KLARNA tili - kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
:)
siis olet ostamassa klarnalle?

klarna laskulle kun ostat niin syötät henk.tunnuksesi.
jos klarna laskulle niin sille pitää olla 100 euroa vähintään sun ostot.

oletan siis että teet jostain nettikaupasta tilausta :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
Mitkä helvetin palkkakuitit? Sä nyt mikään tilivelvollinen niille ole. Hyvänen aika.
No se helvetin todistus sun tuloista! kun ne kysyy sun vuositulot, niin sähän voit laittaa vaikka 1000000 vaikka sulla olis ne vaan 5000. Eli mietin tässä vain että tarksitaakohan ne niitä tuloja! eli pitääköhän sinne lähettää todistus tuloista! koska sieltä tulee kuitenkin lappu joka pitää allekirjoittaa ja lähettää takas.
Hyvänen aika.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :):
siis olet ostamassa klarnalle?

klarna laskulle kun ostat niin syötät henk.tunnuksesi.
jos klarna laskulle niin sille pitää olla 100 euroa vähintään sun ostot.

oletan siis että teet jostain nettikaupasta tilausta :)
nettikauppatilaus kyseessä juu :) mutta tili
 
minna
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
Mitkä helvetin palkkakuitit? Sä nyt mikään tilivelvollinen niille ole. Hyvänen aika.
No se helvetin todistus sun tuloista! kun ne kysyy sun vuositulot, niin sähän voit laittaa vaikka 1000000 vaikka sulla olis ne vaan 5000. Eli mietin tässä vain että tarksitaakohan ne niitä tuloja! eli pitääköhän sinne lähettää todistus tuloista! koska sieltä tulee kuitenkin lappu joka pitää allekirjoittaa ja lähettää takas.
Hyvänen aika.
en ole ikuna kuullut että kyselisivät palkkatuloista, eikä kaikilla mitään palkkakuitteja ole, esim. yrittäjällä.
ei ainakaan tonne ko. firmaan. henk.tunnus riittää
 
Ei sinne palkkakuitteja lähetetä. Itse tilasin nettikaupasta ja vain henkilötunnuksen tarvi laittaa. Huono kokemus siitä syystä, että mitään laskua mulle ei sieltä tullut, kun sitten reilun kuukauden kuluttua maksumuistutus. Toista kertaa en käytä mokomaa tiliä.
 
moi
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Ei sinne palkkakuitteja lähetetä. Itse tilasin nettikaupasta ja vain henkilötunnuksen tarvi laittaa. Huono kokemus siitä syystä, että mitään laskua mulle ei sieltä tullut, kun sitten reilun kuukauden kuluttua maksumuistutus. Toista kertaa en käytä mokomaa tiliä.
Laskun tulee tulla asiakkaalle aina tuotteiden mukana, eli varmaankin sinun tapauksessasi se on kauppiaalla jäänyt tulostamatta tuotteiden mukaan.
 
Sanna Toivanen/Klarna
Pieniä tarkennuksia noihin edellisiin kommentteihin.

Eli Klarna Tilillä tai Klarna Laskulla maksaessaan kuluttajan ei tarvitse toimittaa meille mitään palkkakuitteja tai muitakaan tositteita. Tilaus tehdään normaalisti verkkokaupassa, jossa meidän maksuvaihtoehtoja varten kysytään yhteystiedot, henkilötunnus ja vuositulot. Nämä tiedot tarkistetaan sähköisesti ulkopuolisista rekistereistä. (mm. väestörekisterikeskuksesta osoite jne). Laskuostoissa ei ole minimirajaa.

