä haluan olla yksin!!!

Viel 1 1/2 tuntia. :headwall: :headwall: :headwall:

Tänään kyllä ostan pullon punaviiniä!

EpsKeps, mun keskeytys oli 1/08, jos haluat päivittää tuohon listaan.

Kamalien fiilisten lomasta: ElinaMaria

|O
 
hellou!!

Aurinko näyttäytyi hetken tänään, upeeta B)
Tuli ihana fiilis..kevät tuo toivoa ja kaikkea uutta tullessaan..tiedän sen :)
epskeps iso kiitos sulle listan vetämisestä eteenpäin!!! OOt huippu kun tollasta jaksat, todella!! :heart: ja niin mulla km siis kesäkuussa jos sen näkyviin tahtoo.

oireista siskot (älkää lukeko pipo tiukalla..mutta eihän teillä onneks ookaan tapana!)
tyhmää edes miettiä tällasta, mutta tiedättehän tän tunteen kun ei voi olla miettimättä..huomenna ois päivät täynnä..tai sit kierto venyy hiukan. Niin ovista en oo saanu testeihin ollenkaan tässä kierrossa ja olinki jo välillä että no niin ei sit..nyyh nyyh ym. nyt pari päivää tunne ollut, että ihan oikeasti oisin pieniin päin..(hys hys sanoinko noin tosiaan) älkää sitten naurako kun itken täällä pettymystäni.. mutta ne pienet oireet (mitkä voi olla oikeesti mitä vain) niiden lisäksi on sellainen tunne "että nyt onni potkas ja lujaa"-siis mahotonta?? Mistä se tulee..oonko harhainen hullu joka joutaa hourulaan..mene ja tiedä.. siis on vain sellainen että JES :heart: mutta sehän ois "mahdotonta" jos ovistesteihin luottais...vaan enpä luota :LOL:
no korkeelta tullaan jos tullaan...onko teillä kellään samoja aatoksia?? Voiko sen tietää...!

jes no vielä elinamarialle sellainen tsemppihalaus että toivottavasti tulee perille :hug:
se kyllä välillä on niin pers...tä ja syvältä, hengessä ollaan!!
 
Sus soo
ElinaMaria :hug: jaksamisia!!!

ON Mä edelleen odotan niitä ekoja menkkoja. Km:sta nyt 36 päivää ja niitä ei edelleenkään kuulu. Selibaatissakin ollaan oltu jo iät ja ajat tuon vuodon takia. Sanoisinko kuukausia... kun vuotoa oli lähes koko raskausajankin... Nyt kun ei ole enää vuotoa, niin odottelee vain menkkoja ja ei yhtään kiinnostusta edes sattua tuohon mieheen... :ashamed: Alkais nyt, niin jos tämä elämä ja hormoonit tästä muuttuis sen myötä. :/ Mä meen nyt saunaan, jos vähän siitä piristyis. Heipat :wave:

Ai niin, onnittelut MyAngels! =)
 
Onnittelut Hyvistä uutisista My Angels!!!

Epsu: Uusi pino! Wau! Kiitos taas kun jaksat tehä näitä pinoja ja päivitellä meidän päiviä!!!

(.) Just tulin töistä... Töissä alkoi tuntumaan kokoaikaista nipistelyä masussa! Ja sit jotenkin sattuu tisseihin välillä, mut niitä ei jomota eikä ne oo kovat... jotenkin vaan sattuu välillä vähän... No, testaan sit maanantaina!!

Nyt syömään!!!! Iltoja kaikille!!!
 
epsu kiva kun tuli uusi pino :D munkin mielestä tää uusi ulkoasu on vähän tyhmä...sekavan oloinen ja tekstit pienempänä yms...

elinamaria koita jaksaa :hug: aika parantaa, usko mua. mulle on aika tehnyt hyvää, ensinmäiseks asia pitää vaan hyvksyä niin siitä pääsee eteenpäin :saint: tiedän että mikään ei lohduta sua tässä vaiheessa, mutta voimia ja jaksamisia sinulle! :hug:



sus soo mulla tuli ekat menkat km:n jälkeen 42 päivää vuodon alkamisesta..mietin itse sillon että miten kierron voi edes laskea ja oli todella turhauttavaa odotella että pääsisi tositoimiin :kieh:

[/b]katherine minä en ainakaan sinua hulluna pidä :LOL: tämän kierron aikana oon löytänyt itteltäni ties minkälaisia raskausoireita, mutta testi näyttää negaa :/ nyt olis kiertokin todella pitkällä ja luulin bongaavani oviksen, mutta en kai sitten olis jo dpo 18, niin kai se oli myöhemmin, jos oli!

