Kivut ovulaation jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Salla

Vieras
Kysyn nyt uudestaan, kun yöllä en saanut yhtään vastausta.
Ihmettelen siis kipuja, jotka ovat tulleet oviksen jälkeen. Oli muutama ihan normaalipäivä välissä ja sitten alkoi vatsan turvotus, ihan kuin olisi täynnä ilmaa. Edellispäivänä alkoi vähän vihloa alavatsaa ja eilen sitä vihloi jo aika tavalla. Ihan kuin menkkojen aikaan, vihloi alavatsaa ja selkää. Se meni yön aikana ohitse, mutta tämä "turvotus" jäi...
Mitähän tämä voisi olla?
Pelkäsin täällä jo, että voisko olla endometrioosia, mutta ei kai. :(
Ehkäisyn jätin pois vasta n. 2 viikkoa sitten.

Mulla ei ole koskaan ollut mitään kipuja mutta esikoisen synnytyksen jälkeen mulla alkoi kauheat kivut ja tuntuu että ne on koko ajan kunnes taas alkaa uudestaan,Itsekkin luulin että mulla olisi endo mutta kävin sitten gynellä ja ei muka ole??No kai se pitää uskoa.Mutta en osaa sanoa että mitä se on ja mitä se voisi sulla olla.Mutta mä vain otan aina särkylääkettä jotka tosin ei auta mutta otan silti.

mulla taas on ollu niin että ainakin 2 viimeisestä raskaudesta on ovulaation jälkeen (n.4pvää)ollu muutaman tunnin kestäviä kovia vihlovia vatsakipuja..ja myöhemmin olen siis todennut olevani raskaana..tälläsiä kipu kohtauksia ei ole ollut muulloin joten ne täytyy liittyä jotenkin munasolun kiinnittymiseen tms.raskaudet on edenny normaalisti ja jotenkin muistelisin että mulla oli toi kipu juttu ollut jokaisesta mutta varmaksi muistan vaan näistä kahdesta.

Minäkin muistaisin, että mulla oli ekasta raskaudesta vähän vastaavaa, jonka takia sitten juoksin lääkärillekin, koska aikaisemmin multa on leikattu kysta ja pelkäsin, että se olisi uusiutunut. Silloin ei mitään poikkeavaa näkynyt gynellä, mutta silloin olinkin sit jo raskaana...
Tässä vain pohdin, että olisikohan kaikki voinut tapahtua näin nopeasti vai pitäisikö mun pelätä sitä endon mahdollisuutta??
Eilen sitä kipua kesti koko päivän ja kärjistyi illalla... nyt tuntuu ihan pienesti alavatsassa.

Mulla on kovia kipuja varsinkin juur ennen kuukautisia. Kovaa vihlontaa nivusessa ja se voi joskus säteillä koko jalkaan asti, joskus useamman päivänkin kestää mutta ei yhtä soittoa. Eikä ole endoa.

Ei tässä kai voi sitten kuin odotella ja katsoa, että mitä se oli. Aamusella oli vielä nippailua vatsassa, mutta nyt ei oikeastaan enää mitään.
Nännit ovat arat... Turvotustakaan ei nyt juuri huomaa.

Mulla tuli kiinnittymiskivut pari päivää raskautumisen jälkeen. Turvotti, nipisteli ja menkkamaisia kipuja. Kivut kesti n. 1kk. Syyn sain selville kun tein testin, sitten kun menkat oli myöhässä.

Mulla ne meni ohi kyllä ihan parissa päivässä. Nyt ei tosissaan ole oikeastaan enää mitään. Noh...aika näyttää, mitä se sit oli. Toivotaan, että ei mitään endon ensioireita! :(

nostan vanhaa pinoa, kun mulla tollasia kipuja myös.. vauva yrityksessä.. aikasemmissa raskauksissa ei mitään mainittavaa ennen plussaa. Siksi nyt pelästyin, että jos joku kohtutulehdus? Mutta siinä on vissiin aikast kovat kivut. Tied näitä sitten. Eilen yöllä alko ja edelleen ajoittain vihloo alamasua:(

Mulla nippailee mahaa oviksen aikoihin(jollon luulen sen olevan, ei testattu) ja jonkinlaista jomostusta on menkkoihin asti...

En kuitenkaan usko sen olevan mitenkään vaarallista ku menkat tulee normaalisti ja ei oo silleen kipee

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Mulla nippailee mahaa oviksen aikoihin(jollon luulen sen olevan, ei testattu) ja jonkinlaista jomostusta on menkkoihin asti...

En kuitenkaan usko sen olevan mitenkään vaarallista ku menkat tulee normaalisti ja ei oo silleen kipee

samoin. kyllä naisena olo on perseestä!

mulla kans alkaa mahaa nippailla heti ku limat alkaa ja yleensä taantuu ja sitten ennen menkkoja alkaa uudelleen. Mutta viime yönä valvoin pari tuntia kun sen verran poltteli selkää ja nipisteli mahaa. Edelleen tosi outo olo tuolla mahassa, pelkään jos onkin jokin tulehdus..? Mutta ei oo kuumetta ja pystyn kyllä käveleen ihan hyvin eikä vatsan tunnusteleminen mitenkään koske.

Yhteistyössä