Klarna Laskulla ostettaessa verkkokauppa lähettää ensimmäisen laskun yleensä paketin mukana. Joskus jotkut kaupat lähettelee laskuja myös sähköpostitse, mitä emme kamalasti suosittele, koska sähköpostilasku ei löydä yhtä varmasti perille kuin paketin mukana lähetetty lasku. Jos kauppias on unohtanut printata laskun paketin mukaan, seuraavan kerran asiakas kuulee meistä valitettavasti muistutuslaskun muodossa. Me emme luonnollisestikaan toivoisi tällaisen tapahtuvan, mutta joskus näinkin käy. Ja kun näin käy, meille soittamalla pystymme poistamaan laskusta muistutusmaksun. Toivoisimme kovasti, että tekisitte näin, koska emme missään nimessä halua tuottaa kenellekään mielipahaa maksutapojemme takia. Tarkoitus on tehdä verkossa ostamisesta mahdollisimman helppoa ja turvallista.

Klarna Tilillä tilatessa verkkokaupan kassalla kysytään samat asiat kuin laskussakin. Erona Klarna Laskuun on se, että laskun loppusummaa voi lyhentää itse määritellyissä kuukausierissä. Eli kyseessä on osamaksu, johon lisätään korko ja jota varten täytyy allekirjoittaa lain mukaan osamaksusopimus. Kun olet tehnyt Klarna Tilillä tilauksen, verkkokauppa lähettää sinulle tuotteet ja me lähetämme ensin osamaksusopimuksen ja sitten ensimmäisen kuukausilaskun. Nämä tulee muutaman viikon viivellä tilauksesta ja niissä on tarkat ohjeet siihen, mitä tulee tehdä.

Mutta mikäli maksuihin liittyen ilmenee ongelmia, ottakaa toki yhteyttä. Osoitteesta www.klarna.fi löytyy meidän asiakaspalvelun yhteystiedot ja sivuilta löytyy myös nettikaavake, jonka kautta voi helposti vaikka siirtää laskun eräpäivää eteenpäin.

Mukavia nettishoppailuhetkiä toivottaen,
Sanna
 
"pettynyt"
Ei sinne palkkakuitteja lähetetä. Itse tilasin nettikaupasta ja vain henkilötunnuksen tarvi laittaa. Huono kokemus siitä syystä, että mitään laskua mulle ei sieltä tullut, kun sitten reilun kuukauden kuluttua maksumuistutus. Toista kertaa en käytä mokomaa tiliä.

Itselle käynnyt samalla tavalla, laskuja ei kuulu eikä näy kunnes yht äkkiä tuleekin muistutuslasku ylimääräisine kuluineen.. Aivan syvältä niiden toiminta.

Ja nyt paras: Taas laskua odottanut, tänään tipahti luukusta ILMOITUS PERINNÄSTÄ!

En suosittele kenellekkään ks. maksutapaa.
 
Täällä myös
Mulle kävi myös niin, että laskun sain ensimmäisen kerran muistutuslaskuna viiden euron lisällä. Ihmettelin kovasti, että miten en muista laskua saaneeni.. No varmaan siksi, kun sitä ei ollut tullut.
 
"janika"
Täällä myöskin juuri tuli muistutuslasku ylimääräsine kuluineen,vaikkei edes ollut laskua tullut... mur,pistää vihaksi ja huomenna soitan kyseiseen firmaan! minua ei pissitetä.
 
Tyttö vain
Jos ette saa laskuja, niin eikö silloin kannattaisi ottaa sinne yhteyttä mistä ne laskut kuuluu tulla? Tän pitäis olla ihan perus juttu kaikille, laskut on aina omalla vastuulla. Missä teijän maalaisjärki?! Sitten täällä ruikutatte omasta tyhmyydestä :D Säälittävää! Kai ootte lukenu kuinka postin koneet tuhoo paljon postia, postia voi hukkua matkalla, ihan mitä vaan....Ottakaa nyt itteenne niskasta kiinni aikuiset(ko?)!
 
