Kivoja laukkuja ja kenkiä!

Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
mä rakastan laukkuja!! Harmi vaan, että kun on vauva niin ei oikein voi enää käyttää sellasii niin kuin ennen. Täytyy aina kantaa niin kauheesti tavaraa...

Kyllä mulla on ainakin aina ollut oma laukku likan omille tavaroille ja sitten itsellä oma pienempi laukku.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
mä rakastan laukkuja!! Harmi vaan, että kun on vauva niin ei oikein voi enää käyttää sellasii niin kuin ennen. Täytyy aina kantaa niin kauheesti tavaraa...

Kyllä mulla on ainakin aina ollut oma laukku likan omille tavaroille ja sitten itsellä oma pienempi laukku.

niin vosihan niinkin tehdä, helpompi vaan heittää kaikki samaan laukkuun =)

Mä tiesin heti linkin nähtyäni nimestä, mitä on luvassa...

741833H.jpg

:x :x :x NIIN aikuiseen makuun... :x

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Nämä kengät on edelleen ihanat, mulla on nuo vaaleanpunaisena
http://www.klingel.fi/cgi-bin/klingelfi/492835-0.html

juu ne näytti jo paremmalta aika kivat kyllä oli,mutta mustana mulle

Mä olisin nuo viime kesänä tilannut mustana, mutta ei ollut kokoja.

kun mun tyttò oli pieni mulla oli kaks laukkua mukana: se kassi jossa kaikki vauvalle mutta toisena sitten se ome kiva kàsilaukku

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No hu, hu mikä mummo laukku toi oli, on sulla varmaan vähän tyylitaju hukassa

Mun mielestä tuo ei ole mikään mummolaukku, vaan pirtsakka laukku. Mummolaukku on jotain muuta.

Tyylitaju mulla ei hukassa, sen kertoo jo sekin, että en pue päälleni jotakin vaatetta vain sen takia että se sattuu olemaan muotia. Pitää osata katsoa mikä itselle sopii, mutta monet valitettavasti pukee päälle jotain todella järkkyä ja sopimatonta vain sen takia, että se on muotia. Se on tyylittömyyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

kun mun tyttò oli pieni mulla oli kaks laukkua mukana: se kassi jossa kaikki vauvalle mutta toisena sitten se ome kiva kàsilaukku

miten sait kannettua kaikki kassit sun muut yksin?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No hu, hu mikä mummo laukku toi oli, on sulla varmaan vähän tyylitaju hukassa

Mun mielestä tuo ei ole mikään mummolaukku, vaan pirtsakka laukku. Mummolaukku on jotain muuta.

Tyylitaju mulla ei hukassa, sen kertoo jo sekin, että en pue päälleni jotakin vaatetta vain sen takia että se sattuu olemaan muotia. Pitää osata katsoa mikä itselle sopii, mutta monet valitettavasti pukee päälle jotain todella järkkyä ja sopimatonta vain sen takia, että se on muotia. Se on tyylittömyyttä.

Ei tuommoisia laukkuja kyllä alle 50 v näy. Mut jos joku haluaa pelleltä näyttää niin antaa men vaan

Yhteistyössä