Ostin kalliimman laukun Klarnan osamaksulla marraskuussa 2011. Helmikuussa 2012 maksoin kaiken pois - tai luulin maksaneeni. Mulle oli kertynyt pari viikkoa viivästyneestä maksusta jotain korkoa josta ei KOSKAAN tullut mulle laskua.
Muutimme jouluksi 2012 toisaalle. Ei tullut mieleenkään ilmoittaa Klarnalle uusia tietoja sillä en tosiaankaan tiennyt että mulla siellä oli vielä jotain pystyssä kun ei yhtään lippusta tullut enää.
Keväällä 2013 mulle tuli Lindorfin 70e perintäkirje, jossa saajana oli joku täysin tuntematon AB-fima. Kun soitin sinne niin vasta siinä vaiheessa selvisi että kyse oli Klarnasta. Lindorf opasti minut soittamaan Klarnan perintään, joka oli joku Segurio tms. Neverheard-firma myös.
Soitin sinne ja todella vittuileva asiakaspalvelija sanoi että ovat mulle laittaneet sähköpostilla laskun tammikuussa 2013 ( sähköpostiin jota ei mulla ollut pitkään aikaan enää olemassakaan!!). Ja kuulema mun velvollisuus olisi ollut heille ilmoittaa ajantasaiset yhteystiedot. Tjaa, erikoista että mun pitäisi ilmoitella firmaan jonka olemassaolosta en ole koskaan kuullutkaan!
Lasku, jota en ollut saanut, perintäkuluineen oli heistä aiheellinen ja minä vastuussa vanhasta sähköpostista. Ja huomauttaisin etten ole koskaan mistään tilannut sähköpostilaskutusta.
Reklamoin asiasta kirjallisesti Klarnaa ja tätä Seguriota tms.
Klarnan vastaus oli että ei paljoa nappaa,reklamoi Seguriota. Segurio ei koskaan vastannut, vaikka asian riitauttaminen varmasti sitä vaatii.
Heinäkuussa tuli sitten käräjäpaperit. Piti sitten perkele maksaa että ei mene luottotiedot tuon paskalafkan takia. Uusi reklamaatio on jätetty, ei vastausta. Kuluttajaviranomainen pahoitteli, että Klarnan kanssa sattuu ja tapahtuu..