Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

moikka

nyt ihan ajan kans kerrankin voin koneella olla..

Millimenninkäinen:
Toivottavasti viiva vahvistuu pian!! :D :flower:

Julietta
: Mikä on olo??

Berry: Toivottavasti huomena selviää tilanne ja pääsisitte jatkamaa yritystä. :hug:
Onnitteluja pienelle miehelle! :flower: Ne kasvaa niin kamalan äkkiä :'(

Meillä lähtee poju tänään pariksi yöksi mummolaan kun mulla iltavuoroja pari. joutuis muuten olemaan hoidossa puoli kymmeneen kun ei mies vielä pysy riiviön perässä.. miten ihmeessä pärjään ilman poikaa :|

tänne nyt ei tämän kummempia.. miten niin hiljasta? tulkaas muutkin kertoo kuulumisia!
 
moi!
terveiset kanarialta! :wave:
oli kyllä ihan hauska reissu! =)
mulla pitäis menkkojen alkaa huomenna!!ei oo ainakaan vielä yhtään menkka olo...hmm..voisko se merkata jotain..noh,nyt jännäillään... :D

tilly :heart:
 
Kiitos kiitoksista! Mieluusti tuota listaa kyllä päivittelen :D

JJ-t näitä hauskoja hymiöitä löytyy osoitteesta http://www.cosgan.de/smilie.php Sieltä sitten kun löytää kivan hymiön, klikkaa hiiren oikealla ja valikosta "kopioi kuvan osoite" ja sitten tänne vaan
noiden img väliin, löytyvät tuosta "maisemakuvasta"


Helmis mä eilen kattelin vähän netistä luteaalivaiheen pituudesta ja sen puoleen kävi vähän mietityttään, et jos mulla oli se ovis nyt eilen kp 17, ja kierron pituus ois sen 28, niin luteaalivaiheen pituudeksi jäis vaan 11 pv.. Kun normaaliaika ois 12-16 pv.. Mut katotaan nyt miten tässä kävi. Ovista epäilin kyllä jo kp 10 tietämillä, mutta en voinut uskoa että se silloin jo olisi ollut, mutta tuon kaverisi jutun perusteella en olekaan niin varma enää..
Mut kuten sanottu, ei auta muuta kuin katella miten tässä käypi...

Millimenninkäinen ONNEA HAAMUSTA!!!!
Toivottavasti pian tulee vahva viiva :heart:

Tilly tervetuloa takaisin kotomaan kamaralle :D ja plussapuhurit täältä ++++++++++++++++++++++
 



onnostui!jess


kiitos epskeps! mikäs sulla on tilanne? en oo käyny aikoihin ni onn ihan pihalla et mitä mitä!?!

kaikille usille voimahalit ja vanoille..myös voimahalit! :D


ei oo muute viel täti tullu...ohimenne vaan sanoen..

tilly täti taas
 
Mä ihan tärisen... Olin päättänyt, että testaan vasta ensi viikolla. Tai miehelleni olin sanonut, että sitten vasta kun vatsa alkaa kasvaa. =)
Olen täällä yksin kotona ja aloin surffailla netissä. Kotona ei ollut edes testejä. Yhtäkkiä tuli mieleen, että kuinkas kauan lähiapteekki on vielä auki ja netistä löytyi, et kuuteen. Kello oli varttia vaille, kun lähdin hulluna pyöräilemään kohti määränpäätäni. Viisi vaille olin perillä. Piti hämäykseksi ostaa paketti Panadolia, kun ajattelin, et vaikutan ihan pimeältä jos ryntään hikipäässä hakemaan r-testiä viisi minuuttia ennen apteekin sulkemista sunnuntai iltana.

No, tulin kotiin, ja oon ihan sekaisin. Selkee plussahan se siinä tikussa on. Nyt pelottaa ihan hirveesti. Toisaalta kutkuttaa ja toivo odotetusta esikoisesta alkaa taas nousta. Toivon niin hartaasti, että kaikki menisi hyvin. Itse olen syntynyt syyskuussa, joten ehkä olikin tarkoitus, että saamme syksyn lapsen. Pelottaa, kun km:ssä raskaudessa mulla oli vilutusta, pissatusta ja menkkamaisia kipuja kun tein plussatestin. Nyt ei ole yhtään mitään oireita. Tää on kauheaa, kun taas alkaa jännitys, että kuinka menee...

