kivuliain kokemuksesi tähän mennessä?

  • Viestiketjun aloittaja mysterious lady
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Joko jälkikivut viisaudenhampaanpoistosta (tulehtui pahasti) tai sitten jälkikivut vaivasenluiden poistosta (molemmista jaloista samalla kertaa).

Kumpikin noista peittosi synnytyskivut mennen tullen.
 
Kova kipu on vähän semmoinen, että sitä ei jälkikäteen kykene muistamaan semmoisena kuin silloin. Mutta olen luullut kuolevani kipuun kaksi kertaa. Ekan kerran, kun sain ilmarinnan ja tokan kerran, kun olin antibioottikuurilla, mutta ne antibiootit ei oikein sopineet mulle.

Jotta jompikumpi noista. =)
 
df
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Joko jälkikivut viisaudenhampaanpoistosta (tulehtui pahasti) tai sitten jälkikivut vaivasenluiden poistosta (molemmista jaloista samalla kertaa).

Kumpikin noista peittosi synnytyskivut mennen tullen.
Hih, nyt mun synnytyspelko hieman lieveni =) Mullakin nimittäin tulehtui suu tms. viisuripoiston jälkeen ja se sattui niin etten suuta saanut auki enkä kiinni, veri valui vaan =/ Teki tosi kipeää...

eli ehkä mä sitteki selviän hengissä synnytyksestä, vaikka yksilöllistähän se kipu on =/
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja df:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Joko jälkikivut viisaudenhampaanpoistosta (tulehtui pahasti) tai sitten jälkikivut vaivasenluiden poistosta (molemmista jaloista samalla kertaa).

Kumpikin noista peittosi synnytyskivut mennen tullen.
Hih, nyt mun synnytyspelko hieman lieveni =) Mullakin nimittäin tulehtui suu tms. viisuripoiston jälkeen ja se sattui niin etten suuta saanut auki enkä kiinni, veri valui vaan =/ Teki tosi kipeää...

eli ehkä mä sitteki selviän hengissä synnytyksestä, vaikka yksilöllistähän se kipu on =/
Mä oon ihan tosissani sanonut että menen koska tahansa mieluummin synnyttämään kuin poistamaan tota toista alaviisuria. Sen verran kovat kivut oli tosiaan... Ensin viisuriin tuli järkky reikä joka sattui aivan saa**anasti ja sitten tosiaan poiston jälkeen NIIN kipeetä teki. Ja tuo on ainoa kerta koskaan kun oon itkenyt kivusta...ja vielä useampaan kertaan.

Eli kyllä sä hengissä selviät synnytyksestä =)
 
Luulin että eka synnytys oli pahin, mutta sen ohi kipusi kyllä kirkkaasti munuaisiin noussut pissatulehdus 7 kk raskaana ollessani. Kaikkien raskausvaivojen ohella vielä tuo, niin jo oli |O jalatkaan ei kantanu, kun selkä oli niiiin kipeä ja kuumetta 42. Konttien kuljin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Luulin että eka synnytys oli pahin, mutta sen ohi kipusi kyllä kirkkaasti munuaisiin noussut pissatulehdus 7 kk raskaana ollessani. Kaikkien raskausvaivojen ohella vielä tuo, niin jo oli |O jalatkaan ei kantanu, kun selkä oli niiiin kipeä ja kuumetta 42. Konttien kuljin.
Aijaijaijaiai tän unohdin... :x :x :x Tuo kipu vie järjen.
 
Toisen jalan polvilumpio plumsahti pois paikoiltaan! Se ei sattunut kun tapahtui niin nopeasti, mutta kun sen jalan kanssa mentiin sairaalaan ja vasta jonkun 1,5h jälkeen laittoivat paikoilleen, kun polveen oli jo kerääntyneet nesteen ym niin se sattui!! Ja hel****tisti!!
:x |O
Jo pelkkä ambulanssin baareille nostaminen oli kidutusta! Samoin matka. Mutta ei nekään vedä vertoja sille itse takaisin laitolle...
 

Yhteistyössä