Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

Fey tuhannesti onnea plussasta!!!! :heart:

Tillyllä näyttää kyllä aika lupaavalta nyt, joten ei muuta kuin testaamaan...!! Ja kertomaan tietysti heti tänne tulos. :D

Miikkikselle ja Epsulle tsemppiä ja plussia sinne ensi viikkoon!

Se olis sitten kp 32. Ja tuossa aamulla oli ihan selkeät ovislimat.. ja nyt repii vasemmalle puolelle... :headwall: melkein naurattaa jo tämä kroppa.. toimii ihan miten sattuu. En tiiä voiko tuollanen olla edes mahdollista, että ovis venyisi noin paljon tai sitten tää on vaan taas jotain muuta. Ja sehän ei meillä ole mitään uutta. :D Itse lähinnä odottelin tätiä kylään.

Mukavaa lauantaita ystävät rakkaat! =)
 
:snotty:
eipä näytä kestävän tämäkään raskaus...vuoto alkoi aamusta....
Lääkärihän oli varattuna maanantaiksi joten sinne sitten, vaikkakin nyt mieli maassa ja eri syystä kuin joksi sen varatessa aattelin...

ehkä meille on tarkoitettu vain nämä kaksi ihanaa lasta.
olkaamme niistä onnellisia.
 
Epskeps: Mäkin pidän sulle peukut pystyssä


ON: Täällä on kärsitty kovista alamahakivuista. Eka kipu oli kolmisen päivää vas. munasarjoissa, ja eilen kipu siirtyi myös oikealle puolelle sekä alas keskelle. Yö meni vähän huonosti, kun koko alamasu tuntui tosi kireältä, kuin olisi ollut kireä vyö siinä....ja kamala painontunne...

Ja hajuaisti tekee tepposiaan...
Ja valkkaria -> lori lori...


Ehkä toivoa antaa myös näiden oireiden lisäksi viime yön uni, jossa tein haalean plussan reilusti ennen menkkojen alkua. Siinä unessa sitten vain toivottiin että viiva vahvistuisi, ja olisi selkeämpi päivänä jolloin menkkojen pitäisi alkaa...

Harmi etten unessa ehtinyt näkemään vahvistuiko se viiva, vai alkoiko menkat... :ashamed:
 
Heippa tytöt ja kiitos ihanista onnentoivotuksista. Plussaviiva vahvistuu täällä ja olo on luottavainen.

Voimia Pamulle, toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin. Koita levätä nyt niin paljon kun voit.

Myangels, itse ainakin uskon kovasti uniin. Minäkin näin meidän vauvan unessa viime yönä. Keskonen oli, kylläkin :|, mutta ihan terve :)
 
Voi pahoitteluni pamu!! Toivotaan nyt vielä lääkäriin asti..

Plussanneille onnea paljooon!! :flower:

Kiitos vastauksista oviskysymykseen. Kai se nyt on niin, että positiivisen tuloksen saatua vuorokauden-kahden sisällä on aika.. Kun mun ohje anto ymmärtää, että vasta korkeintaan vuorokauden päästä on mahdollista. Mutta siis testaushetkestä n. vuorokausi eteenpäin on nyt kriittistä aikaa. Mulla eilen melkein yhtä tumma viiva kuin kontrolliviiva, tänään taas haaleampi.. Outoa.. Ehkä se sit eilen oli. Ja mies tulee tänään reissusta, pitää mennä saunomaan vielä illalla.. :D Porukoilla siis ollaan..

MyAngelsin ja Epsun ja Miikkiksen oireet tässä päällimmäisenä mielessä.. =) Toivottavasti tulee hyvää tulosta alkaneelle "kiertovuodelle".. :whistle:

Paljon onnea matkaan kaikille muillekin, sitä tarvitaan!!!
 
Pamulle :hug: Toivotaan että vaaratonta olisi,Voimia!

