?
:(
Vieras
Murkkuni sanoi polttavansa tupakkaa. Olen puhunut kuinka vaarallista se on ja älä ikinä aloita mutta nyt on aloittanut. Aion ostaa hänelle tupakat ettei ainakaan tarvitse varastaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Viisi tupakkaa päivään olen luvannut että saa polttaa. Just pesi kolme poikaa mulle mattoja pyykituvalla ja ostin kaikille topat. Oma poika saa seuraavan topan koskeintaan keskiviikkona. Se on totta että ostajia löytyy vaikka en itse ostais.
Toivon vaan että viisastuu ja lopettaa kun se ei nyt kiellettyä ole.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Joo nuo kaikki polttavat.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Ja muista nyt samantien hommata ne viinat ja pussikaljatkin, sillä kohtahan sekin on ajankohtaista. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Ja muista nyt samantien hommata ne viinat ja pussikaljatkin, sillä kohtahan sekin on ajankohtaista. :saint:
Varmuuden vuoksi tietysti. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Viisi tupakkaa päivään olen luvannut että saa polttaa. Just pesi kolme poikaa mulle mattoja pyykituvalla ja ostin kaikille topat. Oma poika saa seuraavan topan koskeintaan keskiviikkona. Se on totta että ostajia löytyy vaikka en itse ostais.
Toivon vaan että viisastuu ja lopettaa kun se ei nyt kiellettyä ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:ostan, että ei varasta...voi jessus...tietysti ne on kaksi pois sulkevaa asiaa. Meillä tulisi kummastakin selkäsauna![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Että kun kerran on alottanu, ni saa vapaasti jatkaa?!![]()
Toimit täysin laittomasti!
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Mä voin ainakin hyvällä omalla tunnolla sanoo, että jos kukaan aikuinen menee ostamaan mun kakaroilleni tupakkaa, alkoholia tai muuta vastaavaa, niin ihan tasan tarkkaan ilmotan poliisille ja nostan pahoinpitelystä syytteen.