\
peesaan. Meillä nukutaankin sit 9-10 aamulla. Mikä tulipalokiire meillä on?!? Ei mikään. nautitaan myöhäisistä illoista jaa aamuista. Jätetään aikaiset heräämiset työssä ja tarhassa käyville-sekä niille joille sopii aikaiset aamuherätyksetAlkuperäinen kirjoittaja 14.06.2006 klo 23:07 Aadan äiti kirjoitti:Vastaan nyt tähän aloitukseen, jaskan jauhannat voi jättää myöhemmälle
Meillä tyttö menee useimmiten yöunille klo 22-22.30....on aina ollu enempi virkunen illalla kuin aamulla. Tää sopii ihan hyvin meille! Me ei ainakaan tarvita parisuhteen hoitamiseen joka iltaista yhteistä aikaa tuntitolkulla, toiset ehkä enemmän. Aina silloin tällöin oon koittanu muuttaa rytmiä noin tunnilla aikasemmaks, mutta seurauksena on, että tyttö on väsyny ja kiukkuinen koko päivän ja sekös vasta raskasta onkin \|O Mun puolesta neiti saa olla tällä rytmillä vielä jatkossakin, siitä pidän kuitenkin kiinni, että tuota 22.30 myöhäsemmäks ei yöunille meno veny. Mun mielestä on ihana nukkua aamulla pitkään ja että on tällainen kiireetön rytmi nyt, kun ei tarvii lasta viedä vielä hoitoon ja herätä kellon soittoon Uskon, että rytmit saa muutettua, jahka opinahjo kutsuu!