KLARNA tili - kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Klarna OY
mietin tos että tuleeko tässä Klarnassa mitään ylimääräisiä tilinhoito maksuja joita joudut maksamaan sit kunnes aika jättää vaikka tilattu tuote olisikin jo maksettu? törmännyt näihinkin mutta onneksi ennen tilaamista tullut esille.
Hei,

Klarna Tilille kuuluu kuukausittainen hallinnointimaksu 3,95 EUR. Kyseisen maksun maksat joka kerta kunnes koko tilivelkasi on maksettu. Kun olet maksanut koko tilivelkasi, sinulta ei enää peritä hallinnointimaksuja.

Jos sinulla on lisää kysymyksiä koskien Klarna Tiliä, vastaan mielelläni myös sähköpostitse osoitteessa palaute@klarna.fi.

Ystävällisin terveisin,
Kaisa
Klarnan Asiakaspalvelu
 
"Pettynyt"
Minun kokemukseni mukaan joskus toimii ja joskus ei.
Lähettävät muistutuslaskuja aivan liian nopeasti ennen kuin palautukset ehtivät kirjautua. Niiden selvittämiseen menee sitten turhaa aikaa ja asiakaspalvelu ei aina kovin innokkaasti toimi.
Harmi, että aika monessa kaupassa on tämä käytössä. Aiempien kokemusten perusteella tilaan mieluummin paikoista, joissa on joku toinen laskusysteemi.
 
[QUOTE="Pettynyt";29519816]Minun kokemukseni mukaan joskus toimii ja joskus ei.
Lähettävät muistutuslaskuja aivan liian nopeasti ennen kuin palautukset ehtivät kirjautua. Niiden selvittämiseen menee sitten turhaa aikaa ja asiakaspalvelu ei aina kovin innokkaasti toimi.
Harmi, että aika monessa kaupassa on tämä käytössä. Aiempien kokemusten perusteella tilaan mieluummin paikoista, joissa on joku toinen laskusysteemi.[/QUOTE]

Hei,

Todella ikävä kuulla, että olet pettynyt Klarnaan.
Mielelläni kuulisin kokemuksestasi lisää, ja siten toivoisinkin sinun laittavan meille viestiä osoitteeseen palaute@klarna.fi.

Ystävällisin terveisin
Kaisa
Klarnan asiakaspalvelu
 
Viimeksi muokattu:
MiguelSan.MP@gmail.com
Eka luvataan vaikka mitä ois tarkistan asiat ennen ensimmäistä tilausta,no nyt valitetaan ettei voi luottaa vaikka oon kaikki maksan ja maksan loputkin mut käyn mieluummin ostaas käteisellä muualta enkä suosittele muille jos tää on tällast kusetusta!!!!
 
Eka luvataan vaikka mitä ois tarkistan asiat ennen ensimmäistä tilausta,no nyt valitetaan ettei voi luottaa vaikka oon kaikki maksan ja maksan loputkin mut käyn mieluummin ostaas käteisellä muualta enkä suosittele muille jos tää on tällast kusetusta!!!!
Hei,

Harmillista kuulla, että olet pettynyt Klarnaan. Mielelläni kuitenkin kuulisin lisää tapahtuneesta. Toivottavasti sinulla on mahdollisuus olla meihin yhteydessä esimerkiksi sähköpostitse osoitteessa palaute@klarna.fi.

Ystävällisin terveisin
Kaisa
Klarnan asiakaspalvelu
 
"tytti"
Ihmekään jos Klarnan asiakaspalveluun soittaessa saa jonottaa tunti tolkulla, kun aspa henkilöt notkuu täällä keskustelupalstoilla nuuskimassa mitä heistä kirjoitetaan.
 

Yhteistyössä