Kivat teki taas "ystävä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suuttunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suuttunut

Vieras
Mä käyn tosi harvoin missään "ulkoilemassa",ehkä pari kertaa vuodessa. Ei yksinkertasesti oo aikaa kun on monta lasta,ei hyvää tukiverkkoa ja mies reissutöissä. Tänään sitten sovin että lähden kaverin kanssa baareilemaan,soitin sille seitsemän maissa että missäs alotellaan ja vastaus oli "ööh..mä oon nyt täällä "irman" luona,en tiedä vielä." Laitoin takasin viestin että ilmottele kun tiedät illan ohjelman ja monelta lähdetään liikenteeseen kun niin sovittiin. Noh,ei kuulu mitään..otan muutaman siiderin kotona ja aattelen että soittaa kohta. Koitin soittaa kymmeneltä pari kertaa,ei vastaa. Laittoi just viestiä että lähtikin toisen kaverinsa kanssa toiseen kaupunkiin (?) baariin. Laitoin äkäsen viestin perään ja ei vastannut mitään..ei anteeksipyyntöä,ei mitään.

Että v*tuttaa olla kotona baarivaatteet päällä ja muutaman siiderin ottaneena kun tiedän etten pääse taas puoleen vuoteen mihinkään kun tämäkin oli hemmetinmoisen lapsenvahtijärjestelyn takana. Ja kyllä,soitin muille kavereilleni niin kaikki ovat joko töissä tai menossa aamuvuoroon huomenna. Lähetin just sitten anopin kotiin täältä lapsia vahtimasta ja oli aika ihmeissään kun en mihinkään lähtenytkään kun hänkin niin harvoin pääsee meille töidensä takia lapsia hoitamaan.

Kiitos kun sain purkautua!

Mä oon sitten surkea kun en kehtaa mennä yksin baariin :o Ei meilläpäin kukaan mene yksin baareilemaan! Varsinkaan kun en tiedä onko baarissa ketään tuttuja!
Olisi ollut kiva mennä jonkun ystävän kanssa,mutta ens kerralla ehkä valitsen jonkun muun kun tämän joka teki noin sikamaiset oharit. Olisi edes ajoissa ilmoittanut ettei meinaa lähteä!!

[QUOTE="aloittaja";23235241]Mä kans mietin että YSTÄVÄT ei tee noin ja päätin että olkoot koko ihminen mun mielestä,niin törkeästi kyllä teki :([/QUOTE]

Jos toi on sun ystävä niin millaisia on viholliset. Ei tosiaan kannata tuolle uhrata ajatustakaan.

[QUOTE="aloittaja";23235232]Mä oon sitten surkea kun en kehtaa mennä yksin baariin :o Ei meilläpäin kukaan mene yksin baareilemaan! Varsinkaan kun en tiedä onko baarissa ketään tuttuja!
Olisi ollut kiva mennä jonkun ystävän kanssa,mutta ens kerralla ehkä valitsen jonkun muun kun tämän joka teki noin sikamaiset oharit. Olisi edes ajoissa ilmoittanut ettei meinaa lähteä!![/QUOTE]

No kyllä se on aika ankeeta lähteä yksiin baariin. Tosin jos hyvin käy niin voi saada mukavaa juttuseuraa, mutta jos huonosti niin tulee todella yksinäinen ilta (been there done that).

Ei kuulosta kovin sympaattiselta tuo sun kaveris.

näin tässä varmaan pitikin käydä,kaikella on tarkoituksensa. käy antamassa lapsillesi suukko poskelle ja ihaile heidän viatonta unta, käy iltapesulla ja käperry lastesi kanssa nukkumaan

Kyllä mä hieman myös nautin siitä kun huomenna ei ole krapulaa ja saa noiden murujen kanssa touhuta aikasesta aamusta <3 Mutta olisi sitä ollut kiva päästä katselemaan maailmaa pitkästä aikaakin. Taitaa tämä "ystävä" tosiaan olla entinen ystävä.

Alkoipa ihan suututtaa puolestasi! Tosi törkeän tempun teki "ystäväsi" grrr... mulla kans OLI ystävä, joka teki parit vähän vastaavat oharit. Kostin :ashamed: ja tein hänelle oharit myös. Harmi kun et ap päässyt lähtemään ulos :(

Ei voi kun onnitella! Pääsit huonosta ystävästä eroon! Sellaisilla ei todellakaan tee mitään, ja nyt tiedät että tästä ihmisestä ei ole sulle enää koskaan mitään harmia. Ota tämä siis ihan iloisena asiana :) monet raahaa riippakiviä mukanansa pitkään kun eivät ymmärrä päästää niitä menemään.

saman kokenut täälläkin!! Mikä ihme tollasia ihmisiä vaivaa, itse en todellakaan voisi tehdä kenellekkään ystävälleni/kaverille/tutulleni samoin!??? Kyllä silloin tunsi itsensä melkoisen yksinäiseksi ja loukatuksi, raivonsa keskellä.

[QUOTE="aloittaja";23235232]Mä oon sitten surkea kun en kehtaa mennä yksin baariin :o Ei meilläpäin kukaan mene yksin baareilemaan! Varsinkaan kun en tiedä onko baarissa ketään tuttuja!
Olisi ollut kiva mennä jonkun ystävän kanssa,mutta ens kerralla ehkä valitsen jonkun muun kun tämän joka teki noin sikamaiset oharit. Olisi edes ajoissa ilmoittanut ettei meinaa lähteä!![/QUOTE]

No, oisit soittanut mulle. Mäkään en kehtaa yksin mennä ja montaa kertaa en oo käynytkään.

No joo, tosi ällö "ystävä". Lapsellani ihan samanlainen että on pääasiassa varakaveri ja kaverin kanssa saa paremmin muita kavereita, joten sen takia hengailee lapseni kanssa.

tuonhan arvasi jo kun oli siellä toisen kaverin kanssa juomassa.

Ei mene meilläkään, enkä kehtais mennä minäkään. Vaikka todennäköisesti siellä jonkun tutun kanssa törmääkin, mut ei, ei silti. Noloa mennä yksin.
Tosi törkeä "kaveri". Toivottavasti tajuaa ees pyytää anteeks.

[QUOTE="äiti";23235324]näin tässä varmaan pitikin käydä,kaikella on tarkoituksensa. käy antamassa lapsillesi suukko poskelle ja ihaile heidän viatonta unta, käy iltapesulla ja käperry lastesi kanssa nukkumaan[/QUOTE]

Hohhoijaa! Aina löytyy näitä supermammoja täältä... Joo ja en käy baareissa (ikinä) mutta en myöskään "ihaile lasten viatonta unta"... Saavat nukkua rauhassa :)

Joo,mustakin tuntui että kun löysi parempaa seuraa niin ei enää mun kanssa lähteminen kiinnostanutkaan. No,ei tarvii enää mun kanssa mitään sopiakkaan :)

Ei ole laittanut anteeksipyyntöä ainakaan viestillä,tekee jutusta vielä kivemman.

Haha, eipä täältä peräkylästä varmasti paljoa porukkaa täällä ole :'D

Tuli kyllä eilen tosi yksinäinen olo. Mulla on vain muutama kaveri ja sitten yksi niistäkin tekee tämmöistä? Onnekse ne pari hyvää jäljelle jäänyttä korvaa miljoona huonoa.

Yhteistyössä