:wave: mukavaa iltaa kaikille...
 
helou!

ElinaMarialle oikein lämmin :hug: kovasti voimia.. tunteet menee vuoristorataa. jaksuja kovasti!

Juliettalle ja Katherinelle paljolti plussa onnea!
Katherinelle vielä että et oo hullu :D itellä tuli semmonen olo kesällä kun viikkoa ennen menkkoja viilsi oudosti vasemmalla puolella alamahalla kun tavaroita hyllyyn laittelin töissä :LOL: muistan sen vieläkin kun eilisen :whistle: sillon ajattelin että TÄMÄ on sitä ja olin aivan varma.. ja niinhän se olikin :D

Sussoo: :hug: jospa se sieltä pian tulis!

vielä iltapalalle ja sitten nukkumaan. aamulla aikasin töihin meno.
 
Koko raskausaika meni hyvin ja tmä vajaa viikko sen jälkeen, mutta tänään aivan yllättäen zadaam ja kiukku oli läsnä! :headwall: :headwall:

Suutuin mahtavasti: Mies ei lähtenyt kanssani kävelemään! Hän tupakkalakossa ja minä näine ailahtelevine tunteineni!! :headwall:

Osasin lähteä yksin kävelemään ja kävëlin kiukuissani 9,3 km, mennä tallustelin!




Huh tätä elämää!!!!!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Hienoa, uusi pino! Kiitos Epskeps :heart:

ElinaMaria Voima :hug:

katherine +++++++++ :whistle:

Sussoo Sulle toivon tätiä kylään :hug: Tuo kuulostaa aika tutulta, mulla myös pitkään oli vuotoa ja eipä juuri haluja ollut. Nyt kun toinen kierto menossa, alkoi sekin puoli olla mielessä :p ;)

Julietta ++++++puhuri maanantaiseen testaukseen db

JJ-t Selviskö niistä verikokeista mitään? Edelleen +++++++ :whistle: ja paljon :hug: :hug: :hug: epäselvään tilanteeseen

Danjuska :hug:

Rouva Pikkumyy Hyvä se on välillä tuulettaa tunteitaan :hug: Jaksamisia sinne :hug:

(.) hmmm.. Danjuska jutteli noista vihlonnoista, semmoista on ollut tänään havaittavissa :whistle: Muuten ei ihmeitä, palelee edelleen ja jotain limaisuutta havaittavissa tiedätte kyllä missä ;) Ens viikkoa ootellessa =)
 
berry anteeks oot tainnut kysyä aiemminkin mutten oo muistanut vastata :ashamed: mä en sitten loppujenlopuksi mennytkään, en millään ehtiny, kun soittoaika meni ohi, sillon oli asiakas..enkä kehdannut enää sen jälkeen soittaa :/

(.) ihmeellisiä juilimisia mahassa taas, äskönkin hetkellinen kova kipu, ei ihan alavatsassa vaan tossa navan kohdalla sivulla ja sitten se muuttu siitä kohdasta kovaks palloks :eek: mitä ihmettä...? mua alkaa pelottaan ettei kaikki ole ihan hyvin, vaikka lääkäri sanoikin että on ihan normaalia että on erilaisia tuntemuksia mahassa...
 



Haaveissa esikoinen

ElinaMaria..............RK 01/08
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Betania...................KM 06/07..............................KP 1/28
Riine.......................KM 10/07..............................KP 4/34
Diodium...................KM 11/07..............................KP 6/29
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 18/28-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 21/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 27/40
Katherine...............KM 06/07.................................KP 28/28
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 30/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 31/-
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 36/30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 51/-

Haaveissa toinen

SaHeLi 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 7/33-35
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 8/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 11/26-32
Danjuska................KM 08/07..............................KP 15/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 25/26-29
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 36/-
Mariq......................KU 07/07.............................KP 42/29-36

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 11/30
Orchid................enkelipoika 06/07..............KP 11-12/27-30
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 15/30-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 18/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 20/35
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 42/27

Haaveissa neljäs

Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Zelda.........................KM
Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 20/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 23/-

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99 (15+5 tyttö ),11/04, 2/08 (15+5 poika) enkelityttö-92


Haamuilijat


 
Kiitos teille myötätunnosta... nyt olo on jo vähän parempi. Surullinen, mutta muuten kasassa taas. :| Kaikki vahvistavat halit tuli perille, enkä huutanut yhdellekkään asiakkaalle, vaikka yks niistä oli viimeisillään raskaana ja yhellä oli maailman suloisin pieni tyttövauva... vähän kamalaa palvella niitä asiakkaita pala kurkussa...

