KM jälkeen kuumeilevat

Hei kaikille ja tervetuloa muillekin uusille! Itsekin katsoin tuon dokkarin keskenmenoita ja pakotin miehenkin katsomaan. Aika vakavaksi kyllä veti, jotenkin niin tietää sen tunteen gynellä, kun sanotaan, että täällä ei valitettavasti näy mitään. Se oli mun mielestä koko än kamalan prosessin hirvein vaihe ja jotenkin mua niin sattu, kun ajattelin niiden naisten tuskaa. Ihanaa kuitenkin, että tämä nuoripari sai oman oikkuisen lopulta. Se kuitenkin valoi vähän uskoa.

Kamalia asioita on kyllä tämänkin palstan naisille tapahtunut, ne koskettaa yhtälailla. Uskon kuitenkin, että ne käännetään lopulta voitoiksi ja voimavaroiksi itselle. Ehkei ihan pian, mutta ajan kanssa. Toisaalta esimerkiksi kohtukuolema tai nyt täällä mainitut rakenteellisten vikojen takia tehdyt keskeytykset ovat niin kovia paikkoja varmasti, etten halua viisastella ja sanoa että ne käännetään voimavaraksi itselle. Mutta uskon, että kun on joutunut kokemaan hyvin ikäviä asioita, niin tulossa on kahden verroin ilisempia juttuja.

Itse olen täällä jo vähän topiunut menkkojen tuomasta masennuksesta ja koitan ajatella ovulaatioon asti muita juttuja. Huomasin vime kierrossa kuitenkin, että olen noin viikon menkkojen jälkeen aina vähän masentunut tädin tulosta, sitten taas uskon vahvasti, että tästä kierrosta tärppää, ovulaation jälkeen tunnen jos mitä varmoja merkkejä tärpistä ja masennun jo valmiiksi vähän ennenmenkkoja. Tekeeköhän mun mieli tarkoituksella noin, jotta ovullation aikaan jaksan uskoa tärppiin ja pessimistisesti ennen menkkoja valmistun pettymykseen. Tajusittekohan mitä tarkoitin, vähän vaikeesti selitetty.

Tsemppiä kaikille tädin kohdanneille ja uskoa uuteen kiertoon. Kyllä me piru vie täältä noustaan!
 
Herkkupepulle :hug: menkoista, höh. Mulla on sama päähänpinttymä kun sulla. Meidän pienin täyttää toukokuun alussa 3 ja olis tosiaan kiva että ei tarttis olla työttömänä. Noi hoitolaiset vissiin on toukokuun loppuu(jos siis en jää ennen äippälomalle) mutta kesäkuun alusta ei oliskaan sit mitään tuloa.

Epskeps älä vielä luovuta, jospa se nyyti vielä teillekkin suodaan.

Vähän oon täällä ollu ihmeissäni kun siis kp13 illallla oli maha kipee ja tuli vähä veriviiruja kun kävi vessassa mutta ovistikut oli miinusta sillon illalla. Eilen päivällä oli tikun viivat melkein yhtävahvat ja tänään vasta ovistikut selvää plussaa. Peittoja heiluteltiin tollon kp13 ja tänään että saapi nähä tuleeko mitään tulosta =)
No johan tuli tarkat sepustukset:)

 
täällä on siis aivan järkyttävä pahoinvointi ollu jo viikon ja muitakin oireita löytyy vielä en ole kyllä testannut..tuo pahoinvointi alkaa heti aamusta ja loppuu kun meen nukkumaan..mut nyt ei ehi enempää poika heräs ja vaatii maitoa..
 
