V
vieras
Vieras
Uhmaikäinen tekee tahallaan kiusaa pikkuveljelle ja tönii pientä kumoon. Tästä on keskusteltu monta kertaa ja on sanottu, että ei saa töniä, eikä satuttaa muita. No, tämä oppi on mennyt perille siinä mielessä, että kun ollaan jossain julkisella paikalla kuten kaupassa tms ja joudun hieman hidastamaan vilkkaan lapsen menoa, niin lapsi huutaa kovalla äänellä äiti älä töni mua, sattuu. :ashamed: Todellisuudessa en töni lastani, vaan saatan ottaa vaikka olkapäästä tai kädestä kiinni ja sanoa, että kaupassa ei voi riehua. Tämä ei satuta lasta mitenkään, koska en todellakaan ota kiinni kovakouraisesti. Mutta ihmiset tuijottaa ja mua hävettää. Voi itku, taidan jatkossa mennä yksin kauppaan, kun hävettää, jos ihmiset luulee, että oikeasti teen pahaa lapselleni.