Klassisen musiikin ystäviä, jopa harrastajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aloin muutama viikko takaperinkuunnella klassista ja käytänsitä rentoutumiseen ennen nukkumaan menoa. Keino poistaa stressaavat ajatukset mielestä. Ollu ihan liikaa vastoinkäymisiä ja ajattelin kokeilla ja nyt liki joka ilta. Outoa mulle, joka kuuntelee metallia ja rock metallia. Noh, vastapainoa hieman, raskaasta kevyeen.

Aloin muutama viikko takaperinkuunnella klassista ja käytänsitä rentoutumiseen ennen nukkumaan menoa. Keino poistaa stressaavat ajatukset mielestä. Ollu ihan liikaa vastoinkäymisiä ja ajattelin kokeilla ja nyt liki joka ilta. Outoa mulle, joka kuuntelee metallia ja rock metallia. Noh, vastapainoa hieman, raskaasta kevyeen.
Sehän kiva kuulla. Kuuntelen itse kaikenlaista, mut esimerkiksi yhtyeiden nimet jää tarkistamatta. Onko tämä klassista:
https://www.youtube.com/watch?v=CF0PH2rF6fA

Kiva kuulla! Minä rentoudun myös nykyisin usein klassista musiikkia kuuntelemalla, vaikka muuten kuuntelen muunlaista suosikkimusiikkiani.

Yhteistyössä