AAM
Äittä-67 jos r.testiin tulee viiva haaleanankin niin se on plussa :D :heart:

Epskeps!! teitä koetellaan paljon, älkää luovuttako :) :hug: kyllä se nyytti teille suodaan toisen seuraksi... :heart:

motherille ja taaperolle plussatuulia... ++++++++++++++++ :whistle: :whistle:

freebird tervetuloa :wave: :hug: pahoittelut menetyksestänne.. :'( :| veti kyllä hiljaiseksi tekstisi.. juuri niin kuin mymmyryykin sanoi, älkää ottako kuuleviin korviin negatiivisiä ilmauksia muilta vaan toimitte kuten itse parhaaksenne näette. Joilekin tuo se yrityskin heti paremman mielen ja uskon tulevaan :)

 
AAM


12.9.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN



Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08..............................
MeaMimosa...........KM 3xKM...............................KP
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Minni-07................KM 11/07, TM 07/08..............KP
Dada.....................KU 07/08...............................KP 5/
tytti82...................TM 05/08...............................KP 5/30-33
Huhtityttö.............KM 5/08.................................KP 7/28
Liinakko..................TM 07/08..............................KP 7/28
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 16/29
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 17/28-30
tyttö onnellinen......KM 12/07............................KP 20/28-32
Elviira-76................KM 11/07.............................KP 23/26-27
Lymypiilo.................KM 07/08............................KP 27/28
Kanella..................KM 05/08..............................KP 30/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 33/30-40
Betania.................KM 06/07...............................KP 46/27-28 (palstatauolla)
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008.........
Oxford...................KM 05/08...............................
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08..............KP
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................KP
Snowball...............KM 04/08...............................KP
whisnefka.............KM 05/08................................KP


HAAVEISSA TOINEN




Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
Allusmamma...........KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 7/31
Annemaarit............KM 08/08................................KP 9/24-28
diddlina..................KM 07/08................................KP 9/26-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 1/27-29(palstatauolla)
Sonja74..................KM 07/07................................KP 63/26-29
Nemu......................KM 08/06, 08/08.....................KP
Pesonen.................KM 07/08................................

[color]


HAAVEISSA KOLMAS




woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 13/36
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08....KP 20/28
Happihyppy.............KM 02/08.......................................KP 22/30
Unicco......................KM 07/07......................................KP 24/
Äittä-67......................KM 07/08....................................KP 26/28-30
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 39/37
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08................KP (taustalla)

[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............
Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08....................KP 17/32 *yk1
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP 2/30-31 *yk2
[color]

HAAVEISSA VIIDES



Millukka...................KM 05/08.................................KP 6/30 *yk13
mother4..................TM,KM 6/08..............................KP 16/27-28 *yk2
taaperotx4..............KM 06/08.................................KP 26/32-38


HAAVEISSA KUUDES


Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08, KM 8/08.......KP (taustailee)
[color]

[color]

Taustalla:
ElinaMaria
Sini74
L-M
Sussoo
[color]

Haamuilijat:
Mötiäinen
emiliana
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:


Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Nirtsu.............................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
äittä67 varovaiset onnittelut :flower: :heart: Eiköhän se plussa ole... =)

Täällä tuntuisi täti olevan tuloillaan, mutta jostain syystä mieli on ihmeen positiivinen.
Tai ei mitään vuotoja ole vielä ollut, mutta menkkajuilinta on alkanut.

Jos tänään alkaisi, niin kierto jäisi 32 päivään, mikä olisi tosi hieno juttu, kun viime kierrot on ollut 37-41 päivää. Jokatapauksessa ei pitäisi yli 34 päivän kiertoa tulla ovistestien perusteella joten lyheneehän tämä ainakin muutamalla päivällä taas. Suunta on siis oikea.

Ovistikkujakin on vielä jäljellä joten taidan ensi kierrossakin tikuttaa. Odottelen melko hyvin mielin uuteen kiertoon ja yritykseen pääsyä.

-Meritähti-
 
Onnittelut äitälle! :flower: Kyllä se plussaa on!