Siilura Onnea plussasta :flower:

).( Vähän viettänyt palsta vapaata ettei ajatukset olisi koko ajan raskautumisessa :ashamed:
Nyt sitten eilen bongasin oviksen :D Mites oliko se paras raskautumis mahdollisuus ennen ovista vai juuri silloin kun ovis bongattu? Nolona täällä kyselee :ashamed: Kahden edellisen lapsukaisen kohdalla en tälläisiä miettynyt vaan mentiin fiilis pohjalla mutta nyt vauva kuume niin kova km:n jälkeen että haluais kaikkensa yrittää..
 
tilly Testaamaan vaan! ;) Eiköhän se toivottu plussa testiin tule :heart: Jännitän mukana, joten tulehan kertomaan iloisia uutisia...

Miikkis Toivottavasti pikkuiset ovat tarttuneet tiukasti kiinni :heart: Tsemppiä, ei ole enää montaa päivää testaamiseen.

MyAngels Jos kerran on unessa sinulle näytetty, että saat lapsen viikolla 41, niin nyt on kyllä vahvasti se plussa tästä kierrosta tulossa. Oireitakin on jo vaikka miten paljon =)

Pamu k :hug: kovasti voimia sinulle. Jospa vuoto olisikin harmitonta ja pikkuisella ei ole hätää :hug:

Siilura Onnittelut viivan vahvistumisesta :heart: !!! Masuasukille suuri kasa tarrasukkia matkaan.

Epskeps Sinulla kans alkaa testipäivä olla lähellä =) Mitä "vanhat" tekee edeltä, niin sitä nuoret perässä ;) Yritetään me "vanhat" olla hyvänä esimerkkinä nuoremmille kun minäkin pääsen nyt vihdoin tästä tänään alkaneesta kierrosta yrittämään! Huomenna olisi sitten kp 2/26, jos viitsit päivittää listaan, Kiitos :)

Nyt lähdenkin saunomaan, niin ehdin vielä illan elokuvaa katsomaan...
 
Täällä näköjään hyviä ja vähemmän hyviä uutisia..

Siiluralle onnittelut plussasta!
Onnellista odotusaikaa ja paljon tarriksii pienelle!! :heart:

Pamu k voi kunpa olisi ihan harmitonta vuotoa. Kovasti sulle voimia!!!!
Onneksi sulla on lääkäri jo maanantaina. Toivon mukaan saat kuulla vain hyviä uutisia.

Kiitos tsempeistä ja plussapuhureista kaikille!
Yritän nyt malttaa tuon testaamisen kanssa ettei taas kävisi niin että kun testi on tehty niin täti tulee..
Joten annetaan päivien nyt kulua ja katsotaan mitä tuleman pitää. Testailen sitten jos ei tätiä näy.. Muutes täällä on oireita - ei ole - on - ei- ....
 



Haaveissa esikoinen


Riine.......................KM 10/07
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 3/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 9/40
Katherine...............KM -/- ....................................KP 10/28
Miikkis 25v ............KM 12/06,TM03/07,KU05/07..PP 11(KP 27)
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07...........................KP 12/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 13/-
Diodium...................KM 11/07..............................KP 16/30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 18/30
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 29/28
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 33/-
Siilura......................KM 10/07.............................KP 37/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 39/-

Haaveissa toinen

Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 18/-
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 18/29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 24/32
MyAngels.................Enkelipoika 06/07,KM 12/07..KP 24/28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 25/26-28
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 37/26-29

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Mymmyry..................KM 12/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 24/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 27/30-32

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 2/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 5/-
Masukki08.................KM 11/07............................KP 34/32-42

Haamuilijat


 
noh...mekkoja ei ole alkanut vieläkään kuulumaan joten pakkohan se testi sit oli uskaltaa ostaa.... :whistle:

pissasin tkkuun ja jätin vessaan viidex minuutix,sovittiin miehen kaa et mennään yhdessä kattoo sit tulosta ja kun aika oli menny,mmies juos vessaan ja lukitsi oven :LOL:
paukutin ovee ja kyselin et no no ? kumpi on?
kun mies avas oven tiesin jo naamasta... :D
eli selkeä plussahan siinä seisoi!! =)
nyt vaan jännittää ku viime raskaudet menny kesken et miten nyt käy..mut yritän kuitenkin nauttia tästä ja toivoa parasta,itken sitten kun itkun aika tulee,mutta toivottavasti ei tule!
kummallista tää elämä..mut paljon plussatuulia kaikille ja voimia ja vielä kerran voimia :)
paistaa se päivä risukasaankin,näköjään! :wave:

tilly ja pienen pieni 5+
 
Hyvää huomenta kaikki :)

