S
suuttunut
Vieras
Mä käyn tosi harvoin missään "ulkoilemassa",ehkä pari kertaa vuodessa. Ei yksinkertasesti oo aikaa kun on monta lasta,ei hyvää tukiverkkoa ja mies reissutöissä. Tänään sitten sovin että lähden kaverin kanssa baareilemaan,soitin sille seitsemän maissa että missäs alotellaan ja vastaus oli "ööh..mä oon nyt täällä "irman" luona,en tiedä vielä." Laitoin takasin viestin että ilmottele kun tiedät illan ohjelman ja monelta lähdetään liikenteeseen kun niin sovittiin. Noh,ei kuulu mitään..otan muutaman siiderin kotona ja aattelen että soittaa kohta. Koitin soittaa kymmeneltä pari kertaa,ei vastaa. Laittoi just viestiä että lähtikin toisen kaverinsa kanssa toiseen kaupunkiin (?) baariin. Laitoin äkäsen viestin perään ja ei vastannut mitään..ei anteeksipyyntöä,ei mitään.
Että v*tuttaa olla kotona baarivaatteet päällä ja muutaman siiderin ottaneena kun tiedän etten pääse taas puoleen vuoteen mihinkään kun tämäkin oli hemmetinmoisen lapsenvahtijärjestelyn takana. Ja kyllä,soitin muille kavereilleni niin kaikki ovat joko töissä tai menossa aamuvuoroon huomenna. Lähetin just sitten anopin kotiin täältä lapsia vahtimasta ja oli aika ihmeissään kun en mihinkään lähtenytkään kun hänkin niin harvoin pääsee meille töidensä takia lapsia hoitamaan.
Kiitos kun sain purkautua!
Että v*tuttaa olla kotona baarivaatteet päällä ja muutaman siiderin ottaneena kun tiedän etten pääse taas puoleen vuoteen mihinkään kun tämäkin oli hemmetinmoisen lapsenvahtijärjestelyn takana. Ja kyllä,soitin muille kavereilleni niin kaikki ovat joko töissä tai menossa aamuvuoroon huomenna. Lähetin just sitten anopin kotiin täältä lapsia vahtimasta ja oli aika ihmeissään kun en mihinkään lähtenytkään kun hänkin niin harvoin pääsee meille töidensä takia lapsia hoitamaan.
Kiitos kun sain purkautua!