Kivoin vauvanhoitotoimenpide? Entä tylsin?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Miuski harmailee
Ihaninta on pirteän vauvan vaipanvaihto siihen liittyvine höpöttelyineen ja silittelyineen ja pusimisineen. Inhottavinta imetyksen alkumetrit, kun tissit on vielä kipeät ja maitoa tursuu joka paikasta ja hikoaa ja vauva tikahtuu ja tuntuu, ettei yhteinen sävel löydy millään.
 
miuku
Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:
Ihaninta on pirteän vauvan vaipanvaihto siihen liittyvine höpöttelyineen ja silittelyineen ja pusimisineen. Inhottavinta imetyksen alkumetrit, kun tissit on vielä kipeät ja maitoa tursuu joka paikasta ja hikoaa ja vauva tikahtuu ja tuntuu, ettei yhteinen sävel löydy millään.
Peesi!
 
Hmm.. Vaikea sanoa. Imetyksessä oli hyvät puolensa joskus, mut pääasiassa inhosin sitä. Ehkä kivointa on ollut vaipanvaihtohetket (siis ei tietenkään kakkavaipat :D ) ja kun on saanut sen vaipan laitettua ja höpötellään ja pussaillaan :heart: Tai sama tilanne aina aamuisin kun tehdään aamupesuja ja toinen jaksaa olla aina niin iloinen!
 
Jenis
Imettäminen ja imetyksen jälkeinen höpöttely on kivointa, saa samalla mamma vähän oikasta pedille muuten kiireisen päivän aikana... nukuttamista mä inhoan yli kaiken, ja muutenkin noiden unien miettimistä. Milloin viimeiset päikyt että on illalla tarpeeksi vaan ei liian väsynyt jne, ugh.
 
Yöimetys ihaninta; tuhiseva uninen tissiä hamuava nyytti joka on kuin rauhallinen pieni enkeli rinnalla ja tyytyväinen kun saa masun täyteen!

Puolivuotiaan ruokahetki on tylsintä; kestää kauan ja on meillä muutenkin hidastempoista.
 
Mä en tiedä onko tää vauvan hoito toimenpide, mutta ihaninta on kun laittaa itkevän vauvan Manducaan ja se rauhottuu lähes välittömästi siihen :heart: :heart: :heart:

Kaikki kärsivällisyyttä vaativa hoito on tylsää. Esim. syöttäminen (mun molemmat lapset ovat olleet huonoja syömään soseita)
 

Yhteistyössä