"Perheenäiti"
Ihan p******tä tämä Klarna!!!! Huh, ei ikinä enää! Olen sähköpostittanut ja soittanut itseni siniseksi, jotta saisin vähänkin selvä, miksi taaas pitää maksaa, vaikka olen maksanut kaikki tuotteet, postikulut, laskutus-, hallinnointi- ja ties mitkä jallitusmaksut!
 
toinen perheenäiti
Sama ongelma täällä. Tyttö haluaa tilata monesti nettikaupoista jotka käyttää Klarnaa ja tuntuu että laskujen selivttäminen on äärettömän vaikeaa. Nytkin 3 kertaa tilauksissa on ollut kampanja "maksa lokakuussa" .. noh, Klarnasta tulee MUISTUSTUSLASKU jossa eräpäivä 2.10. ja perimiskulut 5 €. Ensimmäistä laskua ei vaan ole edes tullut ja kampanjan mukaan sen ekan laskun olisi pitänyt erääntyä vasta lokakuussa ilman mitään ylimääräisiä kuluja. Perskules kun harmittaa. Olen tytölle sanonutkin ettei tilaa enää mitää kaupoista jotka käyttää Klarnaa mutta monet nettikaupat sitä vaan käyttävät.
 
Klarna OY
Hei,


Haluaisin mielelläni auttaa teitä selvittämään mistä laskunne on koostunut. Jos ette ole vastaanottaneet alkuperäistä laskua, tulee teidän olla yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun.

Voitte olla myös minuun yhteydessä osoitteessa palaute@klarna.fi.

Ystävällisin terveisin

Kirsi
Klarna
 
"ZAZA"
Itse olen aina ollut tyytyväinen klarnaan. Olen ostanut vaatteita, kenkiä...jne. Viime kesänä ostin edes-takas lennot espanjaan kahdelle. Kaikki yhdistetty samaan laskuun ja joka kuu on muistanut se laskukin tipahtaa luukusta.
 
IIIIIIIIIIII
En mä ainakaan ole tarvinnut klarnalta kuin sen yhden laskun,siinä on kaikki tiedot,itsehän sinä päätät mitä sinne maksat kuussa. Ei tarvitse tehdä asioista niin hankalaa ja aina odottaa että kaikki tulee valmiina naaman eteen. Varmaan joittenkin mielestä Klarnan pitäisi tulla itse tuomaan oven taakse lasku ja vielä maksaakkin se. Kai jokainen tajuaa joka jotain tilaa että ne maksetaan,jos ei laskua näy niin hommaa se. Klarna antaa erittäin hyvin tietoja sivuillaan maksutavoistaan ja niin myös laskussaan. Yksin kertainen selkeä ja hieno palvelu. Kannatan. Eikä silti ole kalleimmasta päästä.
 
Klarna OY
En mä ainakaan ole tarvinnut klarnalta kuin sen yhden laskun,siinä on kaikki tiedot,itsehän sinä päätät mitä sinne maksat kuussa. Ei tarvitse tehdä asioista niin hankalaa ja aina odottaa että kaikki tulee valmiina naaman eteen. Varmaan joittenkin mielestä Klarnan pitäisi tulla itse tuomaan oven taakse lasku ja vielä maksaakkin se. Kai jokainen tajuaa joka jotain tilaa että ne maksetaan,jos ei laskua näy niin hommaa se. Klarna antaa erittäin hyvin tietoja sivuillaan maksutavoistaan ja niin myös laskussaan. Yksin kertainen selkeä ja hieno palvelu. Kannatan. Eikä silti ole kalleimmasta päästä.
Hei,

Kiva kuulla, että osalla teistä on ollut hyvä kokemus Klarnan tarjoamista maksuvaihtoehdoista ja palvelusta.

Teillä, joilla ei ole ollut niin hyvää kokemusta, voitte olla yhteydessä minuun, niin mielelläni autan selvittää epäkohtia, joita kohdallasi on mahdollisesti tapahtunut. Palveluidemme kehittäminen meille on erittäin tärkeää ja otamme mielellämme vastaan palautetta ja parannusehdotuksia. Minuun voit olla yhteydessä osoitteessa palaute@klarna.fi.

Mukavaa kevään odotusta!

Kirsi Klarnalta
 
Da
mietin tos että tuleeko tässä Klarnassa mitään ylimääräisiä tilinhoito maksuja joita joudut maksamaan sit kunnes aika jättää vaikka tilattu tuote olisikin jo maksettu? törmännyt näihinkin mutta onneksi ennen tilaamista tullut esille.
 

Yhteistyössä