Muille toivottelen paljon onnea ja plussia! Moni teistä on joutunut kokemaan niin paljon enemmän surua, joten toivon teille oikein oikein paljon tärppionnea.

Miikkis Teillä on tosi jännät ajat! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja parin viikon päästä saat myös iloisen uutisen.

Millimenninkäinen Onnea haamusta! Toivotaan, että nyt meillä on vahvat pikkuiset.

Epskeps Sun plussapuhuris auttoi ainakin mua! Kiitti tuhannesti.c :LOL: Sä jos kuka ansaitsisit sen seuraavan plussan.

Tilly Pidän sormet ja varpaat pystyssä.
 
Onnea juuliai!! Ihania uutisia, kyllä kannatti tulla tätä lukemaan, tuli niin hyvä mieli! Ja Millimenninkäiselle kanssa varovaiset onnittelut, toivottavasti haamu muuttuu selkeäksi plussaksi! Ja Tilly, jospa se täti ei tule ollenkaan, toivotaan niin!

ON: tuntuu ikuisuudelta tämä oviksen odottelu...vaikka toisaalta mitä mä nyt edes sitä odottelen, kun mies on eka ti-to matkoilla ja sit pe-su...Ja kaikki matkat on ulkomaanreissuja, mukaankaan en voi mennä. Tuo viikonloppureissu erityisesti ärsyttää, se on joku tiimin ja yhteishengen vahvistusmatka Ranskaan laskettelemaan! Eikä vaimoja ole kutsuttu mukaan... :kieh: :kieh: Raivostuttaa jos tuollaisen matkan takia sit menetetään tässä kuussa mahikset.

Plussatuulia teille kaikille muille, jotka nyt jännäilevät, odottavat ovista tai joilla se juuri on tai oli...Ja :hug: kaikille tädin yllättämille tai muuten vain mieli maassa oleville. Kyllä se tästä!

 
tännehhän on tullut hyviä uutisia!

Onnea Juuliai!!!! :flower: :D mitäs mies tuumasi :D

Diodium: :hug: varmasti ottaa pannuun. Mut jos me molemmat sitten ens kierrosta viimestään ;)

Entäs Miikkis? Mitään uutta??

Tulehhan Berry kertomaan huomenna sitten kuulumiset! :hug:

Pikku hiljaa pitäs varmaan kone samuttaa.. aamulla ois aika hierojalle.. ensimmäistä kertaa elämässäni :eek:
 
Onnea Juuliai ja Millimenninkäinen!

Minä en valitettavasti vieläkään saanut liittyä plussanneisiin :/ . Aamulla testasin negan ja nyt illalla saapui täti. :| Anteeksi omanapaisuuteni! On vaan sen verta surkea olo, viikon päästä olis laskettu aika, ja jotenkin kuvittelin olevani siihen mennessä jo uudestaan raskaana.
 
Aivan mahtavaa Juuliai! Onnea ihan hirmuisesti!!!!
Ja kiitos kauniista sanoistasi :heart:

Jo meinasin tänne kirjoittaa, että kyllä nyt on aika niitä plussia tulla taas
Lisää vaan!!!

Sonja74 voi kurja, että se täti sitten löysi sinne tiensä, olen tosi pahoillani
Onnea uuteen kiertoon :heart: Tiedän miltä tuntuu kun laskettu aika lähenee eikä ole vieläkään uudestaan raskaana.. se on tosi rankkaa
Mutta ei sitä auta kuin yrittää selvitä sen yli. Voimia


OmaNassu Huomenna mennään poitsun kanssa sinne ihopolille. Toivon mukaan pojan ihoasiat saadaan järjestymään ja se lääkäri viitsisi tuon mun kainalopatin katsoa.
Kertoilen teille sitten..

Mulla on tänään ollut oikea urheilupäivä, kun päivällä kävin ratsastamassa

ja illalla vielä tanssimassa

Nyt onkin aikas väsy olo, joten listojen päivityksen jälkeen painun pehkuihin


Hyvää alkavaa viikkoa kaikille
 
EpsKeps ja danjuska...juu kyllä sitä on taas koville pistetty mut tää akka ei anna periks nii o muutenki kovia kokeneena opittu eteepäi pyrkimään... :kieh:

Onnea juuliai ja tarrasukkia pikkuselle :heart: :heart: :flower: :flower:
Ja Millimenninkäiselle punasia viivoja =)

Sonja74 sulle oli tehty 2 lääkkeellistä poistoa... ja sitten vielä päälle kaavinta...kuinka pian sulle tehtiin tuo kaavinta noije lääkkeitte jälkeen...Millasta vuotoa sulla oli??Kipuja???Jne...kerro lisää...mulle tehty nyt kaks lääkkeellistä eikä vuoto ole ollu mitenkää runsasta tai mitään...ei etes niin paljoo ole tullut ku menkkojen aikaan....
 