Tervetuloa uudet halien kera :hug: :hug: :hug:

Miksi taaperotx4 et ole vielä testannut?!? Vai tarviiko sun edes testata, kun on tollaset oireet =)

Mulla on kans tytti ihan täsmälleen samanlaiset fiilikset kierron eri vaiheissa. Masis iskee n. 5 päivää ennen menkkoja. Onneksi mulla on noita lapsia jo kaksi. Pitää vaan muistaa nauttia niistä. Ovat muutenkin niin helpossa iässä just nyt :heart:
Ens viikolla meen kyllä ostaan ratsastusta varten uuden ja kalliin turvaliivin, kun en kerta näytä tulevan raskaaksi. Oon ajatellut, ettei mun kannata sitä ostaa, kun tuun sitte hetikohta raskaaksi ja se liivi jää sitten kaappiin pölyttyyn. Nyt sen kuitenkin ostan, niin seuraavísta menkoista seuraa jotain hyvää.

Epskepsille toivois jo plussaa!!!! Ja tietty teille kaikille muillekin. Mulle ei oo nyt sitten pariin kuukauteen väliiä, kun saan se uuden turvaliivinkin =) ja pääsen ratsastaan sen kanssa.

t. happihyppynen
 
:hug: kovia kokeneille, tervetulo toivotukset uusille :)

ON:aan ei kuulu oikein kummoisia.
Positiivisin mielin, yllättynyt olen :)
Tänään kp5, alkaa olla menkat loppusuoralla,tuhruttelua vain (anteeksi tarkka sepustus),
eli ainakin tuntuu kroppa jotenki päin olevan jo mallillaan.
mun norm kk:tiset kun on kestäny sen 5-7pv.

Hei muuten, te tietävät:
Jos ovistestiin tulee haamu eikä vahva viiva ni tarkottaisko se sitten vain ettei ole ovista vai tarkottaako se että se on mahdollisesti lähellä/tulossa?
olis kiva tietää tosta tikuttelusta enempi ennen ku sen alottaa..
aattelin alkaa kokeilee tos kp11 kohilla, kun ei varmaa tuo kesto :whistle:
ymmärsiköhän kukaan tätä.. |O
 
kaikille "osanotoista",voiko sen nuin sanoa...mutta kuiteskin,kiitän. en löytänyt omaa nimeä tosta listasta vielä,kuulun vissiin tohon haaveissa toinen(enkelivauva 05/08... ):heart:
tänne nyt ei mitään uutta,mennään tyyliin tjot,mutta jos menee yli vuos tässä yritellessä niin eikös sillon saa hakeutua hoitoon tai selvittämään mikä mättää...?
Nyt yritetään kuiteskin keskittää ne peiton heiluttelut sinne(kin) ovis aikaan,viimeksi ei silleesti niitä kytätty. se kai kertonee että tosissaan ollaan liikkellä. mitään tikkuja ja testejä en oo ikinä käyttäny,oishan ne vissiin hyvä hommata,tietäs ainaskin varmasti millon ovuloi =) me ollaan vielä niin alkutekijöissä että ihan hävettää tää oma tietämättömyys näissä tikutus ja muissa asioissa! koittakaa kestää..neuvoja varmaan joudun rankumaan :headwall:
hyvät viikonloput kaikille! T: urpo lintu...
 
tohon lisäkeinoihin..oon jostain lukenu et kun juo greippimehua,niin limakalvoista tulee "tarttuvammat" tai jotain...niin raskaustumis mahd paranee..en tiedä onko perää :p ja mummo sanoi et pidä villasukat jalassa niin ei lapslykky mene! en oo ikinä ilenny kysyä miten se asiaan vaikuttaa :LOL:
 
Dada en ole mikään ekspertti noissa ovistesteissä, kun vasta tässä kierrossa niitä ekan kerran käytin. Mulla kuitenkin se haamu vahveni ovista kohti kunnes tuli plussa ja lähti sitten taas haalenemaan tosi nopeasti. Riviin kun laittaa allekkain ne testit niin näkee hyvin kuinka se testiviiva asteittain vahvistuu.
Sit kun rupes vahvistumaan niin teinkin kaksi testiä päivässä ettei mene lh-huippu ohi. Mun kohdalla ainakin kannatti, koska kello 12 aamupäivällä saatu ovisplussa ei näkynyt enää klo 20 illalla. Ja mulla siis on niitä mammaksin liuskatestejä.

