Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä en tätä "sotaa" ole aloittanut ettäs tiedät. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä en tätä "sotaa" ole aloittanut ettäs tiedät. :kieh:
Ihan sama. Mutta asiaa olen sinulta kysynyt, ja siihen et suostu vastaamaan, niin :wave: :wave: Koska jos syyn tietäisin, mistä olet herneen nenääsi vetänyt, en sitä kyselisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no ootko sie aukonu päätäs bad virginille sillon ko se oli vielä pikkumyy ja haisulimamma? jos se juontaa jo niin pitkän ajan taa?
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä en tätä "sotaa" ole aloittanut ettäs tiedät. :kieh:
Ihan sama. Mutta asiaa olen sinulta kysynyt, ja siihen et suostu vastaamaan, niin :wave: :wave: Koska jos syyn tietäisin, mistä olet herneen nenääsi vetänyt, en sitä kyselisi.
no ootko sie aukonu päätäs bad virginille sillon ko se oli vielä pikkumyy ja haisulimamma? jos se juontaa jo niin pitkän ajan taa?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kaikki lähti siitä kun KKK teki ketjun missä hän kertoi että isä ostaa auton,mä vaan laitoin että me ostettiin ihan itse auto ja läpällä heitin että ei tarvinnut isukin lompakolla käydä..
No siitä KKK veti herneen nekkuun ja jo seuraavassa ketjussa,minkä aloitin,hän tulee haukkumaan mua huoraksi....että silleen..
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no ootko sie aukonu päätäs bad virginille sillon ko se oli vielä pikkumyy ja haisulimamma? jos se juontaa jo niin pitkän ajan taa?
Hyvin mahdollista... Jos sen lapsilla on ollu mun mielstä typerät lähiönimet, tai mies kateissa la.aamuna... Muuta ei äkkiseltään tuu mieleen. Enkä asiaa sen kummemmin lähde selvittelemään, on kysytty, ja jos ei vastata voi, antaa olla.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kaikki lähti siitä kun KKK teki ketjun missä hän kertoi että isä ostaa auton,mä vaan laitoin että me ostettiin ihan itse auto ja läpällä heitin että ei tarvinnut isukin lompakolla käydä..
No siitä KKK veti herneen nekkuun ja jo seuraavassa ketjussa,minkä aloitin,hän tulee haukkumaan mua huoraksi....että silleen..
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:voisitteko hoitaa nämä yksityisviestillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:voisitteko hoitaa nämä yksityisviestillä.
En. Ei tuu sitten niitä jälkipuheita.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tää lähti tosta mitä just kirjoitin ja sen jälkeen,kirjoitan ihan asiallisen jutun,niin tullaan päätä aukomaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tää lähti tosta mitä just kirjoitin ja sen jälkeen,kirjoitan ihan asiallisen jutun,niin tullaan päätä aukomaan..
Oliko mun autoaloituksessa jotain asiatonta?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:[
No et säkään näytä sitä kestävän
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:[
No et säkään näytä sitä kestävän
Mulle on ihan sama, mitä sä mulle sanot. Ei mua liikuta. Mutta nyt sait asian pois sydämeltäs, niin?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Nimittäin läppää..