Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei voi kuin ihailla. Mulla on kaapissa lankoja, sekä ontelokuitua, kun joku villitys iski joskus. Mutta se villitys meni ohi yhtä nopeasti kuin tulikin. Eli toisin sanoen, olisi varmaan kivaa puuhaa mutta meikäläisen kapasiteetti ei riitä.
Mä syön mehujäätä :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28436495:Yks mun karvaisista lapsenlapsistani on vähän kasvanut muutamassa kuukaudessa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28436492:mä syön totally blackkiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28436495:Yks mun karvaisista lapsenlapsistani on vähän kasvanut muutamassa kuukaudessa
![]()
Nyt en osaa kyllä sanoaOnkse se yrittäny ite pukea:heart:
|O
Oikeesti haluaisin bissee. Lärvit. Nousuhumalassa baariin tanssimaan.
Joutunee ehkä noin vuoden sitäkin taas odottaa, oikeasti aika ihanaa, mut kumminkin. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28436524:Nyt en osaa kyllä sanoaVeikkaan, että mun tytär on pukenut.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28436517:Siirsin perjantaisen palaverin tiistaiksi ja pidä perjantain vapaata. Lisäsin kolmen viikon kesälomani perään vielä neljännen viikon.![]()
Mulla on ihan hirvee koirakuume, vaikka just eilen olin koiravahtina siskonpojan koiralle. Pitää pyytää tämä mun tytön koiruli taas "mummolaan" hoitoon. Ikää tuolla ihanaisella on vasta 5,5 kk, joten virtaa riittää.Sillä on ollu joku ihan pieni kasvuspurtti
Mulla on kaiken huipuksi taas koirakuumekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28436554:Mulla on ihan hirvee koirakuume, vaikka just eilen olin koiravahtina siskonpojan koiralle. Pitää pyytää tämä mun tytön koiruli taas "mummolaan" hoitoon. Ikää tuolla ihanaisella on vasta 5,5 kk, joten virtaa riittää.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28436554:Mulla on ihan hirvee koirakuume, vaikka just eilen olin koiravahtina siskonpojan koiralle. Pitää pyytää tämä mun tytön koiruli taas "mummolaan" hoitoon. Ikää tuolla ihanaisella on vasta 5,5 kk, joten virtaa riittää.
Mitä löysit?