Nuista lisäkeinoista, ei ole mitään poppaskonsteja kokeiltu, mutta jostain kuulin, että olisi hyvä jos nainen saa orgasmin vasta miehen jälkeen (kuulemma ohjaa siittiöitä peremmälle). Lähetyssaarnaaja-asentoa jossain kehuttiin parhaaksi, kun sekä pääsee syvälle eikä valu helposti ulos.

freebird kyllä minun käsittääkseni pääsee vuoden jälkeen tutkimuksiin, jollei raskaaksi ole tullut. Itse huomaan välillä ajattelevani, että "ensi keväänä sitten tutkitaan", vaikka meillä on menossa keskenmenon jälkeen vasta yk4.

Hyvää viikonloppua kaikille!

-Meritähti-
 
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
Onnittelut äitälle! :flower: Kyllä se plussaa on!

Tervetuloa uudet halien kera :hug: :hug: :hug:

Miksi taaperotx4 et ole vielä testannut?!? Vai tarviiko sun edes testata, kun on tollaset oireet =)

Mulla on kans tytti ihan täsmälleen samanlaiset fiilikset kierron eri vaiheissa. Masis iskee n. 5 päivää ennen menkkoja. Onneksi mulla on noita lapsia jo kaksi. Pitää vaan muistaa nauttia niistä. Ovat muutenkin niin helpossa iässä just nyt :heart:
Ens viikolla meen kyllä ostaan ratsastusta varten uuden ja kalliin turvaliivin, kun en kerta näytä tulevan raskaaksi. Oon ajatellut, ettei mun kannata sitä ostaa, kun tuun sitte hetikohta raskaaksi ja se liivi jää sitten kaappiin pölyttyyn. Nyt sen kuitenkin ostan, niin seuraavísta menkoista seuraa jotain hyvää.

Epskepsille toivois jo plussaa!!!! Ja tietty teille kaikille muillekin. Mulle ei oo nyt sitten pariin kuukauteen väliiä, kun saan se uuden turvaliivinkin =) ja pääsen ratsastaan sen kanssa.

t. happihyppynen
Eipä kai tarttis testata,mut sitten kun neuvolaan soittaa niin ne aina haluu tietää että oonko varmasti saanu plussan testillä kotona,niin sen takii ajattelin joku päivä testata..tossa mulla on testi odottamassa ja kokoajan mietin että teenkö vai en..kun kp on nyt 27 niin voiskohan se jo näyttää jotain.. :D
 
Tänään kun olin yhden kaverin kanssa kahvilla niin se kahvi rupes tekee tosi pahaa hyvä kun ees pystyin sen juomaan loppuun ja sitten tuo tupansavu vasta pahaa tekeekin tai kun täytyy pestä pojun peppua kakan jälkeen se vasta herkkua on tämän olon kanssa..
 
Heippa,

Mulla on taas täysin turhaa aikaa, niin olen koko päivän viettäny vähän surffaamalla ja muuta. No... sainpa edes sitten valkattua vaunu- ja sänkyehdokkaita, jotka ukollekin kelpas.

Mutta tulin tänne kurkkasemaan ja huomasin tuon Dadan kysymyksen. Greippimehu auttaa sinänsä, et se lisää sitä naisen "eritetuotantoa" oviksen aikaan eli parantaa siittiöiden mahdollisuutta päästä perille. B) ...toimivuudesta mulla ei ole niin tietoa. Ekan raskautumisyrityksen aikaan sitä käytin (vaikka sinäsä siihen ei silloin ollu tarvetta... :whistle: ), mut tokalla kerralla oltiin ihan "luomuna" matkassa. Mutta tiedän monia, jotka sen nimeen vannovat.

T. Kärppä ja papunen 15+6
 
meritähti:

kiitos paljon vastauksesta. minunki testit mammaksilta.
sillon kun sulla tuli se eka haamu tohon mammaksin testiin niin kauanko siitä meni että tuli huippu?, jos saa kysyä :D
Minä vieläkin pohdin millon sitä tikkua koittaisi..ehkä maltan sen viitisen pv ni sit pitäs näkyillä jotakin jos lyhyt kierto :)
 
Oltiinkin Dada yhtä aikaa linjoilla. Mulla tuli joka kerta jonkinlainen haamu, mutta sit kp17 kävi niin et se haamu näkyi heikosti vielä testin kuivuttuakin. Sitä ennen se hävisi kun testi kuivui. Sit kp19 tuli plussa, eli kaksi päivää sen ekan selkeämmän haamun jälkeen.
 