Haaveissa esikoinen


Riine.......................KM 10/07
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Julietta......................KM 09/07............................KP 3/40
Katherine...............KM -/- ....................................KP 4/28
Miikkis 25v ............KM 12/06,TM03/07,KU05/07..PP 5 (KP 21)
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07...........................KP 6/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 7/-
Diodium...................KM 11/07..............................KP 10/30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 12/30
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 23/28
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 27/35
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 27/-
Siilura......................KM 10/07.............................KP 31/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 33/-

Haaveissa toinen

Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Fey.........................KM
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 12/-
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 12/29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 18/32
MyAngels.................Enkelipoika 06/07,KM 12/07..KP 18/28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 19/26-28
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 31/26-29

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Mymmyry..................KM 12/07
Emunen....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 18/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 21/30-32

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........Enkelipoika 11/07
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 25/-
Masukki08.................KM 11/07............................KP 28/32-42

Haaveissa viides

Tilly...........................KM --/07, 10/07.................KP 25/-

Haamuilijat


 
Onnea juuliai! :flower:

Ansku07 Ovis on jossain ihan karkuteillä :| Kierto on varmaan sekaisin km:n jäljiltä, ja sitten selittelin itselleni myös että ehkä sitä ei tässä kierrossa tule kun olen imettänyt meidän kuumeista vauvaa melko tiheään myös yöllä viime päivinä ja lisäksi joutunut napsimaan buranaa kun niskat ja pää on ollu jumissa huonosti nukutuiden öiden takia. Taidan testata vielä muutaman päivän ajan varmuuden vuoksi.
 
hyvää viikonalkua kaikille!

Sonja: :hug: varmasti keljulta tuntuu. Jaksuja kovasti. Ens kierrosta sitten, eikös joo!

Epsu: tulehhan sitten kuulumiset kertoo. Onko teidän pojalla sitten pahaa ihottumaa vai miks iho polilla?
Me jouduttiin olemaan iho poililla yötäkin pojan kans kun niin paha atooppinen ihottuma.. ja myöhemmin selvis sitten päälle vielän allergioita.

Tulkaahan nyt kertomaan lisää hyviä uutisia!

Hierojalla kävin ja kylläpä tuntu hyvältä.
Tuossa imuroin ja nyt aattelin vielä kallistua pitkälleen että jaksaa töihin lähtee. Olo on aika kipeä, palelee ja oon ihan kamalan tukossa ja kurkku kipeä mutta kun ei kuumetta oo niin on se töihin mentävä.

 
onpas tänne tullut tekstiä.

Ensinnäkin millimennikäiselle onnittelut haamusta! Ja Juuliaille onnittelut plussasta!

sonja74 pahoittelut tädistä. Se tosiaan yllättää kuinka nopeasti se laskettu aika tulee. Vaikka meillä aika nopeasti tärppäsi uudestaan ja toinen km oli tosi aikasilla viikoilla, niin enää pari kuukautta on jäljellä siihen ekaan LA:n.

Mietin tuossa, että toivottavasti meillä ei kauheasti tuo laihdutud vaikuttaisi mahdollisuuksiin. Tai oikeastaan olen vain jättänyt sokerin pois (lukuunottamatta viikonlopun herkutteluita :LOL: ) eikä se millään ihan hirveällä vauhdilla ole pudonnutkaan, mutta silti... Nyt on 3,6 kg tippunut!

Onko muita, joilla rinnat kipeytyy älyttömästi. Missä vaiheessa se tapahtuu? Aina oviksen jälkeen? Mulla kun on jo pidempään vihlonut vatsaa (molemmilta puolilta :D muuten) ja nyt on pari päivää ollut rinnat kipeet, niin mietin vaan että joko mulla näin aikasin oli ovis...? Yleensä mulla kipeytyy nännit eka mut nyt on kyl koko tissit tosi kipeet, oikeen vihloo ja kutittaa. No ei se kyl haittaa, jos se meni jo, niin kyllä se hyödynnettiinkin...