Ihana aamu sarastaa ja tuli niin keväinen olo kun ikkunasta kuului lintujen liverrystä..sellainen olo, että keväällä tapahtuu upeita asioita ja suunta on vahvasti ylöspäin!! :saint:
tilly voi ihanaa---aa!! ONNEA!! :heart: toi on niin upeeta, että voin ihan samaistua tuohon plus-fiilikseen.. hauska mies sulla :)
Onnea teille molemmille!! :flower:

Mietin tässä että on tää jotenkin niin hassua kirjotella tuntemattomien ihmisten kanssa ja samalla hyvina antoisaa ja mahtia jakaa kokemuksia. Kun viime keväänä ekan kerran kävin näillä sivuilla olo oli ihan, että "jee, wau, vauvasivustoilla! Nyt tää on todellista!" ja onhan se olo vieläkin ihan, että jee.. mutta tietää sen kääntöpuolenkin, mitä ei tosiaan kannata murehtia turhaan, välillä kuitenkin pelko ym. epämieluisat tunteet iskee. äh.
Heh..tää viesti alkoi superiloisesti ja lopussa on sit kaikenmaailman marinaa..maanisdepressiivisyys puskee esiin ;)

Mulla 10 pvä ja EI mitään ovikseen viittaavaa, ei kai pidäkäään vielä..mutta kummittelee mielessä se edellinen raskaus, kun ov. tapahtui jo 9pvä tienoilla..varmaan siis vaihtelee kiertokohtaisesti? Ettei aina tapahdu samaan aikaan näköjään..vaikka ois kierto jo tasoittunut?
Huh, pitäisi alkaa siivoomaan, aamupäivä on "pyhitetty" siivoukselle ja opinnoille...tiukkaa tulee!

Mukavaa sunnuntainjatkoa siskot! :)

niinkAUANse kestää- terkuin katherine
 
pamu k olen niin pahoillani!!! toivon sydänmestäni että ei ollut keskenmenovuotoa!! ilmottelthan heti kun jaksat että mikä on fiilis!! :hug:

tilly paljon onnea ja tarrasukkia mukaan pikkuiselle!!! paljon onnea myös muille plussanneille jos oli...? en ehtinyt kaikkea lukea :ashamed:

(.) kp 18, oho kyllä aika menee nopiaa...elien en krapuloissani saanut aikakseksi testata ovista, mutta tänään oli taas vahvempi viiva kun minään muina päivinä! olisko se lh-huippu voinut olla eilen..? mun säkää että oli enkä testannu!! :headwall: no onhan tässä vielä aikaa vaikka se eilen olis ollu ainakaan vielä ei ole muniksen irtoamiskipua ollut..niitä kasvukipuja kyllä jo viikon verran että kaippa se on tänään.. :D
 
joo ei tämmöisestä vuodosta kyllä mikään alkio voi selvitä...
ihme juttu on se, että en ole lainkaan kipeä, mitään kipua ei ole.
viimeks olin 3 päivää ihan kaksinkerroin :|

ja jotenkin oudon rauhassa sitä vielä osaa olla...ehkä itkut tulee myöhässä. huomenna onneks se lekuri.

ja mies on ollut ihana. :heart:
sanoi että ehkä pikkusella ei vaan ollu hyvä olla ja kyllä me vielä vauva saadaan sitten kun on oikea aika ja jos ei niin ei meille ollu tarkoitettu kuin nämä kaksi.

huomiseen.
 
Sus soo
Pamu :hug: jaksamisia!

