kivuista kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
olin viikko sitten tähystyksessä kipuja vieläkin, normaalia vai pitääkö ottaa yhteyttä lekurii? kivut ei kokoaikaisia vaan vihloo välillä tuonne oikealle jossa operoitiin ja samalle puolelle alaselkään :|

Riippuu varmasti paljon siitä mitä on tehty, mutta itselle tehtiin laparoskopia joskus vuosia sitten ja piti muka muutamassa päivässä olla ihan kunnossa. P*skat. Olin viikon vuodepotilas niiden hartiapistojen ja leikkauskaasun aiheuttamien vatsakipujen takia, siitä vielä viikko niin alkoi olla normaali olo. Tuntuu että aika usein vähätellään sitä miten nopeasti pitäisi muka toipua :(

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Riippuu varmasti paljon siitä mitä on tehty, mutta itselle tehtiin laparoskopia joskus vuosia sitten ja piti muka muutamassa päivässä olla ihan kunnossa. P*skat. Olin viikon vuodepotilas niiden hartiapistojen ja leikkauskaasun aiheuttamien vatsakipujen takia, siitä vielä viikko niin alkoi olla normaali olo. Tuntuu että aika usein vähätellään sitä miten nopeasti pitäisi muka toipua :(

verta poistettiin vatsaontelosta ja toinen munatorvi. eka lääkäri meinas että olisin ollut jo tänään työkuntoinen

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
sanokaas nyt jotain että saan mielenrauhaa :kieh:

No mä sanon, että soita sinne missä operoitiin!
Siis lääkärille ja sano mikä olo tai mee polille.

Kivut on henk kohtaisia aina ja JOS sulla onkin joku komplikaatio? :| :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
sanokaas nyt jotain että saan mielenrauhaa :kieh:

No mä sanon, että soita sinne missä operoitiin!
Siis lääkärille ja sano mikä olo tai mee polille.

Kivut on henk kohtaisia aina ja JOS sulla onkin joku komplikaatio? :| :wave:

lähteminen on vaan vaikeeta, kissoille ja lapselle hoitopaikka jne... kipujenkin kanssa taistelin kotona 4 päivää :whistle:

kuitekin nämä on vaan sellaisia ohimeneviä, että voiko johtua vaan vielätuosta operaatiosta

mä inhoon sairaaloita :kieh: :kieh:

Yhteistyössä