My Angels - onnea kovasti! :flower:

Join kaksi lasillista punaviiniä ja söin puolikkaan paketin brietä ja keksejä, katoin grayn anatomiaa, jossa RASKAUS taas teemana. .. tänään en oo muuta kuullukkaan kun vauvajuttuja uutisissa, mainoksissa, telkkariohjelmissa..... hoh. :headwall:

Joinain päivinä mä en vaan voi uskoa et mulla ei oo enää masua, ja sit joinain päivinä mä oon tosi päättäväinen ja luottavainen et ennen vappua testi näyttää plussaa. Oikeasti tavoite on että kesän loppuun mennessä mä saisin odottaa uutta pientä.... :ashamed:

Kaikille hyvää yötä! :wave: nyt kullan viereen sänkyyn ja kattelemaan niitä hassuja miehiä jotka räjäyttelee tavaroita ja testailee hassuja myyttejä... kyyneleet silmissä ollu koko illan. mut myytinmurtajat parantaa!
=)

ElinaMaria
 
tää uus pino on ihan hyvä idea.

elinamaria :hug: Tiedän tunteen. Kaikkialla on vauvoja ja vauvamasuja, yhtäkkiä joka ainoa naispuolinen tuntuu pamahtaneen paksuksi. Vähän niinkuin siinä greyn anatomiassakin se addison ei voi saada lapsia ja sitten tulee homoparikin kertomaan, kuinka helppoa lapsen saaminen on :'( Toivoa on kuitenkin! Välillä tulee huonoja päiviä, mutta sitten niitä hyviäkin. Mulla on niin monta huonoa päivää ollut sen ekan keskenmenon jälkeen, etten osaa edes laskea. Ja eilenkin oli aika huono päivä, kun pelkäsin koko pirun päivän jokasta vihlasua ja juilintaa, että ihan varmasti kohta alkaa vuoto. Varmasti se vielä helpottaa meillä kaikilla.

JJ-t Koskas saat sitten ne tulokset? Saisit lähteä mun kanssa tonne plussapuolelle, kun en mä yksin meinaa uskaltaa :) Täällä vaan pyörin vetämässä muita mukaan.

Kiitos kaikille, kun ette mua oo pois potkinut :LOL: Mä laitoin profiiliin tän aamuisen plussatestin, on meinaan aika komea! Uusia oireitakin tulee koko ajan, maha on ihan sekaisin, vuoroin ummettaa, vuoroin tulee kuin varpusparvi (anteeksi tämä kuvailu), vaihtelee minuutin välein. Meidän piti viikonloppuna lähteä kotiseudulle reissuun, mutta kun ajomatkaa olisi 200km, niin ei tän mahan kans uskalla :D Myös kauhea raudan maku yllätti eilen.
 
Hei kaikki, ja hyvää ystävänpäivää :flower:

Pikaisesti käyn ilmoittautumassa, pääsimme kotiin eilen, ja kaikki on hyvin. Tosin pojalla vielä toinen silmä mustana, ja päässä tietty hurja arpi korvasta korvaan. Mutta käyn kirjoittelemassa paremmalla ajalla, ja tutkimassa kuka on plussannut ja mitä kellekin kuuluu.

Ansku :wave:
 
Hyvää ystävänpäivää!! :heart:

Hienoa, Ansku07 että olette kotiutuneet ja kaikki on hyvin :heart: :heart: Pikaista paranemista teidän pikkuiselle :heart:

Onnittelut tapsu85 plussasta ja hienoa, että MyAngels sai hyviä uutisia! :heart: Pahoittelut uusille joukkoomme löytäneille :hug:

Mä olen täällä ollut aika paljon taustalla mutta käynyt lukemassa usein teidän juttuja :) Kroppa teki yllärin ja bongasin oviksen testeillä ja tuntemuksillä höystettynä sittenkin viime viikolla muistaakseni kp 33 tai 34 keskenmenon jälkeen, nyt dpo on 9. Innostuin aamulla testailemaan mutta negaahan se testi näytti. Mutta vielä kai on toivoa kun oviksesta on niin vähän aikaa. :saint:
 


Rakkaudentäyteistä päivää jokaiselle!