Allusmamma mulle voipi päivittää kp1/28-30 tai huomenna tietty kp2 what ever.

Tää täti ei sapeta yhtään, kun tuli hiljaa hiipien eikä mitään kipuja eikä varsinkaan migreeniä ole ollut. Johtunee kai siitä, että tätä oikein odotinkin jo.

Lekurilla olen saanu laukata noiden hoitojen takia ilmi tulleen jutun takia, kun vähän nyt näyttäis siltä, että mulla taitaa olla kaikkien vattaoireiden ja sun muiden rasittavien juttujen taustalla keliakia. Vielä sitä ei olla kirkossa kuulutettu, mutta verikokeet ainakin liputtaa sen puolesta. Olihan tuossa kymmenisen vuotta sitten mulla jo guleenittomat pari vuotta, kun todettiin vilja-allergia, mutta siitä päästiin siedättämällä vilja kerrallaan kaikki takas, mutta nyt kai suolisto sitten sanonu ittesä irti kotimaisista viljoista. Mitähän vielä. Alkaa jo loppua kärsivällisyys tän kropan prakaamisen kans. No, tuohon ruokavalioon kyllä tottuu, viikko mennyt ja kiloja neljä pois. Turvotus kai lähtee. Jos se todella on keliakia ja siitä löytyy syy kaikkeen vaivaan mahassa ja ihossa, niin olen vain tyytyväinen, että syy löytyy, eikä kaikki mene luulotaudin piikkiin.

No, tästä jatketaan. Ompa sitä tässä maailmassa paljon pahempiakin asioita, kun yks hiivatin keliakia.

Plussapuhureita, Lumi-Marja

Tervetuloa uusille ja suuren suuret pahoittelut :hug:

Uusille plussille maharottomasti onnea ja tarrasukkia mukaan :heart:
 
Pahoittelut ja iso :hug: kaikille uusille.

En ole juurikaan jaksanut tänne kirjoitella, mutta olen kyllä säännöllisesti käynyt lueskelemassa teidän muiden kirjoituksia. On ollut niin lohdullista lukea kuinka samojen kysymysten ja pelkojen kanssa täällä niin moni "kohtalotoveri" on. Itsekin tällä hetkellä pyörii mielessä pelko siitä, kuinka uudelleen raskaaksi tuleminen onnistuu sekä tietysti pelko uudesta keskenmenosta.

Mulla reilu 5 vko tosta tyhjennyksestä ja ajattelin jo että fyysisesti selvillä vesillä ollaaan, kun menkat alkoi reilu viikko sitten. Muutamana iltana tällä viikolla ollut kuitenkin alavatsakipuja ja toissayönä heräsinkin kipuun ja sit eilen aamulla joku "klöntti" tipahti pönttöön ja pientä vuotoa ollut sen jälkeen. Tuli taas epätoivoinen olo, että eikö tää lopu ikinä... Toisaalta taas toivon, että sieltä nyt sitten tuli kaikki loputkin mitä mahdollisesti ollut vielä jäljellä. Mutta jos jotain kipuja vielä tulee tai tää vuoto ei kohta totaalisesti lopu, niin täytyy vaatia ultraan pääsyä.

Kaikesta huolimatta tänään elämäni ekan kerran kokeilin tota oviksen tikuttamista. Haamu siihen ilmestyi, täytyy jatkaa testailua ja toivoa että se siitä vahvistuu (ja että kaikki muutenkin kunnossa). Kiva, että täältä on saanut myös tietoa tosta tikuttamisesta ja muusta!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja toivottavasti tulee paljon iloisia plussauutisia =)
 

Yhteistyössä