K
kamoon
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhomiina:ja kivat teille harmaat sympatiasta. |O
oma vikasi...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhomiina:ja kivat teille harmaat sympatiasta. |O
Alkuperäinen kirjoittaja kamoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tuhomiina:ja kivat teille harmaat sympatiasta. |O
oma vikasi...
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja oma vika:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:No kelan tukia varten tarvitsee AINA sen muutosverokortin etuuksia varten, muuten saatte mätkyjä joka vuosi :/
No eihän se nyt ihan näinkään mene, että aina mätkyjä tulee. Mulla on semmoinen tilanne, että Kelan tuista maksan 15% veroa, mutta palkkatyöstä 34%. Eli jos en olisi lasketuttanut muutosverokorttia etuutta varten, niin Kela olisi perinyt veroa 36% (palkkavero% + 2%-yksikköä). Pointtisi on siis kuitenkin se, että aina Kelan etuuksille oma verokortti!
mutta taas töissä ollessa sa vähentää esim työmatkat, työvaaateetkin jos työnantaja ei nitä maksa niin siloin useimmiten sa takaisin vaikka veroprossa ois mitä. Joten pidempi työmatka on kannattavampi verotuksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja oma vika:kelan tulothan on TOSI helppo tietää eurolleen, joten miksi et lasketuttanut muutosverokorttia kelan tuille. turha ikistä, koska SINÄ et hoitanut asioitasi vaan annoit verottaa palkkatuloille lasketulla veroprosentilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:Alkuperäinen kirjoittaja oma vika:kelan tulothan on TOSI helppo tietää eurolleen, joten miksi et lasketuttanut muutosverokorttia kelan tuille. turha ikistä, koska SINÄ et hoitanut asioitasi vaan annoit verottaa palkkatuloille lasketulla veroprosentilla.
Ei kannata luottaa siihen että vaikka tietää tuet tarkalleen ja lasketuttaa prosentin, niin silti voi tulla mätkyjä.Olen sen omakohtaisesti kokenut, että ei ne osaa laskea oikein niitä prosentteja.
Alkuperäinen kirjoittaja oma vika:Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:Alkuperäinen kirjoittaja oma vika:kelan tulothan on TOSI helppo tietää eurolleen, joten miksi et lasketuttanut muutosverokorttia kelan tuille. turha ikistä, koska SINÄ et hoitanut asioitasi vaan annoit verottaa palkkatuloille lasketulla veroprosentilla.
Ei kannata luottaa siihen että vaikka tietää tuet tarkalleen ja lasketuttaa prosentin, niin silti voi tulla mätkyjä.Olen sen omakohtaisesti kokenut, että ei ne osaa laskea oikein niitä prosentteja.
Väitätkö niin, että jos sinulla on muutosverokortti laskettuna oikealle tulomäärälle ja -tyypille oikeilla vähennystiedoilla, niin kuitenkin verotusperusteet on sitten lopullisessa verotuksessa olleetkin erit vaikka summat on olleet samat?
Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:Alkuperäinen kirjoittaja oma vika:Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:Alkuperäinen kirjoittaja oma vika:kelan tulothan on TOSI helppo tietää eurolleen, joten miksi et lasketuttanut muutosverokorttia kelan tuille. turha ikistä, koska SINÄ et hoitanut asioitasi vaan annoit verottaa palkkatuloille lasketulla veroprosentilla.
Väitätkö niin, että jos sinulla on muutosverokortti laskettuna oikealle tulomäärälle ja -tyypille oikeilla vähennystiedoilla, niin kuitenkin verotusperusteet on sitten lopullisessa verotuksessa olleetkin erit vaikka summat on olleet samat?
Jep, vaikka sitä on ehkä vaikea sivullisen uskoa, mutta niin on käynyt muutaman kerran.Aikaa tuosta on jo useampi vuosi, mutta kuiteskin.
Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:Alkuperäinen kirjoittaja oma vika:kelan tulothan on TOSI helppo tietää eurolleen, joten miksi et lasketuttanut muutosverokorttia kelan tuille. turha ikistä, koska SINÄ et hoitanut asioitasi vaan annoit verottaa palkkatuloille lasketulla veroprosentilla.
eiköhän se oo oma asia hoitaa et prosentit on oikein?!? hommasitko sen muutosverokortin?
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:No kelan tukia varten tarvitsee AINA sen muutosverokortin etuuksia varten, muuten saatte mätkyjä joka vuosi :/
No ei kai se veroviraston vika ole??Alkuperäinen kirjoittaja Tuhomiina:koko viime vuosi kelan tuilla (äitiyspväraha ja loppuvuodesta kotihoidontuki) ja 260? mätkyjä! v*ttu mä sanon!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tuhomiina:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ja toiko oli yllätys?
no en ihan tollasta summaa odottanu, kun kerta verottivat sen 20% tuista.
ja meidän taloudessa tuo on iso summa.
Onhan tuo varmasti joka taloudessa iso summa, mutta mulla ainakin on aina ollut tiedossa että tuilla jos eletään niin mätkyjä tulee varmasti.Valitettavasti!
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tuhomiina:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ja toiko oli yllätys?
no en ihan tollasta summaa odottanu, kun kerta verottivat sen 20% tuista.
ja meidän taloudessa tuo on iso summa.
Onhan tuo varmasti joka taloudessa iso summa, mutta mulla ainakin on aina ollut tiedossa että tuilla jos eletään niin mätkyjä tulee varmasti.Valitettavasti!
Ai no mä oon elänyt tuilla ja sain palautuksia 184e