Kivoja laukkuja ja kenkiä!

Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
mä rakastan laukkuja!! Harmi vaan, että kun on vauva niin ei oikein voi enää käyttää sellasii niin kuin ennen. Täytyy aina kantaa niin kauheesti tavaraa...

kun mun tyttò oli pieni mulla oli kaks laukkua mukana: se kassi jossa kaikki vauvalle mutta toisena sitten se ome kiva kàsilaukku

miten sait kannettua kaikki kassit sun muut yksin?

voi kuule, tuo ei ollut vielà mitààn kun usein oli kuvioissa myòs osatoskassit ja yhdessà kàdessà talutushihnassa koira =) . ja kun ollaan tààltà tultu suomeen autolla ollaan noihin kasseihin totuttu kyllà

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No hu, hu mikä mummo laukku toi oli, on sulla varmaan vähän tyylitaju hukassa

Mun mielestä tuo ei ole mikään mummolaukku, vaan pirtsakka laukku. Mummolaukku on jotain muuta.

Tyylitaju mulla ei hukassa, sen kertoo jo sekin, että en pue päälleni jotakin vaatetta vain sen takia että se sattuu olemaan muotia. Pitää osata katsoa mikä itselle sopii, mutta monet valitettavasti pukee päälle jotain todella järkkyä ja sopimatonta vain sen takia, että se on muotia. Se on tyylittömyyttä.

Ei tuommoisia laukkuja kyllä alle 50 v näy. Mut jos joku haluaa pelleltä näyttää niin antaa men vaan

Sori vain, en mä kyllä pelleltä näytä. Jos jotakuta häiritsee jokin asia mun ulkonäössä niin katsokoot muualle, eipähän ole mun päänsärky.

600759H.jpg

Kivat nämäkin.
Scarlett...On siellä häviävän pieni osa hienojakin, mutta valitettavasti ne jää näiden varjoon...

662361H.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
No kyllä mä aikuisella, 40+ naisella mielummin näkisin nuo farkut jalassa kuin jotkut persvaon paljastavat laikukkaaksi valennetut teinifarkut :D

Nimenomaan AIKUISEEN makuun... :attn: :xmas:

Mä näen nuo vaatteet viisikymppisen pankkivirkailijan päällä tai tiistain naistenhaussa.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
No kyllä mä aikuisella, 40+ naisella mielummin näkisin nuo farkut jalassa kuin jotkut persvaon paljastavat laikukkaaksi valennetut teinifarkut :D

Nimenomaan AIKUISEEN makuun... :attn: :xmas:

Mä näen nuo vaatteet viisikymppisen pankkivirkailijan päällä tai tiistain naistenhaussa.

Niin-pä. Pankkivirkailijan pitää olla tyylikäs ja asianmukaisesti pukeutunut. On paljon ammatteja ja asemia, joissa teini- tai trendipukeutuminen ei sovi. Tai ainakin se aiheuttaa uskottavuuspulan.

Ja mitä tulee kenkien 60 euron hintaan, niin onko se muka paljon? Laatuhan tunnetusti maksaa. Tennarit saa vitosella paitsi converse all starsit ;)

Niin-pä. Pankkivirkailijan pitää olla tyylikäs ja asianmukaisesti pukeutunut. On paljon ammatteja ja asemia, joissa teini- tai trendipukeutuminen ei sovi. Tai ainakin se aiheuttaa uskottavuuspulan.

Ja mitä tulee kenkien 60 euron hintaan, niin onko se muka paljon? Laatuhan tunnetusti maksaa. Tennarit saa vitosella paitsi converse all starsit ;)

Tässä nyt koitetaan epätoivoisesti jonkun mutkan kautta vittuilla mulle. :xmas:
Hyvä, sait asiasi ymmärrettävästi perille.
Kyse on edelleenkin niistä kuuluisista makuasioista, joista voi ihan kernaasti kiistellä.
Mä tuskin puen moisia kainalofarkkuja vielä viisikymppisenäkään, saati, että siirtyisin tuulipukuun. Muut kukin paahtaa tyylillään.

60 euroa noista beigeistä kammotuksista ON liikaa. Kengistä se on suhteellisen vähän :) .

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
60 euroa noista beigeistä kammotuksista ON liikaa.

Kuten juuri sanoit, makuasioita. Joidenkin mielestä New Rockit on hirvityksiä.

(Minusta ne on mageet, mutta todella, todella harvalle yli kolmekymppiselle ne sopii tyyliin näyttämättä kornilta)

Kuten juuri sanoit, makuasioita. Joidenkin mielestä New Rockit on hirvityksiä.

(Minusta ne on mageet, mutta todella, todella harvalle yli kolmekymppiselle ne sopii tyyliin näyttämättä kornilta)

Se Tiimarivihon plaraaminen kuuluu tänne asti :D .

Mikä kestäkin on kornia. Musta naisen ei tarvii mummoutua saadessaan lapsia tai ylittäessään maagisen kahdenkymmenen viiden vuoden rajapyykin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
tàssà kun skrollaat alaspàin, aika erikoisia:
http://www.fashionblog.it/post/4505/trend-primavera-estate-2008-scarpe-con-tacchi-artistici

:o ainakin tosi erikoiset korot oli yksissä....

marcjacobs_01.jpg

Mitä vit**a :o

:D on tainnu olla kengäntekijä viiden promillen kännissä... :whistle: varsinki, kun tuo korko näyttäis lipsahtaneen täysin väärään paikkaan :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Mut en miekää kainalofarkkuja aio pitää niin kauan ku saan itte vaatetukseni valita :D

Varo vaan. Vanhainkodissa hoitajat kiskovat kahteenpekkaan sulle kainalofarkut jalkaan vakavista vastusteluliikkeistäsi huolimatta... :xmas:

Yhteistyössä