Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Suosittelen lämpimästi tämän parivaljakon hoitavan tämän keskustelunsa yksityisviestin välityksellä.
Tämä on jo toisen moderaattorin suositus, kannattaa noudattaa sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Voi mun murusia, eipä tapella taas :hug:
Muuten cothis antaa teille molemmille keppiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Suosittelen lämpimästi tämän parivaljakon hoitavan tämän keskustelunsa yksityisviestin välityksellä.
Yhä edelleenkin, vastaus on ei. Miksi tämä y-viestein pitäisi hoitaa?
Kuten varmaan tiedät, mussuketjussa ei auota päätä.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No tehdään tästä sitten mussuketju niin saadaan jatkaa![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Voi mun murusia, eipä tapella taas :hug:
Muuten cothis antaa teille molemmille keppiä![]()
Annatko piiskaa kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kuten varmaan tiedät, mussuketjussa ei auota päätä.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No tehdään tästä sitten mussuketju niin saadaan jatkaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Suosittelen lämpimästi tämän parivaljakon hoitavan tämän keskustelunsa yksityisviestin välityksellä.
Yhä edelleenkin, vastaus on ei. Miksi tämä y-viestein pitäisi hoitaa? Vai saako bannia, jos ei tottele?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kuten varmaan tiedät, mussuketjussa ei auota päätä.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No tehdään tästä sitten mussuketju niin saadaan jatkaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mut nekin vois hoitaa yv:n kautta![]()
![]()
Ei voisi. :saint: Menisi vähän monimutkaiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kuten varmaan tiedät, mussuketjussa ei auota päätä.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No tehdään tästä sitten mussuketju niin saadaan jatkaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ei voisi. :saint: Menisi vähän monimutkaiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kuten varmaan tiedät, mussuketjussa ei auota päätä.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No tehdään tästä sitten mussuketju niin saadaan jatkaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mutta hei, älä viitsi sekoittaa mua tähän soppaan, pliis...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:[
Koska kyllä tuo vaikuttaa jo riitelyltä minun silmissäni, molemmat veettuilevat toisensa sanomisiin melkeimpä kilpaa. Minä jo luulin että olen eksynyt töihin kun tämän sivun avasin.
Käyttäkää sitä yksityisviestiä, kaikki eivät teidän 'läppäänne' ymmärrä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Onneks ei tarviikaan ymmärtää miten jotkut jaksaa aina ja joka asiasta vääntää..
Alkuperäinen kirjoittaja just:bannia molemmille.tuutte vasta vapun jälkeen
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Onneks ei tarviikaan ymmärtää miten jotkut jaksaa aina ja joka asiasta vääntää..
juu mäkää en jaksa ymmärtää et mukamas aikuiset ihmiset jaksais kinata turhista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:Alkuperäinen kirjoittaja just:bannia molemmille.tuutte vasta vapun jälkeen
Jos tässä ketjussa olisi tytsi ja inkkuli riitelemässä, niin bannia olisi jo tullut.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:no kyl se on aika säälittävää jos isukki ostaa auton ja sit kkk ei edes kestä pikku leikillistä vittuilua.... jos oot vielä isin pikku pimpero, niin kestä vittuilut edes kuin AIKUINEN....