?
:(
Vieras
En minäkään vieraille osta, tämä oli poikkeus kuin palkka. Ja tosiaan polttavat kaikki jo ennen omaa lastani.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:ostan, että ei varasta...voi jessus...tietysti ne on kaksi pois sulkevaa asiaa. Meillä tulisi kummastakin selkäsauna![]()
Eipä sulla olekaan vasta kuin pienet lapset. Voi se alkaa vaikka varastaa vaikka tietää ettei sitäkään saa tehdä tai kaverit ostaa. En halua alkaa kellekään maksamaan ylimääräistä topasta vaan ostan itse. Puhu sitten kun lapsesi murkkuja.
Itse sain ihan selkäsaunan kun jäin kiinni ja karkasin pariin kertaan kotoa ja poltin siltikin.
Ajatuksena että viehätys lähtee kun luvallista.
Alkuperäinen kirjoittaja älä jaksa ap:PROVO PROVO PROVO
ihan topat ostit ja kavereille kans?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:Kyllä vanhempien vaan kuuluu kieltää, vaikka se tuntuukin ikävältä olla se tylsä aikuinen. Niin se vaan menee: et sinä hänen kaverikseen koskaan pääse, vaikka ostaisit tupakat ja viinat sun muut. Sinä olet äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:Kyllä vanhempien vaan kuuluu kieltää, vaikka se tuntuukin ikävältä olla se tylsä aikuinen. Niin se vaan menee: et sinä hänen kaverikseen koskaan pääse, vaikka ostaisit tupakat ja viinat sun muut. Sinä olet äiti.
Höpsis meistä tuli ainkin äitini kanssa kaverit ja osti viinat yms.. enkä edelleenkään juo ja koulutkin tuli käytyä.. kasvatusmetodeja on monenlaisia ja jos tuntee lapsensa tietää mikä niistä tehoaa parhaiten
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja :(:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:ostan, että ei varasta...voi jessus...tietysti ne on kaksi pois sulkevaa asiaa. Meillä tulisi kummastakin selkäsauna![]()
Eipä sulla olekaan vasta kuin pienet lapset. Voi se alkaa vaikka varastaa vaikka tietää ettei sitäkään saa tehdä tai kaverit ostaa. En halua alkaa kellekään maksamaan ylimääräistä topasta vaan ostan itse. Puhu sitten kun lapsesi murkkuja.
Itse sain ihan selkäsaunan kun jäin kiinni ja karkasin pariin kertaan kotoa ja poltin siltikin.
Ajatuksena että viehätys lähtee kun luvallista.
Mä oon samaa mieltä, muistan kun ekoja kännejä kuudennella vedettiin ja jäin äidilleni "kiinni" asiasta. No hämpä sitten osti mulle seuraavaa kertaa varten kaljaa ja sanoi et pääasia et kerrot mihin meet, ja kuinka paljon oot juonut, ja kotiin voit aina tulla. noh mä olikin sit porukasta ainoo, joka yleensä oli selvimpäin, kun ei siinä ollutkaan mitään kivaa.. enkä oikein juo nykyäänkää ja systeristä (jolla sama kasvatus) tuli täysin absolutisti.. et ponttia on tuossakin.. mitä vaikeemaksi asia tehdään niin sitä varmemmin siihen sorrutaan ihan vaan uhmapäisyyttään.. ja onhan se turvallisuus kysymyskin..
Alkuperäinen kirjoittaja p:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:Kyllä vanhempien vaan kuuluu kieltää, vaikka se tuntuukin ikävältä olla se tylsä aikuinen. Niin se vaan menee: et sinä hänen kaverikseen koskaan pääse, vaikka ostaisit tupakat ja viinat sun muut. Sinä olet äiti.
Höpsis meistä tuli ainkin äitini kanssa kaverit ja osti viinat yms.. enkä edelleenkään juo ja koulutkin tuli käytyä.. kasvatusmetodeja on monenlaisia ja jos tuntee lapsensa tietää mikä niistä tehoaa parhaiten
niissä myynneissä on ikärajat. miksiköhän? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:Kops, kops, kops, kiviä lentelee.
Laitonta ja edesvastuutonta toimintaa.
Jos itse ostelisin omille lapsilleni ja vielä niiden kavereillekin röökejä tuntuisi minusta että olen enemmän kaveri kuin auktoriteetin omaava äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Mulla on auktoriteettiä.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:Kops, kops, kops, kiviä lentelee.
Jos itse ostelisin omille lapsilleni ja vielä niiden kavereillekin röökejä tuntuisi minusta että olen enemmän kaveri kuin auktoriteetin omaava äiti.
Mulla on auktoriteettiä mutta tiedän vallan hyvin ettei ole polttamatta vaikka kuinka kieltäisi. En ollut itsekään selkäsaunoista huolimatta ja karkaamisista.
En halua lapsieni karkailevan tuon vuoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Murkkuni sanoi polttavansa tupakkaa. Olen puhunut kuinka vaarallista se on ja älä ikinä aloita mutta nyt on aloittanut. Aion ostaa hänelle tupakat ettei ainakaan tarvitse varastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:Alkuperäinen kirjoittaja :(:Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:Kops, kops, kops, kiviä lentelee.
Mulla on auktoriteettiä mutta tiedän vallan hyvin ettei ole polttamatta vaikka kuinka kieltäisi. En ollut itsekään selkäsaunoista huolimatta ja karkaamisista.
En halua lapsieni karkailevan tuon vuoksi.
Siis karkaa kotoa jos et osta tupakkaa? Joo-o![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Juh:Eikä se, että sinä olet karannut teininä, tarkoita sinunkin lapsesi karkaavan jos kiellät polttamasta. Ei siitä tartte mitään isompaa numeroa tehdä jos ei halua, mutta minä sanoisin lapselleni olevani todella pettynyt hänen käytökseensä. Osoittaisin omalla käytökselläni paheksuvani tekoa, mutta en asiasta sen kummemmin jatkossa saarnaisi. ENKÄ ostaisi tupakkaa!!