Miikkis miten jaksat? tuli vaan mieleen, et jos ite olis samassa tilanteessa, niin en tietäis miten päin olis. Ihan eri asia kun ei tiedä onko mitään hedelmöittynytkään :)

Mites muilla viikonloppua vietetty? Taas paluu arkeen ja poitsu höpötteleekin tuolla sängyssään, niin lähden aamupuuron keittoon!
 
emunen
Tänne en olekaan vielä raportoinut kahdesta viivanpaikkahaamusta, toinen la-iltana ja toinen tänä aamuna. Liian aikaisin testailen ja haamuja tuskin näkee. Parin päivän päästä taas uudestaan...

Onnea plussista ja haamuista! Ja paljon voimia kaikille tarvitseville! :hug:
 
Heissan!

Englannissa on tänään virallisesti vuoden masentavin päivä! Jouluiset laskut erääntyvät, uudenvuodenlupaukset hiipuvat, on maanantai ja kesään on vielä aikaa, eikä aurinkoa juuri näy...Nyt jos koska tarvitaan positiivista ajattelua!

Kopsaan laiskuuttani tuonne syysvauvahaaveilijoihin kirjoittamani pätkän:

Lueskelin tuossa just Zita Westin How to get pregnant -kirjaa. Hän on oikein guru täällä ja ihan maalaisjärkinen tuntuu olevan. Yksi suurimmista syistä hedelmättömyyteen on liian harvoin harrastettu seksi!! West sanoo, että seksiä pitäisi harrastaa jo kuusikin päivää ennen oletettua ovulaatiota (ja ihan sit muulloinkin, jotta siitä ei tule vain suorittamista, vaan seksin ilo säilyisi). Nykyisin kun ovulaatiomittareita käytetään, useampi hedelmällinen päivä on saattanut mennä sivu suun, jos seksin ajoittaa vain ja ainoastaan testissä saadun plussan jälkeiseksi. Tällöin yleensä hedelmällistä aikaa on jäljellä enää noin vuorokausi. Oman hedelmällisen aikansa voi laskea esim. jos kierto on 28 päivää: 28-20 päivää, eli kp 8 alkaen jo! Ja jos kierto pitempi, 35 päivää, 35-10 tai 15. Eli ennen ovulaatiota jopa kuusi päivää voi olla jo hedelmällistä aikaa ja ovulaatimittarin tulleen plussan jälkeen kannattaisi rakastella 2 seuraavana päivänä. Nyt naiset siis peitot heilumaan vain enemmän, mikäli mahdollista!

Täällä myös aamu-uutisissa kerrottiin uudesta tutkimuksesta, jonka mukaan kahvin juominen onkin vaarallisempaa kuin on luultu, siis raskaana oleville. 2 kuppia kahvia päivässä saattaa lisätä keskenmenon riskiä.

).( Kp 10 ja mies lähtee tänään illalla työmatkalle, takaisin torstaina. Peittoja heiluteltu eilen ja tänään! Ja mulla ovismaisia kipuja, joten hieman on toivoa.

Mukavaa ja positiivista maanantaita kaikille!

 
juuliai Kovasti onnea plussasta!

millimenninkäinen ja emunen Onnea haamuista! Toivottavasti viivat vahvistuu pian!

Danjuska ja Epskeps Rami kiittää onnitteluista!

Epskeps Mulla yleensä ovis tulee just kp 18 paikkeilla, nyt tosin ainakin oireili jo aikaisemmin, jos sitten sitä edes oli.. Pidän täällä peukkuja db!

(.) Kohta pitää lähteä ajelemaan Oulaisiin, varmaan tuossa neljään mennessä olen takaisin, toivottavasti. Mies tuli kotiin töistä aiemmin, että on kuopuksen kanssa. Sillä oli kyllä hieman pahoinvointiakin, että liekö sitten vatsatauti vielä tulossa :/ Mutta palailen sitten illemmalla :wave: :wave:
 
Danjuska: Olo on aika tympeä... Se kauhea kipukohtaus oli kai jotain tädin typerää pilaa... Se tuli sitten uudestaan lauantai-iltana ja kyllä sillä taitaa olla ainakin muutama jättisaavi mukana. Ja joku puukkokin sillä on.... Ei kiva......

Epsu: Tänään ois sitten vissiin kp 3... jos viittiit jossain vaiheessa vaihtaa....

Mä taidan nyt pitää palstataukoa, kun ei jaksa oikeen mitn..... Tsemppiä kaikille! :flower:
 

Yhteistyössä