KM jälkeen kuumeilevat

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaMaria:
hei... huomasin että tuolla on pieni virhe listalla. :attn: Eli mulla on 1/08 RK (keskeytys) ja 4 /08 km. Vaikka ei sillä sillai väliä oo, aattelin vaan pysyä totuudessa. ;) niin ja sit mulle vois kyllä laittaa noi kp:t 28-34. Nyt on ollu niin heittelevät kierrot... :headwall:
fiksattu :)
 
KAA onnea hirveästi ja toivon että kaikki menee hyvin ja pieni jaksaa kölliä masussasi turvassa ja lämmössä sitten piiiittkään ja kasvaa vahvaksi maailmaan :hug:
Vielä kerran siis kaikkea hyvää odotukseen ja pidä huoli itsestäsi ja pienestä toukasta masussasi siellä kasvaa nyt kultaa :heart:
 
Voi tuo Kaan plussa sai mut kyllä niin hyvälle mielelle! :D On kyllä mahtavaa ja ehdottomasti oli sun vuoro!!! :heart: toivon että teidän öttiäinen kasvaa vahvaksi, täydelliseksi ja maailman rakastetuimmaksi pikku otukseksi!!! :heart:

mulmul tähänkin pinoon iso :hug:

Allusmamma kiitos fiksauksesta!

Mie: Mulla on jo ihan hyvä fiilis. Jotenkin käsitin sen että munkin aikani tulee vielä. Vaikka joskus tuntuu että meille ei ikinä tuu vauvaa, mutta tulee ihan varmasti. En tiiä milloin mutta tulee. Siihen se on vaan uskottava ja luotettava. :)
 
myymä
Kopsuttu toisesta pinosta...

Mulla on hirveän kauhea ketutus päällä. MEnkkoja ei siis VIELÄKÄÄN kuulu mutta tänäaamuna testi nega :( Harmittaa vietävästi!
Oireita seuraavasti:

-runsas valkovuoto
-kuvottavaa oloa aika-ajoin (röyhtäilyn yhteydessä oksu käy kurkussa)
-rinnat turvoksissa
-vatsa turvoksissa
-repäsykipuja nopeasti esim. ylösnoustessa

Alkais nyt ne menkat jos on alkamassa eikä vaan kierto venyis ja venyis tai olisinpa vain raskaana mut että se ei vielä näkyis testissä :(

 
Iltaa Roista..tässä suunnittelen nukkumaan laittoa,yksin..nooo huomena saa köllötellä rakkaan viekussa :heart: :p
onnea plussanneille ja toivotaan hyviä hetkiä :flower: ja tässä ootan et saako loppukuusta testailla hmm.. :whistle: :p mulla ollut kovat rakasteluhalut hih..nooh tervettä se kai on ;) mutta nyt uinumaan :hug:
 
myymä
Minut voi merkitä PLUSSANNEISIIN! iiiiiik... Viiva on kyllä hailakampi mutta punainen viiva selvästi... Täytyy sanoa etten oikeen vieläkään tajua tätä.. uskaltaisikohan sitä nyt myöntää itselleen, että kai tässä raskaana ollaan!

:heart: Omanapainen oli mun viesti mutta en voi käsittää että meillä tärppäsi kertalaakista....

apua apua.. *shokki* :)
 
ONNEA MYYMÄ!!! :heart:
Täällä ei ainakaan tätiä vielä näy... Jos alkuviikosta ei ala näkymään niin sit kai pitää testata. Lykkään vaan sitä testaamista koko ajan, kun ei uskalla... :ashamed: Oireet on aika samat kun myymällä.
 
HEI,

kiitos sille, joka pilkkoi auntien pakettiin ja laittoi mulle!!! Siis mulla tuli auntie ja kolme pvää etuajassa. Mutta tää on ihan mahtavaa, ens viikon la lähetään reissuun, varmaan loppuu ennen sitä, tai ainakin vetelee viimesiään!!! Enpä ois uskonu, että näin aiheesta ilahdun! Ja sitte voi reissussa tehdä rakkautta ihan innolla. En kyllä kuumemittaria raahaa sinne mukaan!!!

Yritin jopa löytää menkkahymiön, ainoo jonka löysin oli sellanen, joka heilutti verista tampongia, se oli pervo. Väkivaltaisen hymiön otsikon alta kuitenkin löytyi hymiö, joka kuvastaa tunnelmiani. Hyvällä mielellä uuteen kiertoon, i-h-a-n-a-a!!!

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin...

 
En olis uskonu että näin ilahdun, mutta on tää hienoo. Kyllä ois perseestä koko viikon painia rantalomalla auntien kanssa!!

Kai se ku ei lainkaan osannu toivoa, kun toimintaa ei tuntunut olevan. Toivotaan, että tässä kierrossa ois jo toivoa!!!!



:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Myymälle sylintäydeltä onnea! Oireet olivatkin sitä laatua, että tapaus vaikutti selvältä jo niiden perusteella.

ON. Olen huuli pyöreänä. Viisi päivää sitten testasin oviksen. Nyt on iskenyt hiivatulehdus, mikä ei ole mitenkään ihme; aina se kerran kesässä iskee. Mutta mitä on tämä verinen vuoto? Ainakin toistaiseksi liian niukkaa ollakseen menkat, mutta joka päivä vähän jotain tulee. Ei kirkasta verta, vaan hyvin tummaa. Vaikea tietää, mistä on kysymys, kun keskenmenon jälkeen ei ole vielä yksiäkään kuukautisia tullut.
 
Onnea Kaa ja Myymä!!


Täällä parasta aikaa piinaillaan kun on kp 27/27 (viime kierto oli 27 pv), et tuleeko tättärä huomenna vai ei..
Tein jo hätäpäissäni testin aamulla ja negahan se oli
No eip auta kuin ootella.. taas vaihteeksi...
 
Onnittelut Myymälle ja Kaalle! :flower:


Epsulle
pidän hurjasti peukkuja!!!!

Itellä alkanut juilinta.. saa nyt sitten nähdä millon päättää täti kurvata.. tuleeko ajallaan vai vasta monen viikon päästä...

tänneppä ei mitään erityistä muuten..
 
Matsalu, varmaa se täti sieltä tekee tuloaan :) sit ainaskii pääset uutee kiertoo :)

Mie yritän täst lähi olla suht rauhallisena ja sit ain jos en huomaa niit repäsykipuja ni niist ainaskii tietää et ei oo raskaana jos ne puuttuu. Ne o semmoset selvät merkit :p Ny vaa ootellaan ovista.. kipuilua on ollu jo, ni olettasin munasolujen siel kasvavan jo :heart:

 

Yhteistyössä