Jokaiselle paljon kukkia:


Oma napa : Ihana aamu, juttelin työkaverini kanssa kauan puhelimessa, molemmat olemme hiihtolomalla ensi viikolla, tapaamme ja menemme rupattelemaan johonkin kahvilaan! :D

Jäikö jollekkin raskausajasta sellaista, että edelleenkään ei kahvi maistu? Minulla jäi kahvi pois marraskuun ovulaatiosta asti ja sen jälkeen plussasin, kertaakaan en ole halunnut kahvia, nyt maistoin kerran, mutta olipa kauhiata myrkkyä! :headwall: tee kyllä maistuu! :p

Ihanaa tätä päivää siis kaikille!

Ja plussan saaneille odottajille, ihania tarrasukkia paljon matkan varrelle mukaan! :heart: :flower:

Rakkaudella Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Näistä haaveillen:
:heart: :heart: :heart:
 
Hiekkakakkuja tee minä en,
katselen kakkuja inhoten.
Tarvitsen, tahdon ystävän
silloin, tämän tiedäthän:
Kakkuset joutuvat kaatumaan,
kallistumaan ja maatumaan.
Ystävän kanssa me kirmataan
ylitse kallion, hiekkamaan.
Silloin kaikki on hyvin.
Silloin onni on syvin.

Uppo-Nalle

:heart:

Onneksi te kaikki olette olemassa!
Vaikken teitä tunnekaan,
olette seinä, johon voin nojata kun heikottaa
ja josta onnistuessani
voin ottaa ponnistusvauhtia!

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

ElinaMaria
 

Kuuletko kuiskauksen kaukaisen,
joka korvallesi kiirii?
Tunnetko lämmön tuulahduksen,
joka luoksesi hiipii?
Jos et kuule kuiskaustain,
kuuntele tarkemmasti vain...
Jos et tuntenut halaustain,
tule lähemmäksi vain!

Kaikille teille upeille naisille ihanaa ystävänpäivää!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
oikein hyvää ystävänpäivää kaikille!!!
mä olen eilen ja tänään ihmetellyt limaista vuotoa ja tänään aamulla samanlaista vaaleanpunaista,kuin sillon kun tulin raskaaksi (kiinnittymisvuotoa) toivottavasti nytten olisi sitä =) tapsu85 paljon onnea plussasta ja tarrasukkia mukaan :heart:
 
JJ-t No voihan harmi :hug: Otahan pikapuolin uudestaan yhteyttä sinne lääkäriin/labraan, että pääsisit käymään. Ei tuo ole ollenkaan mukavaa, kun ei tiedä mikä tilanne on.

tapsu85 Ihanan selvä plussa :heart:

Ansku07 Hienoa, että olette sairaalasta kotiutuneet ja kaikki meni hyvin :hug:

Nti Kesäheinä Me mennään ilmeisesti melko samoilla päivillä sitten, kovasti ++++++++ :whistle: sinnepäin :heart:

(.) Meillä ilmeisesti jokaisella pojalla korvatulehdus, kolmelta aika päivystykseen. Illalla taas ensiapukurssille. Oma olo on samanlainen, lämmöt on mulle normaalia korkeammalla, normaalisti 35,8 ja nyt aamulla jo 36,6. Mutta voi kyllä olla ihan flunssakin tulossa.. Mies on vaan varmempi siitä, että on tärpännyt, eilen jutteli taas illalla siihen tyyliin. Meillä on kuopus nukkunut vieressä reilun kuukauden, kun on sairastellut, niin mies sanoi, että miten sitten neljästään mahdutaan, kun Ramille tulee pikkuveli :heart: Kai se yrittää itseään ajatukseen jo totuttaa, jos plussa pärähtää testiin.

Ihanaa Ystävänpäivää kaikille :heart:

Muista minut, ystäväni,
kun aikasi rientää iloisesti.
Muista minut, ystäväni,
kun vastatuulet puhaltavat.
Kun haluat keventää mieltäsi,
muista minut, ystäväni.
Sitä varten ystävät ovat.
 

Yhteistyössä