Mä en ollut kipeä laisinkaan kummankaan km:n aikana, eikä vuotoja viimeisen aikana paljoakaan. Niin yksilöllistä se varmaan sitten on. Haluaisin vielä tsempata sinua Pamu seuraavalla jutulla: ystäväni kaveri alkoi vuotaa joskus viikolla 8 ja vuoto oli tosiaan runsasta ja kipeää. Lääkäri sanoi, että km se oli. Kuitenkin viikko-pari tästä vuodosta nainen meni uudestaan ultraan ja sieltä löytyi vauvan alku ja merkit viittasivat siihen, että sieltä oli tullut kaksosista toinen pois. Tsemppiä sinulle huomiseen!!
 
Pamu k : eikös sulla ollut niin että ei ehtinyt menkkoja tulla km jälkeen kun taas raskaana??
mulla sama tilanne ja pelottaa kyllä tää, kun nyt on jo kahdella mennyt peräkkäiset raskaudet kesken ja sit niistä täällä lukee..

Olen todella pahoilla.. :hug:
 
tilly Oikein paljon onnea plussasta! Kaikkea hyvää odotukseesi :hug:

pamu k :hug: Tsemppiä huomiseen!

surusydän Ihanaa, että pääsette yrittämään! :heart:

Epskeps Oi, on jännät paikat :hug: Toivon niin kovasti, että saat plussan testiin, kunhan sen teet :hug:

(.) Täällä vauvakuume kasvaa :kieh: Mä jo mietiskelin, että jos sais miehen höynäytettyä tässä kierrossa tositoimiin :whistle: Mulla nimittäin on syyskuussa paluu töihin ja senkin takia nyt näyttää siltä, että on hieman odoteltava ennen kuin yritetään, että ehtii olla sitten jonkin aikaa töissäkin välissä. :/ Katotaan nyt sitten.. Toistaiseksi vielä vuotaa, joten petipuuhiin ei ole päästy, mies kieltämättä on edelleen tosi innokas niihin puuhiin, kun sen ylipitkän vuodon takia oltiin selibaatissa käytännössä pari kuukautta. Tuota kiertoa myös mietin, että jatkuuko yhtä lyhyenä vai tuleeko jo normaaliksi. Jos bongais sen oviksen, niin siitähän vois vähän päätelläkin..
 
Piti vielä tulla takaisin, näin nimittäin viime yönä unta kaksosista, mutta eivät siis olleet minun vaan jonkun toisen.. Tuolla toisessa pinossa nimittäin oli juttua unista ja muistin omani ja tulikin Miikkis mieleen :eek: Laitoin unessa turvaportin kiinni, että pienet ei päässyt rappusiin =) Ja äiti siis oli mulle tuntematon kasvoiltaan :hug:
 
ONNEA TILLY!!! Paljon tarriksii pienelle
ja sulle onnellista odotusaikaa :heart: Hauska mies sulla


Pamu k toivotaan että olisi nyt ihan harmitonta vuotoa..
Hyvä että sulla on mies tukena :heart:

Berry ei sen töiden aloituksen takia mun mielestä kannata yritystä siirtää. Mekin ajateltiin ensin että mun pitää saada työpaikka ennen kuin aletaan yrittään ja niin tässä on vaan käynyt että ollaan vauvaa yritetty 1½ vuotta ja mä oon yrittänyt 2 vuotta saa töitä..
Tietysti asia on hieman eri kun on työpaikka odottamassa, mutta silti.. Eihän sitä koskaan tiedä kauan siihen yrittämiseen menee aikaa..
Mutta te teette just niinkuin itse parhaaksi näette
Tämä oli vain mun mielipide. Kenenhän kaksosista sä unta näit..?


OmaNapa juu, hulluksihan tässä tulee taas vaihteeksi
Aamulla tuntu että nyt lorahtaa, mutta ei mitään tullutkaan. Pikkuhousunsuojat pöksyissä olen täällä kuitenkin, jos lorahtaa.. :ashamed: No eip auta kuin sinnitellä.

 

Yhteistyössä