Sini, jos nyt pläräsin taaksepäin oikein ja tulkitsin ni sulla on noin 5viikkoa keskenmenosta? Mulla kesti tokassa vuoto 6 viikkoa. Ensin reilu 3 viikkoa, päivän tauko ja siihen tuli menkat ja menkat vain jatkuivat niukkoina. Ja mulla oli myös km viikolla 12 ja lääkkeillä hoidettiin. Tiedä sitten kuinka paljon vuodat, kaikkihan on suhteellista, mutta jos mun laskut nyt täsmää, että viidettä-kuudetta viikkoa sulla menossa, ni minusta on vähän hätiköityä lekurilta kirjottaa pillerit (vai oliko teillä muutenkin ehkäisytarkoitus?)? Onko ultrattu? Siinähän sen näkee, että onko kohtu kunnossa. Ja hemppa kuitenkin kohtuullisella tasolla, eli varsinaista haittaa vuodosta ei vielä ole? En ole ikinä kuullut, että hoidettaisiin pillereillä jälkivuotoa?
KOROSTAN: En ole lääkäri, en tiedä, kunhan pohdin. Oiskohan jollain muulla moisesta kokemuksia, että onko tuo pilleriratkaisu ihan yleinenkin?
Palautuminen sinänsä nyt selkeästi vie hetken, jos
meritähdelläkin meni ekaan ovikseen melkein puoli vuotta eikä mullakaan nyt todnäk ole toukokuun jälkeen moista ihmettä vielä tapahtunut.
Tulikin tosiaan vielä mieleen, että onnea paljon
mymmyryy, mahtava syntymäpvm sinulla, mulla toinen täyttää tänään kanssa vuosia ja se on se mun pienenpieni

(7v ) vauva

ja mulla on kamala luopumisen tuska

ja se on jo niin iso ja

ja

ja

ja kohta se muuttaa kotoa

pois ja...

. Mutta siis
onnea sankarille!! :flower: :flower: :flower:
Ja
meritähdelle ISO HALI takas ja kaikille muillekin, mulle tulikin parempi mieli kun tänne taas tulin. Ai niin ja
pepulle kanssa halitus, meidänhän piti jo olla raskaana ja kohta lomailla enneuneni mukaisesti yhdessä. Ja kaikille muille kanssa halit.
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: